Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا امام پناهی بعد از ظهر یکشنبه در حاشیه افتتاح پروژه‌ها در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پروژه‌های بهره برداری شده در نقاط مختلف شهرستان رشت در هفته دولت بیانگر گوشه‌ای از طرح‌های در دست اجرا و بخشی از خدماتی است که کارگزاران دولت در ادارات و دستگاه‌های اجرایی در طول سال ارائه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هشت طرح بخش انرژی بخش کوچصفهان با اعتبار چهار میلیارد و ۶۱۷ میلیون تومان به بهره برداری رسیده که شامل نصب ترانس فورماتور، تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار و نیز طرح‌های تاب آوری و پایداری شبکه برق است.

امام پناهی بیان کرد: انرژی برق پیش نیاز ضروری جوامع برای حرکت در مسیر توسعه بوده و وابستگی شدید بخش‌های گوناگون اقتصادی، صنعتی و تولیدی به انرژی الکتریکی، نیازمند توجه بیشتر به توسعه و تقویت شبکه توزیع است.

وی با بیان اینکه مشکلی در تأمین برق مصارف خانگی، صنعتی و کشاورزی وجود ندارد، ادامه داد: رعایت الگوی مصرف و پرهیز از استفاده از روشنایی غیرضروری توسط مشترکین برق برای ارائه خدمات بهتر اهمیت دارد.

وی افزود: امروز ۵/‏۵‬ کیلومتر پروژه آسفالت و بهسازی راه روستایی چهار روستای نویده، فشتم، سیاه صوفیان و کالمرز با اعتبار بیش از پنج میلیارد و ۲۳۳ میلیون تومان و از محل اعتبارات ملی و استانی به بهره برداری رسید.

فرماندار رشت اضافه کرد: اجرای طرح‌های توسعه روستایی و افزایش ضریب برخورداری روستانشینان از امکانات موجب می‌شود تا با گرایش جوانان به ماندگاری در روستاها و اشتغال به فعالیت‌های تولیدی، روستاها صرفاً محلی برای استراحت بازنشستگان تلقی نشوند.

امام پناهی افزود: باید با تلاش بیشتر و ارائه خدمات مطلوب‌تر، به سوی تحقق روستای ایده آل برای زندگی و شکل گیری مهاجرت معکوس گام برداریم.

وی به بهره برداری از پروژه‌های انجام شده توسط شهرداری کوچصفهان اشاره و اظهار کرد: امروز به صورت همزمان هفت پروژه عمران شهری شامل آسفالت و بهسازی بیش از شش کیلومتر از معابر، تکمیل و زیباسازی پارک کودک و یک واحد تجاری افتتاح وو به بهره برداری رسید.

فرماندار رشت با بیان اینکه بهره برداری از این طرح‌ها با بیش از میلیارد تومان اعتبار از منابع داخلی و استانی امکان پذیر شده است گفت: هفت پروژه عمران شهری شهرداری لولمان شامل احداث پل، زیرسازی، آسفالت، پیاده رو سازی و اصلاح فیزیکی معابر و نیز دیوار گذاری بخشی از رودخانه میرزا جوب نیز به بهره برداری رسید.

امام پناهی اضافه کرد: تمام این پروژه‌ها با اعتبار ۵۲۳ میلیون تومانی از محل اعتبارات استانی و منابع داخلی به بهره برداری رسیده است.

کد خبر 5575163

منبع: مهر

کلیدواژه: هفته دولت افتتاح طرح های عمرانی رشت استان گیلان هفته دولت بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا اربعین حسینی خطبه های نماز جمعه افتتاح طرح عمرانی گرگان دولت سیزدهم آمار کرونا اربعین 1401 قزوین گناوه اجلاس پیرغلامان حسینی بهره برداری امام پناهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۸۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،زائرسرای کرامت ۲ ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) با حضور معاون نظارت و حسابرسی دفتر مقام معظم رهبری و رئیس کمیته امداد خمینی (ره) در مشهد افتتاح شد.
مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: زائرسرای شماره یک کرامت در سال ۱۴۰۱ میزبان ۱۴ هزار ۱۶۱ زائر بود و پارسال این عدد به ۱۸ هزار و ۶۳ مددجو افزایش یافت.

او افزود: با افتتاح مجموعه شماره ۲ کرامت باید برای میزبانی از ۴۰ هزار زائر برنامه‌ریزی کنیم تا مددجویان به همراه خانواده‌های خود به زیارت امام هشتم (ع) مشرف شوند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه این زائرسرا امکان افزایش ۵۰ درصدی زیارت مددجویان را فراهم کرده است،گفت: زائرسرای "کرامت ۲" سالانه ۲۰ هزار مددجو را پذیرا خواهد بود.

 

 

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره برداری می رسد؛ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • برگزاری آیین بهره‌برداری از پروژه تعریض و ایمن‌سازی بزرگراه آزادگان
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • ثبت بیش از ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی