Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین ، ایوب فصاحت امروز در نشست شبکه هوشمندسازی کشاورزی ، اظهار کرد: ما در میدان جلال آل احمد که اولین میدان میوه و تره بار است روزانه ۱۵ تا ۲۰ هزار نفر مراجعه کننده داریم که عدد بسیار بالایی است و نزدیک به ۱ میلیون نوبت خرید نیز در میادین میوه و تره بار شهرداری تهران داریم؛ این در حالی‌است که فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ در تهران نیز تا به امروز به این عدد نزدیک نشده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فصاحت با بیان اینکه ما روزانه نزدیک به ۴ هزار تن محصول توزیع می‌کنیم و قصد داریم فعالیت های خود را در شهر تهران گسترش دهیم گفت: در مجموع ۴۳ درصد مراکز عرضه ما در مناطق شمالی شهر تهران مستقر است و ۵۷ درصد مراکز نیز در مناطق جنوبی شهر تهران استقرار دارند و سعی کرده‌ایم توزیع عادلانه‌ای داشته باشیم.

توزیع ۱۷ هزار تن محصول در روز 

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران بیان کرد: نرخنامه ما در تمام سطح شهر یکسان است و به دنبال این هستیم که بتوانیم کیفیت یکنواختی را در تمامی میادین و بازارهای خود داشته باشیم. میدان مرکزی ۲۳۸ هکتار مساحت قابل استفاده دارد که در سال ۱۳۷۴ به بهره برداری رسید و روزانه نزدیک به ۲۰ هزار خودرو به میدان مرکزی مراجعه می‌کنند.

او گفت: روزانه ۵ هزار خودرو باری سنگین به میدان مرکزی مراجعه می‌کند و بین ۱۱ تا ۱۷ هزار تن محصول توزیع می‌شود که ۳۰ درصد آن به میادین میوه و تره بار شهرداری تهران ارسال می‌شود و ۴۰ درصد ازآن نیز به سایر نقاط کشور ارسال می‌شود و بخش از محصولات هم در سایر مراکز فروش شهر تهران عرضه می‌شوند.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران با بیان اینکه نزدیک به ۶۰ هکتار زمین در میدان مرکزی داریم که بلااستفاده مانده و برنامه ریزی درستی برای آن نشده است گفت: ما این آمادگی را داریم که با یک بخش فنی از حوزه انحصار میدان را خارج کنیم. برداشت من این است که حوزه توزیع محصولات کشاورزی به شدت آسیب دیده و باید قیمت تمام شده‌ای برای کشاورزان در نظر گرفته شود و محصولات در میادین به صورت مستقیم عرضه شوند.

روزانه ۷۰۰ هزار نفر از میادین تره بار خرید می‌کنند

فصاحت با اشاره به اینکه نزدیک به ۷۰۰ هزار نفر روزانه از ما خرید می‌کنند بیان کرد: ما سال گذشته در کالاهای اساسی نزدیک به ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان یارانه به خانواده‌های تهرانی داده‌ایم و در کالاهای اساسی در مجموع ۲۰ درصد اختلاف قیمت با سایر مراکز فروش داریم.

او با اشاره به اختلاف قیمت محصولات با سایر مراکز فروش گفت: در حوزه پروتئین ۱۵ درصد، حبوبات ۱۷ درصد، سبزی ۳۲ درصد و میوه ۳۹ درصد اختلاف قیمت داریم و در گوشت گوسفند ۳۸ درصد و گوشت گوساله نیز ۴۳ درصد تفاوت قیمت نسبت به سایر مراکز فروش داریم.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهرانبا بیان اینکه اولین اپلیکیشن فروش مجازی ما آماده است و به زودی راه اندازی می‌شود،گفت: ۲۰۰ میدان و بازار را به ۳۰۰ مرکز عرضه خود تا ۲ سال آینده اضافه خواهیم کرد تا خدمات رسانی به شهروندان سهولت پیدا کند.

کد خبر 701347 منبع: خبرگزاری شهر برچسب‌ها شهرداری شهردارى تهران میوه و تره بار سازمان میادین میوه و تره‌بار تهران پایتخت مدیریت شهری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شهرداری شهردارى تهران میوه و تره بار سازمان میادین میوه و تره بار تهران پایتخت مدیریت شهری میادین میوه و تره بار شهرداری تهران سایر مراکز فروش میدان مرکزی شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۹۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیاز این‌گونه ۱۵۹۸ درصد گران شد/ تغییر ۱۵۴۰ درصدی قیمت گوشت در ۷ سال گذشته

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یک گزارش درباره درصد تغییرات قیمت اقلام خوراکی منتشر شد.

طبق گزارش موسسه بامداد، براساس داده‌های مرکز آمار نسبت به فروردین ۱۳۹۶ پیاز با رشد قیمت ۱۵۹۸ درصدی بیشترین افزایش قیمت را داشته و گوشت قرمز (گوسفند و گوساله) با ۱۵۴۰ درصد افزایش در رده بعدی قرار داد.

بنا به این گزارش، انواع روغن خوراکی که در سال ۱۴۰۱ با آزادسازی قیمت‌ها بیشترین جهش قیمت را داشتند حالا با کاهش قیمت‌های جهانی، حتی کاهش قیمت نیز داشته‌اند.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899721

دیگر خبرها

  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین تره بار
  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • نرخ مصوب انواع میوه؛ قیمت گوجه سبز سر به فلک کشیده!
  • پیاز این‌گونه ۱۵۹۸ درصد گران شد/ تغییر ۱۵۴۰ درصدی قیمت گوشت در ۷ سال گذشته
  • ۶۳.۵ درصد افزایش قیمت هر کیلوگرم شقه گوسفند در یک سال
  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • گوجه سبز سر به فلک کشید؛ هر کیلو گوجه سبز چند؟
  • ممنوعیت فروش گوشت لاکچری در قم +فیلم
  • فروش گوشت لاکچری در قم ممنوع شد