Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با ششمین روز از هفته دولت، عملیات اجرایی پروژه‌های مختلف عمرانی و اقتصادی و فرهنگی در استان آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاردبیل، همزمان با ششمین روز از هفته دولت، عملیات اجرایی پروژه‌های مختلف عمرانی و اقتصادی و فرهنگی در استان آغاز شد.

سیدحامد عاملی استاندار اردبیل در مراسم افتتاح عملیات اجرایی مجتمع خدماتی رفاهی سه راهی فاراب و تعدادی از طرحهای عمرانی و اقتصادی در شهرستان کوثر اظهار داشت: 89 طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان خلخال بهره‌برداری شده و بر اساس این گزارش آغاز عملیات اجرایی واحد مرغداری ناصری، آغاز بهره‌برداری از بهسازی و آسفالت راه روستایی شویر از جمله این طرحها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: بهره‌برداری متمرکز از پروژه‌های دهیاری‌های بخش مرکزی و طرح هادی روستای جغناب را آغاز کرده و عملیات اجرایی سد مخزنی شهید پستی در هشجین، بهره برداری از هنرستان عظام  و آغاز بهره برداری  از راه روستایی سوسهاب از جمله این پروژه‌ها است.

اجرای 187 پروژه عمرانی آموزشی در مدارس استان اردبیل

حسن محمدی‌اردیب مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل از اجرای 187 پروژه عمرانی آموزشی در مدارس استان اردبیل خبر داد و گفت: 41 پروژه از هفته دولت تا مهرماه امسال به بهره برداری می‌رسد و با توجه به اینکه اداره کل نوسازی مدارس 187  پروژه در سطح استان در دست اجرا دارد با اعتبار چهار هزار میلیارد ریال از منابع ملی استان و خیرین در دست اجراست.

محمدی ادیب خاطرنشان کرد: 41 پروژه‌ از هفته دولت تا مهرماه افتتاح و به بهره برداری می رسد که شامل 127 کلاس درس، چند سالن ورزشی و نمازخانه است و هنرستان 12 کلاسه مهر عزام با مشارکت شرکت عزام خودرو افتتاح شد و مدرسه شهید فرح خورشرستم و تعدادی سرویس بهداشتی آماده افتتاح است که این پروژه ها با اعتباری بالغ بر1200 میلیارد ریال اجرا شده است.

وی تصریح کرد: سیستم گرمایشی117 مدرسه با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد ریال استانداردسازی شده و تا مهر ماه امسال 33 سرویس بهداشتی احداث و یک صد هزار متر مربع آسفالت مدارس به ارزش200 میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل نوسازی مدارس استان اردبیل گفت: این پروژه سال 90 شروع شده و بعد از دو سال متوقف شده بود. اواخر سال 99 با تفاهم با شرکت عزام خودرو مقرر شد طی دو سال افتتاح شود که شش ماه زودتر از موعد به بهره برداری رسیده و 17 پروژه با اعتباری در حدود 170 میلیارد ریال در مناطق مختلف شهرستان خلخال در دست اجراست که از این تعداد بیش از 10مدرسه دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد.

ایجاد 841 فرصت شغلی در اردبیل

حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان اردبیل نیز در تشریح برنامه‌های هفته دولت اظهار کرد: فراهم کردن 841 فرصت شغلی، واگذاری 198 واحد مسکن مددجویی، حمایت و توانمند سازی از 200 نفر از فرزندان سازمان، توانمند سازی 1540 نفر از ساکنین روستاها از طریق اجرای برنامه تأمین مالی خرد، انجام 218 مورد ملاقات مردمی، ارائه خدمات به 74 نفر از طریق میز خدمت از دیگر خدمات ارائه شده توسط بهزیستی استان اردبیل است.

رضایی افزود: در رابطه با کاهش و کنترل آسیب‌های اجتماعی و انجام مداخلات تخصصی خوشبختانه گام‌های خوبی برداشته شده است بطوری که با بالا بردن سطح آگاهی‌های جامعه، انجام مشاوره‌های تخصصی و مداخلات بهنگام در شرایط بحرانی از شدت، میزان گسترش و شیوع آسیب‌های اجتماعی کاسته شده است.

ششمین روز هفته دولت در کردستان/ افتتاح و کلنگ‌زنی 4600میلیارد تومان طرح عمرانی و ورزشیایجاد 10 هزار شغل با بهره برداری از 600 طرح زیرساختی و صنعتی در هفته دولتپنجمین روز هفته دولت در ‌همدان/ افتتاح 4 پروژه عمرانی و تولیدی/ بهره‌برداری از کارخانه تولید تجهیزات پتروشیمی

وی تصریح کرد: سازمان بهزیستی همواره نیازمند همراهی و مشارکت شرکای اجتماعی، دستگاه‌های اجرایی و آحاد جامعه است تا از این طریق جامعه‌ای سالم و عاری از هرگونه آسیب‌های اجتماعی را شاهد باشیم.

انتهای پیام/144

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدارس استان اردبیل عمرانی و اقتصادی بهره برداری بهره برداری عملیات اجرایی میلیارد ریال هفته دولت ششمین روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۲۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی احمدزاده عصر دوشنبه در آیین کلنگ زنی مینی پالایشگاه شهر دهدشت افزود: عملیات اجرایی پروژه با قریب به ۵۰۰ نفر نیرو آغاز که در نهایت پوشش اشتغال زایی ۳۰۰ نفری را به شکل مستقیم خواهد داشت.

احمدزاده با اشاره به بحث مجوز پایانی این طرح اظهار کرد: مجوز پایانی پروژه در استان است و مشکلی از این جهت نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه امید است هرچه سریع‌تر عملیات اجرایی مینی پالایشگاه دهدشت آغاز شود، تصریح کرد: تاکید و پیگیری لازم برای تحقق پروژه بر اساس زمانبندی مطلوب را خواهیم داشت.

استاندار تصریح کرد: همچنین برای بحث تسهیلات و مطالبه برای سرعت بخشی به این پروژه همکاری لازم محقق می شود.

کد خبر 6092404

دیگر خبرها

  • دو پروژه بزرگ آبرسانی در بیدهند و کرمجگان به بهره‌برداری می‌رسند
  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • آغاز عملیات عمرانی پروژه پیاده‌راه باباطاهر همدان
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است