Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز،معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان در راس هیاتی برای افتتاح، کلنگ زنی و بازدید از پروژه های عمرانی به شهرستان سقز سفر کرد.

کیومرث حبیبی ابتدا از پروژه بزرگراه سقز – دیواندره بازدید و بر تسریع در اتمام کریدور در محدوده شهرستان سقز تاکید کرد.

وی با اشاره به سانحه‌خیز بودن، قطعه‌های غیر آماده‌سازی و بهره‌برداری شده بر تسریع در اتمام این مسیر پرتردد که شمالغرب به جنوب کشور را پیوند می‌دهد تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی نصیرزاده، نماینده مجری کریدور گفت: از ۳۲۰ کیلومتر بزرگراه کرمانشاه- میاندوآب، ۸۶ کیلومتر در محدوده شهرستان سقز قرار دارد که ۵۲ کیلومتر آن به بهره‌برداری رسیده است.

بوستان خبرنگار در سقز احداث می‌شود

در گرامیداشت هفته دولت، کلنگ احداث ساخت بوستان خبرنگار در زمینی به مساحت ۲۵۰۰ مترمربع در شهرک دانشگاه سقز با حضور حبیبی، معاون عمرانی استانداری کردستان و مسئولان به زمین زده شد.

در آیین کلنگ‌زنی این بوستان، جعفر توان، فرماندار ویژه شهرستان سقز، بهزاد رحیمی، نماینده مردم سقز و بانه در مجلس، رئیس دانشگاه کردستان، مدیران کل دفتر فنی و امور شهری و شوراهای استانداری، شهردار و اعضای شورا، مردم و خبرنگاران حضور داشتند.

 شهردار سقز در این مراسم گفت: بوستان خبرنگار دهه فجر امسال افتتاح می‌شود و برای توسعه فضای سبز آن ۱۵ میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

ارسطو گویلی ادامه داد: زمین جزو هفت لکه فضای سبز است که توسط راه و شهرسازی به شهرداری واگذار شده است که در محدوده بوستان، بوفه، پارکینگ و واحدهای تجاری احداث خواهد شد.

مجتمع گردشگری شهر سنته احداث می‌شود

کلنگ احداث ساخت مجتمع خدمات رفاهی گردشگری ماردین با حضور حبیبی، معاون عمرانی استانداری، با سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیارد تومان به زمین زده شد.

معاون عمرانی استانداری در مراسم کلنگ‌زنی این طرح گردشگری، احداث این طرح را باعث رونق بخشی شهر سنته دانست و مشارکت بخش خصوصی از اهالی این شهر را ستود و افزود: برای پشرفت پروژه، دستگاه‌های اجرایی حامی سرمایه‌گذاران هستند.

صلاح نصراللهی، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: فاز اول در زمینی به مساحت ۵۰۰ مترمربع و با هزینه ۱۰ میلیارد تومان ساخته خواهد شد که ۵ میلیارد تومان تسهیلات بانکی از محل تبصره ۱۸ توسط بانک آینده پرداخت می‌شود.

کمال فیض‌اللهی، سرمایه‌گذار این طرح هم گفت: طرح شامل؛ رستوران، نمازخانه، خدمات خودرویی، فضای سبز، فروشگاه و سرویس بهداشتی است که ۲۴ نفر اشتغال زایی ایجاد خواهد کرد.

افتتاح و کلنگ‌زنی حدود ۲۲ میلیارد تومان پروژه آموزشی در سقز

آیین کلنگ‌زنی ساخت مدرسه ۱۸ کلاسه در خیابان سعدی سقز و همزمان افتتاح مدارس روستاهای دره پنبه‌دان و کوچک سفلی با حضور حبیبی، معاون عمرانی استاندار کردستان برگزار شد.

در این آیین، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس کردستان اظهار داشت: برای ساخت مدرسه ۱۸ کلاسه ۱۹ میلیارد تومان از محل اعتبارات محرومیت زدایی هزینه خواهد شد.

احمدی افزود: همچنین برای دو مدرسه دو کلاسه این روستاها، ۲۷ میلیارد ریال از محل مشارکت خیران و اعتبار ملی، هزینه صرف شده است.

همچنین 13 طرح مختلف کشاورزی با اعتبار 17 میلیاردو 538 میلیون تومان شامل انبار مواد غذایی، و 12 طرح آب و خاک افتتاح شد.

بازدید از فرودگاه، سد چراغ ویس، جاده سقز - بانه و دانشکده علوم و فنون و شرکت در جلسه کمیسیون ماده ۵ از جمله برنامه‌های دیگر حبیبی در سفر به شهرستان سقز بود.

