Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@23:59:00 GMT

مرکز رشد مهارتی دانشگاه فنی و حرفه ای یزد افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۷۰۱۳۹

مرکز رشد مهارتی دانشگاه فنی و حرفه ای یزد افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، وزیر علوم روز یکشنبه به مناسبت بزرگداشت هفته دولت در دانشگاه فنی و حرفه ای، ۱۵ مرکز رشد مهارتی در سطح کشور را به طور همزمان افتتاح کرد.

در این مراسم مراکز رشد مهارتی کشور به طور همزمان به صورت ویدئوکنفرانس در استانهای گلستان، مازندران، گیلان، زنجان، کردستان، کرمانشاه، تهران، همدان، لرستان، سمنان، اصفهان، یزد، کرمان، فارس و آذربایجان غربی توسط وزیر علوم افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد در این مراسم با ارائه گزارشی از فعالیت های دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد اظهار داشت: این دانشگاه در میان ۳۱ دانشگاه فنی و حرفه ای کشور در اسفندماه گذشته موفق به اخذ مجوز ایجاد مرکز رشد فنی و مهارتی شد.

داود عندلیب بیان کرد: بر این اساس برنامه های عملیاتی این مرکز تدوین شد و هشت هسته یا واحد فناور در حال حاضر با سطح آمادگی فناوری۳ به بالا در این مرکز مستقر هستند.

وی، هدف از افتتاح مرکز رشد را حمایت از ایده های نو و فناورانه تا رسیدن به مرحله تولید محصول و اخذ مجوزهای لازم برای تأسیس یک شرکت کارآفرین اعلام کرد.

عندلیب عنوان کرد: همچنین اقدامات اولیه برای تجهیز یک ساختمان دیگر به مساحت تقریبی ۳۰۰ مترمربع در حال انجام است.

گفتنی است؛ مرکز رشد مهارتی دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد با حضور ویدئوکنفرانسی وزیر علوم همچنین معاون استاندار یزد و جمعی از مسئولان دانشگاه فنی و حرفه ای یزد افتتاح شد.

کد خبر 5575602

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد دانشگاه فنی و حرفه ای یزد مرکز رشد هفته دولت بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا اربعین حسینی خطبه های نماز جمعه افتتاح طرح عمرانی اربعین 1401 گرگان دولت سیزدهم آمار کرونا قزوین گناوه اردبیل دانشگاه فنی و حرفه ای رشد مهارتی مرکز رشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۰۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز مدیریت هوشمند انرژی (مها) در همدان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آموزش‌های مهارتی کلید توسعه اشتغال پایدار در جامعه است
  • مرکز پژوهش فناوری و نوآوری شبکه‌های کوانتومی افتتاح شد
  • افتتاح مرکز مدیریت هوشمند انرژی (مها) در همدان
  • تحصیل ۳۴۰۰ دانشجو در دانشگاه فنی و حرفه‌ای چهارمحال وبختیاری
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل
  • طرح نوآورانه و متفاوت در یک مرکز آموزشی قم
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • آموزش مهارت روستائیان باعث تقویت و پایداری توسعه روستا است
  • سروری‌مجد: مدارس عالی مهارتی برای رفع نیاز صنایع تأسیس می‌شوند