Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@05:49:09 GMT

فروش رزین آلکید صنعتی سفید

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۷۰۹۳۰

فروش رزین آلکید صنعتی سفید

فروشگاه های زیادی در سراسر کشور هستند که اقدام به فروش آنلاین و حضوری رزین آلکید می کنند اما شما باید از فروشنده ی این کالا را خریداری کنید که محصولش از کیفیت بالایی برخوردار باشد و همچنین قیمت مناسبی داشته باشد بسیاری از فروشگاه ها با اینکه قیمت رزین آلکید ارزان تر از رزینهای دیگر است سودی زیادی روی کار می کشند و به همین دلیل این محصول را با قیمت بالایی به فروش می رسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رزینهای آکلید لانگ اویل با طول روغن بالای که دارند در رنگهای روغنی و اسپری استفاده می شوند این نوع آلکیدها با حلال آروماتیک و آلیفاتیک به صورت کاملا حل می شوند اما به الکلها حساسیت دارند این رزین آلکید در رنگهای روغنی، صنعتی و ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد به اصطلاح به این نوع رزین آلکید هوا خشک می گویند به دلیل اینکه این رزین روغنی است و دیر خشک می شود باید برای خشک شدن با اکسیژن هوا ترکیب شود.

مدیوم اویل رزینهای آکلیدی هستند که طول روغن متوسطی دارند و مقاومت بسیاری در برابر نور خورشید دارند به همین علت از آن برای رنگ روغنی اتومبیل استفاده می کنند لذا استفاده زیاد از این محصولات باعث شده فروش رزین آلکید د بازار جاهای افزایش داشته باشد.

همچنین هر چقدر روغن بیشتری در ساخت آن استفاده شود در نتیجه یک رزین آلکید نرم خواهید داشت و بلعکس هر چقدر میزان روغن مصرفی کم باشد رزین آلکید سخت تری خواهید داشت رزین آلکید هر چقدر بیشتر پیوندهای دوگانه داشته باشد رنگ زرد پر رنگ تری دارد و هرچقدر کمتر رنگ کم رنگ تری دارد.

رزین آلکید صنعتی

همان طور که پیش تر گفتیم از رزین آلکیدهای با پایه آب در کارهای صنعتی استفاده بسیاری انجام می شود زیرا توانایی جایگزین شدن مناسب برای حلالهای آلی را دارند که با محدودیتهایی مواجه بودند علاوه بر اینها رزین آلکیدها محدودیت محیط زیستی خاصی ندارند که شاخصه اصلی آنها به شمار می ررود همین عامل باعث شد تا تولید کنندگان انواع رنگهای صنعتی همچون رنگ زینک جهت تنوع محصولات خود از انواع رزین آلکیدها با پایه آب استفاده کنند.

در صنعت، آب به دلیل غیر سمی بودن، قیمت ارزان و سازگاری بالا باعث شده است تا بازده بسیار از واکنشهای مورد نیاز افزایش پیدا کند به همین دلیل هر جا نیاز باشد از آن با نسبتهای مختلف استفاده می شود از این رو استفاده از آن به عنوان حلال در تولید رزینها نیز مزیتهایی به وجود آورده است.

مهم ترین استفاده ای که از رزین آلکیدی صنعتی می شود، برای محافظت از فلزات مختلف می باشد زیرا این رزینها با خواص فنولیک مطرحی که دارند در برابر شرایط جوی از خود مقاومت نشان می دهند و از آسیب دیدن فلزات جلوگیری می کنند به طور مثال رزین آلکیدها را با ترکیبات مناسب در پوشش دهی خودروها استفاده می کنند و همین امر باعث حفظ مقاومت آنها در برابر اکسید شدن است.

رزینهای آلکید در ترکیب با ملامینها ساختارهای شیمیایی پیچیده ای را به وجود می آورند که علاوه بر خواص آنها برای تشکیل رنگهای پوششی در صنایع مختلف دیگر هم قابلیت استفاده دارند در این مورد ترکیب آنها با مواد دیگر می تواند استفاده های متنوعی از آنها را ایجاد کند.

رزین آلکید سفید

این اصلاح شیمیایی سبب افزایش انعطاف پذیری در پوششهای بر پایه این رزین شده است در کل رزینهای آلکید در رنگها، لاکها و قالبهای ریخته گری و پوششها کاربرد دارند.

در این موارد ما خواهان استفاده از رنگ دانه هایی قوی با رنگهای مختلف در مواد بر پایه رزین هستیم به طوریکه ماده حاصل از عبور نور و رسیدن آن به آن طرف لایه رنگ جلوگیری کند و مانع مشاهده شدن آن شود.

