Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، نماینده ولی‏ فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت آیت‌الله محمدعلی ناصری دولت آبادی را تسلیت گفت.

متن پیام وی به شرح زیر است:

خبر ارتحال عالم ربانی، استاد برجسته علم و اخلاق و سالک الی الله آیت‌الله حاج شیخ محمدعلی ناصری دولت آبادی موجب تأثر و تأسف فراوان شد. ایشان که عالمی عامل، پارسا و اندیشمندی بزرگ و یکی از برجسته‌ترین اساتید عرفان و اخلاق در دوران معاصر بود، در طول عمر بابرکت خود همواره معلمی اثرگذار در جهت‌دهی‌های اجتماعی و سیاسی بود و وظیفه نشر معارف اخلاقی اسلام را تکلیف خویش می‌دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یقیناً فقدان آن عالم برجسته اخلاق و عرفان ثلمه‌ای عظیم و غیرقابل جبران می‌باشد.

اینجانب این ضایعه مؤلمه را به محضر مبارک حضرت بقیة الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری و مراجع عظام دامت برکاتهم، طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه، مردم شریف استان اصفهان، همه ارادتمندان و شاگردان آن مرحوم، بالاخص بازماندگان و بیت مکرم ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم مغفور رحمت واسعه و علو درجات و برای بازماندگان محترم صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

کد خبر 5576007

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن پیام تسلیت آیت الله ناصری واردات خودرو بانک مرکزی اربعین 1401 سید احسان خاندوزی قیمت سکه بهار آزادی وزارت صنعت معدن و تجارت دولت سیزدهم وزارت نیرو صادرات غیرنفتی هدفمندی یارانه ها سید رضا فاطمی امین تورم گندم مرکز مدیریت راه های کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۴۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت مسئولان و جامعه هنری خراسان شمالی در پی درگذشت هنرمند موسیقی مقامی استان

ایسنا/خراسان شمالی مسئولان و جامعه هنری خراسان شمالی با صدور پیام‌هایی درگذشت عیسی قلی‌پور، هنرمند موسیقی مقامی شمال شرق کشور را تسلیت گفتند و یاد و خاطر این هنرمند را گرامی داشتند.

محمدرضا حسین‌نژاد، استاندار خراسان شمالی با صدور پیامی، نام و یاد استاد عیسی قلی‌پور را مانا خواند و درگذشت این هنرمند ارزشمند را به جامعه هنرمندان و مردم استان تسلیت گفت.
تقی صادقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی نیز با صدور پیامی اظهار کرد: استاد عیسی قلی‌پور خواننده ، نوازنده دوتار و پیشکسوت و از بزرگان بخشی‌های استان خراسان شمالی رخت سفر بربست. پیشکسوتی فروتن که با ذوقی لطیف بین لحن‌ها و نغمه‌ها، پیوندهایی دلنشین و خاطره‌انگیز می‌آفرید و به خلق آثار ارزشی و انقلابی و روایت اسطوره‌ها و سنت‌های تاریخی این مرز و بوم می‌پرداخت.
اینجانب فقدان این هنرمند شریف را به جامعه موسیقی کشور و خانواده محترم آن مرحوم تسلیت گفته و برای ایشان مغفرت و برای بازماندگان صبر و شکیبایی از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.
رئیس حوزه هنری خراسان شمالی، نمایندگان و منتخبان مجلس شورای اسلامی و جامعه هنری و فرهنگی استان نیز با صدور پیام‌هایی یاد و خاطر این هنرمند پیشکسوت موسیقی مقامی استان را گرامی داشتند.
استاد عیسی قلی‌پور معروف به《عیسی بخشی》 خواننده، نوازنده دوتار و پیشکسوت و از بزرگان بخشی‌های استان خراسان شمالی بود. وی دارای نشان درجه یک هنری و دارنده افتخارات هنری بود.
پیکر این هنرمند روز شنبه، ۱۵ اردیبهشت ماه ، از مقابل مجتمع فرهنگی هنری گلشن بجنورد تشییع می‌شود.


انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت مسئولان و جامعه هنری خراسان شمالی در پی درگذشت هنرمند موسیقی مقامی استان
  • لزوم روایت گری حماسه وعده صادق در جامعه
  • آیین تکریم آیت الله موسوی جزایری با حضور شیوخ طوایف عراق و خوزستان برگزار شد
  • ۱۸ هزار و ۹۱۵ کارگاه فعال در لرستان وجود دارد
  • تجلیل از ۴۳ استاد سرآمد آموزشی استان کرمان
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی درپی درگذشت مسعود اسکویی
  • تسلیت انجمن رسانه‌های ورزشی در‌‌ پی درگذشت مسعود اسکویی
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • تسلیت وزیر ورزش در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • مسعود اسکویی مجری پیشکسوت درگذشت