Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اثر بارش شدید باران و جاری شدن سیل در می سی سی پی آمریکا، دستور تخلیه ساکنان این شهر صادر شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، بر اثر بارش شدید باران و بالا آمدن کم سابقه سطح رودخانه می سی سی پی و جاری شدن سیل در این شهر، دستور تخلیه ساکنان آن صادر شد.

شهردار می سی سی پی در جریان یک کنفرانس خبری از مردم خواست تا به دلیل وقوع سیل، همین حالا خانه های خود را ترک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درخواست کرد مردم همین حالا و هر چه سریعتر خانه های خود را ترک کنند تا از وقوع هرگونه حادثه جلوگیری شود. سطح آب رودخانه بسیار سریعتر از آنچه که تصور می شد در حال بالا آمدن و بردن شهر به زیر آب است.

این در حالی است که فرماندار این شهر نیز روز گذشته و در پی افزایش سطح آب رودخانه می سی سی پی، اعلام وضعیت فوق العاده کرد.

وی در توئیتی اظهار کرد اعلام وضعیت فوق العاده به امدادرسانی بهتر و انجام مسئولیت های اضطراری در این شرایط کمک شایانی خواهد کرد.

در حالی که سیل از هفته گذشته در سراسر جنوب غربی آمریکا جاری شده و زندگی مردم را تحت تاثیر قرار داده، سازمان هواشناسی آمریکا درباره خطر وقوع طوفان های موسمی در این منطقه و بالاآمدن سطح اب رودخانه ها و جاری شدن سیل در چند روز آینده هشدار داده است.

براساس اعلام سازمان هواشناسی، انتظار می رود سطح آب رودخانه می سی سی پی در روز دوشنبه 35/5 فوت بالا بیاید که این عدد 6 اینچ کمتر از پیش بینی های قبلی است. گرچه در حال حاضر سیل برخی خیابان های فرعی را کاملا دربرگرفته و در حال وارد شدن به خانه هاست.

یکی دیگر از مقامات این شهر اظهار کرد انتظار می رود 100 تا 150 منزل مسکونی تحت تاثیر این سیل مخرب قرار گیرد.

این در حالی است که چندی قبل بر اثر وقوع طوفان فصلی موسوم به مانسون و بارش باران و جاری شدن سیل بی سابقه در لاس وگاس آمریکا دستکم 2 تن کشته شدند.

مرکز پیش بینی آب و هوای این شهر اعلام کرد این طوفان در شمال و شرق لاس وگاس به وقوع پیوسته و علاوه بر این بارش سنگین باران، رعد و برق و وزش بادهای ناگهانی و شدید پیش بینی می شود.

این در حالی است که باد شدیدی با سرعت 103 کیلومتر بر ساعت نیز شمال لاس وگاس را درنوردید.

هفته پیش از آن نیز بر اثر وقوع ناگهانی سیل در کالیفرنیای آمریکا حدود هزار نفر از ساکنان این شهر در یک پارک ملی و در میان امواج مهیب سیل گرفتار شدند.

مسئولان پارک ملی «دره مرگ» در کالیفرنیا اعلام کردند در پی وقوع ناگهانی سیل مجبور به بستن پارک شده و در نتیجه حدود هزار نفر داخل پارک گرفتار شده و نمی توانند آنجا را ترک کنند.

2 کشته بر اثر طوفان و سیل در لاس وگاس آمریکاهزاران آمریکایی در میان امواج مهیب سیل گرفتار شده اند

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جاری شدن سیل سی سی پی لاس وگاس بر اثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۳۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) پرسپولیس مجبور است اینجا بیاید، ببازد و برود!

حسین عبدی مربی آلومینیوم اراک گفت: تیم‌های بزرگ استقلال و پرسپولیس حتی برای بازی‌های دوستانه هم به اراک نمی‌آمدند، اما به احترام آلومینیوم مجبورند به اراک بیایند و شکست بخورند و بروند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: فارس

tags # پرسپولیس سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • آماده‌باش در ۱۴ استان درپی احتمال رگبار و وزش باد شدید
  • آماده‌باش امدادگران در ۱۴ استان کشور درپی احتمال رگبار و وزش باد شدید
  • وقوع طوفان و بارش تگرگ‌های شدید در چین (فیلم)
  • احتمال آب‌گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها در ایلام
  • تصاویری آخرالزمانی از وقوع زلزله شدید در ژاپن
  • ببینید | تصاویری آخرالزمانی از وقوع زلزله شدید در ژاپن
  • تخلیه فضولات حیوانی رودخانه روستای همای علیا را آلوده کرد + فیلم و تصاویر
  • ببینید | اولین تصاویر از وقوع زلزله شدید در ژاپن
  • (ویدئو) پرسپولیس مجبور است اینجا بیاید، ببازد و برود!
  • ۲ زلزله شدید تایوان را لرزاند