رنگهای بر پایه رزین آلکید در تنوع رنگی بالایی در بازار موجود هستند و توانایی تلفیق آنها با انواع طیف رنگی وجود دارد.

از دیگر پارامترهای بسیار مهم چسبندگی رزین آلکید سفید کخ غلظت روی آن تاثیر دارد.ما در پوششهای رزینی به دنبال داشتن چسبندگی بالا هستیم تا دوام کار تضمین شود و پوشش بعد از یک مدتی دچار کندگی نشود.

این موضوع به این دلیل است که رنگ سفید علاوه بر استفاده بسیار زیاد در رنگ آمیزیهای ساختمانی، رنگی است که با اکثر رنگهای هماهنگ می شود و یک هارمونی زیبا را به وجود می آورد لذا انتظار می رود که مصرف آن در رنگ امیزی وسایل به چه حد جالب توجه باشد.

غلظت به علاوه در ظاهر محصولات رزینی پس از اتمام کار نیز تاثیر بسیار زیادی دارد مثلا در کار با رزین پیش می آید که رزین دارای حبابهایی باشد که برای زیبا بودن نتایج باید این حبابها از کار خارج شوند اما مهندسی کردن روی پارامتر غلظت می تواند در این موضوع بسیار کمک کننده باشد.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

منبع: تابناک

کلیدواژه: آیت الله ناصری مذاکرات وین سامانه سماح انتخابات فوتبال پیاده روی اربعین هفته دولت رپرتاژ آگهی آیت الله ناصری مذاکرات وین سامانه سماح انتخابات فوتبال پیاده روی اربعین هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۰۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاخ سفید : اسرائیل قبل از حمله به رفح نظرات ما را خواهد شنید

سخنگوی شورای امنیت کاخ سفید اعلام کرد اسرائیل پذیرفته پیش از حمله به رفح، به نظرات آمریکا در این باره گوش دهد.

به گزارش ایسنا، «جان کربی» سخنگوی شورای امنیت کاخ سفید گفت اسرائیل پذیرفته پیش از آغاز حمله به رفح، دغدغه‌ها و نظرات آمریکا را بررسی کند.

کربی به شبکه خبری «ای. بی. سی» گفت: «آن‌ها (اسرائیل) به ما تضمین داده‌اند که تا وقتی درباره چشم‌اندازها و نگرانی‌های خود گفت‌وگو نکرده‌ایم، به رفح حمله نکنند.»

سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا همچنین اعلام کرد آنتونی بلینکن وزیر خارجه ایالات متحده در سفر آتی خود به منطقه سعی دارد شرایط را برای برقراری آتش‌بس ۶ هفته‌ای تسهیل کند.

او همچنین گفت در صورت موافقت حماس با توافق تبادل اسرا، ممکن است آتش‌بس ۶ هفته‌ای برقرار شده و طرح حمله نظامی به رفح منتفی اعلام شود.

کربی همچنین با طرح این ادعا که تعداد کامیون‌های حامل کمک‌های بشردوستانه به غزه افزایش یافته است، گفت: «اسرائیلی‌ها رفته‌رفته به تعهداتی که جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا از آن‌ها خواسته عمل می‌کنند.»

علاوه بر این، کاخ سفید امروز اعلام کرد کمک‌های بشردوستانه از طریق بندر موقتی که آمریکا در نزدیکی غزه ایجاد کرده، ظرف ۲ یا ۳ هفته آینده به غزه خواهد رسید، اما مقدار این کمک‌ها نسبت به کمک‌های بشردوستانه‌ای که از مسیر زمینی به غزه می‌رسد، کمتر است.

یک مقام حماس به رویترز گفت هیئت نمایندگان حماس قرار است فردا به قاهره بروند تا در مذاکرات آتش‌بس شرکت کنند.

یک مقام صهیونیست هفته گذشته اعلام کرد با وجود نگرانی‌های بین‌المللی گسترده، رژیم صهیونیستی تصمیم خود را برای حمله زمینی به رفح گرفته و این عملیات به‌زودی انجام خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بررسی علت ترک خوردن سیمان سفید و پودر سنگ چیست؟
  • کاخ سفید: اسرائیل قبل از حمله به رفح نظرات ما را خواهد شنید
  • کاخ سفید : اسرائیل قبل از حمله به رفح نظرات ما را خواهد شنید
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • برپایی نماز جماعت باشکوه توسط معترضان مقابل کاخ سفید + ویدئو
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • راز نگه‌داشتن گل طبیعی به مدت طولانی را می‌دانید؟
  • زمانیکه مسلمانان کاخ سفید را به مسجد تبدیل کردند! | فیلم
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان کار و اتمام سالن تولید