Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، حمید زمانی شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته دولت افزود: ماندگاری نام و یاد شهیدان رجایی و باهنر نشان داد که مدت زمان خدمت رسانی اهمیت ندارد و مهم ثمره اقداماتی است که انجام می گیرد.

وی یادآورشد: امام خمینی(ره) راه خدمت رسانی شهیدان رجایی و باهنر را تایید کرد و آنان را بر بنی صدر ترجیح داد، شهدایی که راه جدیدی را در مدیریت کشور نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمانی در ادامه به برنامه ریزی های انجام گرفته برای هفته دولت اشاره کرد و اظهارداشت: بناست در هفته دولت ۶۷ پروژه با اعتبار چهار هزار و ۸۲۹ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۸۳۴ نفر با حضور استاندار به بهره برداری برسد.

فرماندار ویژه شهرستان ری به اقدام مهم دیگر در شهرستان اشاره کرد و گفت: در تعدادی از روستاهای فاقد دهیاری اعتباراتی از محل مالیات بر ارزش افزوده تزریق می شد که رقم آنها بسیار بالاتر از اعتبار مورد نیاز عمرانی آن روستاها بود.

وی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر به علت نبود دهیاری این اعتبارات تجمیع و رقم قابل توجهی شده بود که با تصمیم و مصوبه برنامه ریزان و مسئولان تراز اول استان، بنا شد این اعتبارات در پروژه های دارای اولویت شهرستان هزینه شود.

زمانی مجموع این اعتبار را ۲۸۰ میلیارد تومان اعلام کرد و ادامه داد: بناست ۱۶ پروژه با بیش از ۲۹۰ میلیارد تومان اعتبار از همین محل اجرا شود، پروژه هایی که در سطح شهرستان تحول آفرین خواهد بود.

فرماندار ویژه شهرستان ری بزرگترین پروژه مطرح از این ۱۶ طرح را کمربندی جنوبی قلعه نو دانست و تاکید کرد: چهار شهرستان درگیر ترافیک عبوری از این مقطع هستند و بیش از ۱۰ سال از آغاز عملیات اجرایی آن سپری می شود اما به علت نبود اعتبار، متوقف مانده است.

وی لازمه اجرای تمامی پروژه های نیمه کاره در شهرستان را جذب سرمایه گذار خواند و اضافه کرد: هنر یک مدیر در اجرای پروژه ها با اعتبارات محدود نیست، بلکه در میزان جذب سرمایه گذار برای تحول آفرینی در محدوده تحت مدیریتی خود است.

زمانی اعلام کرد: برای جذب سرمایه گذار باید جذابیت ایجاد کرد و این جاذبه نیز با ایجاد اعتماد و امید فراهم می شود.

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: با اعتبارات محدود دولتی اجرای پروژه های عمرانی زمان بسیاری خواهد برد و تحول چندانی نیز در سطح شهرستان رخ نخواهد داد.

وی در بخشی از صحبت های خود نیز خواستار همکاری و تعامل رسانه ها برای بهبود شرایط شهرستان و پیش برد کارها شد و افزود: خبرنگاران سربازان خط مقدم در اطلاع رسانی به مردم و پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند.

زمانی یادآورشد: دستگاه‌ها و سازمان ها در سطح شهرستان ری باید با خبرنگار های مجوز دار و مورد تایید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان یا ثبت شده درسامانه های طراحی شده قانونی مانند خانه مطبوعات و ای رسانه، همکاری های کنند.

فرماندار ویژه شهرستان ری با بیان اینکه اصحاب رسانه چشم و گوش مسئولان هستند، عملکرد مناسب آنان را زمینه ساز انعکاس مطالبات و انتقادات مردم به مدیران و پیگیری برای حل مشکلات برشمرد.

برچسب‌ها شهرستان ری هفته دولت سازمان ها امام خمینی ری پروندهٔ خبری یکسال با «دولت مردم»

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری هفته دولت سازمان ها شهرستان ری هفته دولت سازمان ها امام خمینی ری فرماندار ویژه شهرستان ری هفته دولت پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۱۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال

معاون فنی عمرانی شهرداری تهران از بهره‌برداری تقاطع غیرهمسطح تندگویان در مردادماه سال جاری خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، هادی حق‌بین؛ معاون فنی عمرانی شهرداری تهران امروز در حاشیه آیین افتتاح تحکیم بستر 12 کیلومتر از بزرگراه آزادگان و تعریض و ایمن‌سازی کندروی شرقی آزادگان با بزرگراه شهید لشگری در قالب یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخاردر جمع خبرنگاران در رابطه با‌ آخرین وضعیت پروژه تقاطع شهید تندگویان اظهار کرد‌: این پروژه به حسب شرایط تاسیساتی شرایط ویژه‌ای را دارد و اقدامات لازم در قالب این پروژه در حال انجام است.

وی افزود: اخیرا ما با یک چالشی در فرآیند این پروژه روبرو شده‌ایم به طوریکه یک ماه پیش با یک مسیر فاضلاب روبرو شده‌ایم که البته هفته گذشته این مشکل حل و فصل شده و ان‌شاءالله ظرف دو هفته آینده زیرگذر این تقاطع به بهره‌برداری خواهد رسید و ان‌شاءالله با بهره‌برداری این زیرگذر فرایند ادامه خواهد داشت.

معاون فنی عمرانی شهرداری تهران در خصوص زمان بهره‌برداری کامل این تقاطع گفت: همانطور که گفته شد ظرف دو هفته دیگر به بهره‌برداری می‌رسد و حداکثر این پروژه در مردادماه تکمیل خواهد شد.

وی در خصوص بهره‌برداری از فاز نخست آزادراه شهید شوشتری گفت: فاز اول این پروژه در سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید که فاز نخست آن 9.6 کیلومتر است و در رابطه با فاز دوم آن نیز ما 3 پیشنهاد را به سازمان محیط زیست داده‌ایم که هنوز در این باره جوابی را نداده‌اند.

حق‌بین گفت: به محض اینکه سازمان محیط زیست به پیشنهادات ارائه شده از سوی معاونت فنی عمرانی شهرداری تهران در رابطه با فاز دوم آزادراه شهید شوشتری پاسخ بدهند اقدامات لازم برای اجرای فاز دوم آغاز خواهد شد.

معاون فنی عمرانی شهرداری تهران درباره بازدید وزیر کشور از فاز دوم بزرگراه شهید بروجردی گفت: این بازدید روز پنجشنبه هفته گذشته انجام شد و در رابطه با فاز دوم این پروژه که حدود یک کیلومتر است کماکان معارضین ملکی و تاسیساتی وجود دارند.

وی تصریح کرد: با توجه به اعلام شهرداری منطقه 18 ظرف یک ماه آینده مشکل معارضین در مسیر فاز دوم شهید بروجردی حل خواهد شد و به محض حل این موضوع جبهه کاری در این محدوده مستقر و اقدامات لازم را برای اجرای این پروژه انجام خواهند داد.

حق‌بین در پاسخ به این پرسش که فاز دوم شهید بروجردی در چه زمانی به بهره‌برداری خواهد رسید، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده و اگر مشکلی پیش نیاید فاز دوم آن تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • افتتاح تعاونی شکوفایی خلاقیت در شیروان
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • متاسفانه در سنوات گذشته از آسفالت مناسبی برای بزرگراه‌ها استفاده نشده است
  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد