Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرداری تهران به دلیل بدهی مجموعه ورزشی نوروز آباد مانع خروج ورزشکاران رشته سوارکاری که شامل ۲۳۷ سوار کار، مربی و کارگر شده است.

پس از آن گفته شد به دلیل بدهی معوقه این مجموعه به شهرداری، شهرداری منطقه ۱۸ اقدام به انسداد تنها درب شمال مجموعه کرده و درب جنوبی به جهت تردد حاضران باز بوده است و حاضران در این مجموعه به هیچ وجه در ورزشگاه محبوس نبوده اند و تردد بدون هیچ مانعی امکان پذیرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
    این درحالی است که فیلم های موجود از درب های ورزشگاه به خوبی گویای وضعیت موجود و امکان یا عدم امکان تردد افراد حاضر در ورزشگاه است.      لازم به ذکر است که با توجه به مساعدت و همکاری شهردار منطقه ۱۸، درب شمالی مجموعه نیز رفع انسداد شد.

 

 مدیر مجموعه سوارکاری نوروزآباد در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان ضمن تکذیب کردن صحبت‌های سعیدی مشاور شهردار منطقه ۱۸ تهران، اعلام نمود از ۳ درب مجموعه نوروزاباد یک درب فعال بوده و ۲ درب دیگر چندین سال است که بسته بوده و فاقد تردد است و هیچ گونه کارایی ندارند.


دادگو مدیر مجموعه ورزشی نوروزآباد افزود: شهرداری تهران در خصوص مسدود کردن درب مجموعه نوروزآباد هیچ توضیحی نداده و بدوم ارائه مستندات و ریز محاسبات عوارض درخواست ۱۰ میلیارد پول دارد تا آن را صرف ساخت دیوار در قسمت شرقی مجموعه کند.

گفتنی سات احتمالا با دستور از مقام بالاتر امکان فک پلمب وجود دارد. 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجموعه ورزشی نوروز آباد شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۹۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن سازی فروچاله‌های ناشی از ریزش چاه‌های جذبی بر اثر باران در منطقه چهار 

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، کشفی مدیر شهرداری منطقه چهار ضمن تشکر از صبوری مردم در راستای آبگرفتگی کوتاه مدت برخی معابر و مشکلات مربوط به فروچاله‌های ناشی از ریزش برخی چاه‌های جذبی، گفت: تمام همکاران در واحد خدمات شهری و عمران منطقه چهار تمام تلاش خود را در جهت مدیریت و هدایت روان آب‌های ناشی از بارش شدید باران به کار گرفتند و توانستند در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکلات پیش آمده را رفع کنند.    وی افزود: بر اثر بارش پیاپی باران، برخی از چاه‌های فاضلاب، چاه‌های جذبی عمومی و دیوار‌های فرسوده در محلات خیرآباد، عیش آباد و بلوار آزادگان فرو ریخت و یا سبب ایجاد فروچاله شده که با تلاش شبانه روزی همکاران رفع خطر و ایمن سازی شد.    مدیر شهرداری منطقه چهار تصریح کرد: شهروندان در صورت ریزش چاه‌های جذبی یا فروچاله‌های ناشی از بارش باران، با سامانه مردمی ۱۳۷ شهرداری در میان بگذارند تا نسبت به رفع آن اقدام شود.

دیگر خبرها

  • افتضاح مجموعه شهرداری؛ مالک جدید سرخ‌ها نماد ایرانی را هم نمی‌شناسد؟ | تصویر
  • نصب ۳۵ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۷ اصفهان
  • ایمن سازی فروچاله‌های ناشی از ریزش چاه‌های جذبی بر اثر باران در منطقه چهار 
  • خیابان کشاورز بجنورد بازگشایی شد + فیلم
  • داورزن خراسان رضوی هزار و ۷۰۰ نفر شتر دارد
  • داورزن هزار و ۷۰۰ نفر شتر دارد
  • ۵ اتفاقی که شهرداری تهران پای درختان ایستاد | دیه قطع درختان شهر کجا هزینه شد؟
  • ۵ اتفاقی که شهرداری تهران پای درختان ایستاد | توسعه فضای سبز با عوارض قطع درختان
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم (ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه‌ای انجام می‌شود
  • ۵ اتفاقی که شهرداری تهران پای درختان ایستاد