Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@17:47:54 GMT

ثبت ۱۹ ابتلای قطعی کرونا در استان سمنان/ یک نفر فوت کرد

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۷۱۲۳۵

ثبت ۱۹ ابتلای قطعی کرونا در استان سمنان/ یک نفر فوت کرد

به گزارش خبرنگار مهر، ستاد مقابله با کرونا بر اساس آمارهای احصا شده از دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود اعلام کرد طی بازه زمانی ۲۴ ساعت منتهی به دوشنبه ۱۴۰ نفر در سراسر استان سمنان با علائم مشکوک به کرونا به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها مراجعه کردند که نسبت به روزهای قبل آمار بسیار پایین‌تری محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این تعداد مراجعه ۱۹ تست مثبت اعلام شده است همچنین ۱۶ نفر از این تعداد به صورت سرپایی خدمات درمانی را از بیمارستان‌ها دریافت کردند تا دوران نقاهت را در منزل بگذرانند که این آمار قدری رشد را نشان می‌دهد.

تعداد مبتلایان به کرونا در استان سمنان طی ۲۴ ساعت اخیر نسبت به هفته قبل کاهش نسبی داشته اما کماکان مسئولان بهداشت و درمان استان سمنان تاکید دارند که آمار شیوع کرونا بالا است. طبق آمارها در ۲۴ ساعت گذشته سه نفر نیز به تعداد بستری‌های بیمارستان‌های استان افزوده شد. گفتنی است آمار تعداد بستری‌ها نیز نسبت به روزهای قبل کاهش دارد.

در ۲۴ ساعت گذشته یک بیمار کرونایی جان خود را از دست داد. هم اکنون ۱۵ نفر در بخش آب سی یو یا همان مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

استان سمنان دارای دو دانشگاه علوم پزشکی در سمنان و شاهرود است لذا آمار بیماری کرونا در این استان تلفیقی از آمار احصایی این دو دانشگاه محسوب می‌شود.

شاهرود و دامغان تنها دو لکه قرمز رنگ روی نقشه استان سمنان هستند و شهرستان‌های سرخه و آرادان نیز در شرایط نارنجی قرار دارند. مهدی شهر نیز از شرایط قرمز دو هفته اخیر خود فاصله گرفته و در رنگ بندی زرد قرار دارد.

شهرستان سمنان از ابتدای هفته از نارنجی به زرد، تغییر وضعیت داد تا در کنار مهدی شهر، میامی و گرمسار نقاط زرد رنگ نقشه فراوانی کرونای استان سمنان را تکمیل کنند همچنان واکسیناسیون دز چهارم و تکمیل سه دز اول بزرگترین درخواست مسئولان از مردم استان سمنان برای مقابله با کرونا در کنار رعایت فاصله گذاری و استفاده از ماسک است.

کد خبر 5575679

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشكی سمنان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود ویروس کرونا هفته دولت بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا اربعین حسینی خطبه های نماز جمعه اربعین 1401 گرگان افتتاح طرح عمرانی دولت سیزدهم آمار کرونا قزوین گناوه اردبیل استان سمنان ۲۴ ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۱۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد فروشگاه‌های صنایع‌دستی استان سمنان به ۱۹ باب افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، سمانه سلطانی پور روز یکشنبه ۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ گفت: با صدور مجوز فعالیت فروشگاه صنایع‌دستی آروند با مدیریت آقای حسین میری، واقع در بازار سرپوشیده شهر شاهرود، تعداد فروشگاه‌های مجاز صنایع‌دستی در استان سمنان به ۱۹ باب افزایش یافت.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان افزود: بر اساس ابلاغ دستورالعمل صدور مجوز فروشگاه‌های صنایع‌دستی، متقاضیان می‌توانند با ثبت درخواست در درگاه ملی مجوزها و پس از بررسی درخواست توسط اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، مجوز خود را دریافت کنند.

سمانه سلطانی پور گفت: در حال حاضر ۶ فروشگاه صنایع‌دستی در سمنان، ۹ فروشگاه صنایع‌دستی در شاهرود، ۲ فروشگاه صنایع‌دستی در دامغان و ۲ فروشگاه صنایع‌دستی در مهدی‌شهر تحت مجوز اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان فعالیت می‌کنند.

46 برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900631

دیگر خبرها

  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌دستی استان سمنان به ۱۹ باب افزایش یافت
  • اعلام آمار مرگ و میر؛ سال ۱۴۰۲ زنان بیشتر فوت کردند یا مردان؟
  • قطعی موقت جریان برق در ۳ شهرستان گیلان
  • اطلاعیه قطعی گاز در شهرستان آمل
  • اعلام آمار مرگ و میر سال ۱۴۰۲ / فوت مردان بیشتر از زنان
  • اعلام آمار مرگ و میر‌های سال ۱۴۰۲/ زنان یا مردان کدام بیشتر فوت کردند؟
  • اعلام آمار مرگ و میرهای سال ۱۴۰۲/ زنان یا مردان کدام بیشتر فوت کردند؟
  • آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • تاثیر افزایش دستمزدها در رشد تعداد بیمه‌شدگان
  • اطلاعیه قطعی گاز در هوراند و کلیبر