Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@21:49:15 GMT

١۶٠ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در شاهرود کلنگ زنی شد

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۶۹۸۷۲

١۶٠ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در شاهرود کلنگ زنی شد

علیرضا فلاحی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه آئین کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی احداث ١۶٠ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در شهرستان شاهرود توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان با حضور هاشمی استاندار سمنان و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، بیان کرد: مساحت کلی طرح ۱۴ هزار و ۵۷۴ متر مربع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این طرح در ده بلوک احداث می‌شود، افزود: مجموعاً ۱۶۰ واحد مسکونی در این طرح اجرا می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان با بیان اینکه این طرح در شهرک کوثر شاهرود اجرا می‌شود، ابراز کرد: هر بلوک چهار طبقه ساختمان بر روی پیلوت خواهد بود که متراژ واحدها نیز ۸۰ الی ۸۵ متر مربع تعیین شده است.

وی با بیان اینکه مجموعاً ۲۰ هزار و ۴۰۰ متر مربع بنا در این طرح ساخته می‌شود، گفت: تأمین مسکن برای مردم در طرح نهضت ملی مسکن دولت سیزدهم و همچنین تسهیل شرایط خانه دار شدن، مهمترین محور اجرای طرح است.

کد خبر 5575578

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا فلاحی هفته دولت نهضت ملی مسکن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان هفته دولت بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا اربعین حسینی خطبه های نماز جمعه افتتاح طرح عمرانی گرگان اربعین 1401 آمار کرونا دولت سیزدهم قزوین گناوه اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۶۹۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ‌زنی بیش از ۳۴۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن در رفسنجان

کلنگ‌ ۳۸۶۴ قطعه زمین طرح نهضت ملی مسکن در رفسنجان با حضور دستیار مردمی‌سازی دولت و استاندار کرمان به زمین زده شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، محمدمهدی فداکار در حاشیه کلنگ‌زنی ۳۸۶۴ قطعه زمین طرح نهضت ملی مسکن در رفسنجان اظهار کرد: این سایت ۲۷۸ هکتار است و برای تحت پوشش قرار گرفتن تمام متقاضیان در رفسنجان، یک قطعه زمین ۶۰۰ هکتاری نیز افزوده شده است.

وی از نام‌گذاری سایت حاضر به نام فاتحان اروند خبر داد و با اشاره به اینکه قرعه‌کشی واگذاری اراضی به متقاضیان به‌زودی برگزار و اعلام خواهد شد، افزود: طراحی قطعات انجام شده است و امیدواریم تا یکی دو ماه آینده با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی، زیرساخت‌ها تأمین شود.

به گفته رضا حافظی، مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان، رفسنجان دارای حدود ۱۰ هزار متقاضی طرح ملی مسکن و جوانی جمعیت است که در دو سایت ۲۷۸ هکتاری و ۶۰۰ هکتاری مستقر خواهند شد و برای آن‌ها فضای سبز، خدمات آموزشی و مذهبی پیش‌بینی شده است.

کد خبر 748822

دیگر خبرها

  • کلنگ‌زنی بیش از ۳۴۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن در رفسنجان
  • سمنان پیشرو در نهضت ملی مسکن/ ۱۹ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است
  • واگذاری ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی
  • ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی واگذار شد
  • آغاز ساخت هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • آغاز ساخت یک هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • افتتاح نخستین مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند
  • هشت هزار و ۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی افتتاح شد
  • ۹۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان شاهرود شد
  • افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی با حضور وزیر راه