Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@23:28:37 GMT

۲۲۶ میلیارد تومان پروژه راهسازی در میامی افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۷۳۶۵۰

۲۲۶ میلیارد تومان پروژه راهسازی در میامی افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، خداداد مقبلی پیش از ظهر دوشنبه در جلسه شورای اداری و آئین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی همزمان پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان میامی به میزبانی سالن ارشاد اسلامی این شهرستان ضمن بیان اینکه امام خمینی (ره) فرمودند که خدمات دولت را باید به مردم اطلاع رسانی کرد زیرا اگر این کار صورت نگیرد، به دولت جفا شده است، بیان کرد: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در این هفته ۱۳ پروژه را در شهرستان‌های شاهرود و میامی مورد بهره برداری قرار داده تا در اختیار مردم قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ۲۲۶ میلیارد تومان برای این طرح‌ها هزینه شده و هدف آنها نیز ایمن تر کردن سفرهای زائران رضوی و مردم بومی شهرستان‌های شاهرود، سبزوار و میامی است، افزود: باند دوم میامی به سمت سبزوار که امروز فاز دوم آن به طول ۲۵ کیلومتر به بهره برداری رسید، با اعتبار ۱۵۵ میلیارد تومان احداث و می‌تواند ایمنی سفرهای برون جاده‌ای در شرق استان سمنان را ارتقا ببخشد.

توسعه زیرساخت‌های مهم با همراهی راه‌ها

معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور با بیان اینکه هر جا توسعه‌ای قرار است رخ دهد، می‌بایست زیرساختی به نام راه وجود داشته باشد، بیان کرد: راه در واقع زمینه‌ای برای توسعه دیگر فعالیت‌ها است و از این بابات اهمیت ویژه‌ای دارد. احداث بزرگراه‌ها موتور محرکه توسعه همه جانبه کشورها محسوب می‌شود و از این منظر، دولت سیزدهم هم توجه ویژه به راهسازی دارد.

مقبلی با بیان اینکه هر جا بزرگراه‌ها احداث شده، شاهد توسعه شتابان بودیم، بیان کرد: بزرگ راه تهران- سمنان- شاهرود - سبزوار یکی از ۱۰ کریدور مهم کشور قلمداد می‌شود که به واسطه نقش مهم ترانزیتی و ارزآوری که دارد حتی اهمیتی ملی و فراملی دارد لذا این موضوع نشان از ظرفیت‌های حوزه راهسازی استان سمنان دارد.

وی با بیان اینکه سالانه ۱۵ میلیون زائر رضوی از مسیرهای استان سمنان تردد دارند، بیان کرد: یکی از مهمترین اقداماتی که باید در خصوص زائران رضوی صورت گیرد، ایمنی تردد جاده‌ای و کاهش تصادفات و تلفات است.

شاخص بهره برداری میامی از راه‌های روستایی پایین است

معاون راهداری استان سمنان با بیان اینکه ۳۱ کیلومتر راه‌های روستایی نیز در میامی احداث شده است، بیان کرد: ضریب برخورداری شهرستان میامی از راه‌های روستایی ۷۵ درصد است که این شاخص‌ها نشان می‌دهد، نیاز داریم تا در زمینه راه‌های روستایی توجه بیشتری را صورت دهیم.

مقبلی با بیان اینکه مقداری از عقب افتادگی که در راه‌های روستایی شهرستان میامی وجود دارد، با اقدامات خوبی که دولت در یک سال گذشته صورت داده، برطرف شده است، افزود: منابع محرومیت زدایی سال گذشته به شهرستان میامی اختصاص یافت که مسئولان توانستند با آن اعتبارات اقدامات خوبی را رقم بزنند همچنین امسال هم بنا است برای بر طرف کردن محرومیت راه‌های روستایی میامی، اعتبارات از منابع استانی اختصاص یابد.

وی با بیان اینکه شبکه موجود راه‌ها نیازمند نگهداری و حفظ شرایط ایمنی تردد است، افزود: نگهداری شبکه راه‌ها با توجه به هزینه‌های گزاف، کار دشواری است و به خصوص در حوزه روکش‌های آسفالت در سه سال اخیر شاهد افزایش شدید قیمت قیر و مصالح و کارگر و… بودیم.

کد خبر 5575944

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای راهسازی راه روستایی هفته دولت فرمانداری میامی افتتاح طرح عمرانی هفته دولت بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا اربعین حسینی اربعین 1401 خطبه های نماز جمعه افتتاح طرح عمرانی گرگان دولت سیزدهم آمار کرونا قزوین گناوه اردبیل راه های روستایی شهرستان میامی استان سمنان جاده ای راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۳۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح آسفالت جاده بین راهی مزارع از گلزار شهدای گمنام شهرآباد

دریافت 38 MB

به گزارش خبرنگار مهر، پروژه آسفالت جاده بین راهی مزارع از گلزار شهدای گمنام شهرآباد بردسکن تا گلزار شهدای ۸ سال دفاع مقدس تحت عنوان پروژه «حرم تا حرم» با حضور سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور به طول ۳ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

تصویربردار: سعید نوری

کد خبر 6095300

دیگر خبرها

  • پروژه «مرغ لاین» در میامی افتتاح می‌شود
  • پایان پروژه آبرسانی به مجتمع کهنه جلگه خراسان شمالی
  • میامی نیازمند ایجاد کارخانه‌های فرآوری/ مسئولان به فکر باشند
  • افتتاح آسفالت جاده بین راهی مزارع از گلزار شهدای گمنام شهرآباد
  • واکسیناسیون دامی به میزان ۸۰۰ هزار دز در میامی انجام شد
  • اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مارگون و بهمئی
  • زیرساخت‌های ورزش مدارس در میامی توسعه یافت
  • بسیج سازندگی اردبیل ۵۰۸ میلیارد تومان پروژه اجرا کرد
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • آخرین وضعیت پروژه‌ های ‌راهسازی‌ اهواز تا چذابه