انتهای پیام/2330/74

منبع: فارس

کلیدواژه: سقز حبیبی استانداری توان فرماندار پروژه های سقز عمرانی استانداری بوستان خبرنگار میلیارد تومان معاون عمرانی شهرستان سقز کلنگ زنی خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۸۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت

ایسنا/خراسان شمالی چندین پروژه‌ بهداشتی و درمانی خراسان شمالی امروز شنبه(هشتم اردیبهشت ماه) به مناسبت هفته سلامت با حضور دکتر سعید کریمی معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کلنگ زنی و افتتاح شد.

 آغاز عملیات عمرانی بیمارستان تخصصی مادر و کودک یکی از پروژه هایی بود که امروز کلنگ زنی شد. این بیمارستان در مساحتی به وسعت ۳۰ هزار متر مربع در پنج طبقه و دو فاز در محل سایت پردیس دانشگاه راه اندازی می‌شود. در فاز نخست این پروژه عمرانی با ۱۰۰ تخت احداث می شود که نقشه آن آماده و طراحی شده و در فاز دوم توسعه از ۱۰۰ تخت به ۳۲۰ تخت افزایش خواهد داشت که مطالعه آن در حال انجام است.

بیمارستان مادر و کودک در حال حاضر ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار ملی دارد که فاز مطالعه آن آغاز شده و ۱۰ میلیارد تومان برای مطالعات آن تخصیص پیدا کرده است. ساخت این بیمارستان به یک هزار میلیارد تومان هزینه نیاز دارد.

راه اندازی دستگاه ام آر آی در بیمارستان امام حسن(ع)

دستگاه پیشرفته ام آر آی بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد امروز افتتاح شد. دستگاه پیشرفته ام آر آی این بیمارستان که از پیشرفته ترین و بروزترین دستگاه های کشور است، به ارزش بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال تهیه شده است که محدودیت تصویربرداری برای افراد با وزن بالا را ندارد.

این دستگاه ام آر آی دومین دستگاه ام آر آی، استان است که در یک سال گذشته در حوزه دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی مورد بهره برداری قرار گرفته است.

 با افتتاح این دستگاه، تعداد کل دستگاه های ام آر آی در حوزه دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی به سه دستگاه فعال افزایش یافته است.

راه اندازی نخستین سی تی اسکن ۱۲۸ اسلایس خراسان شمالی

دستگاه سی تی اسکن پیشرفته، بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی امام حسن (ع) بجنورد از دیگر پروژه هایی است که امروز با حضور معاون وزیر بهداشت راه‌اندازی شد.

این دستگاه نخستین سی تی اسکن فوق‌ پیشرفته ۱۲۸ اسلایس استان است. سی تی اسکن ۱۲۸ اسلایس با مبلغ بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال، یکی از پیشرفته ترین تجهیزات پزشکی دنیاست که با راه اندازی آن، تصویربرداری از عروق کرونر قلب امکانپذیر شده و به تشخیص و درمان بهتر و دقیق تر بیماری های قلبی کمک می کند.

افتتاح همراه سرا و مرکز تصویر برداری دیجیتال در بیمارستان امام علی (ع) بجنورد 

همراه سرای خیرساز و مرکز تصویربرداری دیجیتال بیمارستان امام علی (ع) نیز از دیگر پروژه هایی بود که به بهره‌برداری رسید. این همراه سرا در زمینی به مساحت ۸۰ مترمربع و اعتباری بیش از ۱۰ میلیارد ریال، توسط خیرین سلامت استان، احداث و تجهیز شده است.

همچنین، رادیولوژی دیجیتال این بیمارستان نیز در زیربنایی به مساحت ۶۰ متر مربع به عنوان یکی از پیشرفته ترین تجهیزات تصویربرداری افتتاح و راه اندازی شد.

آغاز عملیات اجرایی مجتمع آموزشی بیمارستان خاتم الانبیا شیروان

عملیات اجرایی مجتمع آموزشی بیمارستان خاتم الانبیا شیروان نیز آغاز شد. این مجتمع با زیر بنای ۴۲۱۱ متر مربع و با اعتبار اولیه ۵۰ میلیارد ریال کلنگ زنی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • با احداث سد آبریز، زنان و دختران کهگیلویه برای گوجه چینی به دیگر استانها نخواهند رفت
  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای کمپ جدید گردشگری در شهر زندگی
  • احداث آسفالت بازیافتی تا پایان سال/تولید ۱.۵ میلیون تن آسفالت برای ۱۴۰۳
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در دانشگاه یاسوج 
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد