Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@22:38:46 GMT

زائر اولی مهاجرین افغانستانی به کربلا اعزام می‌شوند

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۷۴۲۹۳

زائر اولی مهاجرین افغانستانی به کربلا اعزام می‌شوند

ایسنا/قم مسئول زیست بوم اتباع اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: برنامه‌ریزی لازم برای اعزام رایگان هزار زائر اولی مهاجرین افغانستانی به کربلای معلی انجام شده است.

حجت‌الاسلام داوود سبحانی فر، مسئول زیست بوم اتباع اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، هفتم شهریور، عنوان کرد: یکی از خیرین افغانستانی مقیم ایران با همکاری امور مهاجرین و اتباع وزارت کشور هزینه اعزام مهاجرین زائر اولی به پیاده‌روی اربعین حسینی را پرداخت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به استقبال گسترده مهاجرین افغانستانی از این طرح، گفت: ثبت نام از مهاجرین افغانستانی که تاکنون سفری به عتبات عالیات نداشته‌اند انجام شده و اسامی این افراد برای صدور مجوز لازم به وزارت کشور ارسال شده است.

حجت‌الاسلام سبحانی فر اظهار کرد: این هزار نفر از حدود ۱۰ استان کشور ثبت‌نام کرده‌اند که در دو نوبت با اتوبوس به سمت عراق حرکت خواهند کرد.

مسئول زیست بوم اتباع اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم بیان کرد: مهاجرین افغانستانی که دارای کارت آمایش هستند به این سفر معنوی اعزام خواهند شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پياده روي اربعين كربلا مهاجرین افغانستانی مهاجرین افغانستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۴۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیرکل اتباع استانداری کرمان از پاسگاه پنگ

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان به اتفاق فرماندار شهرستان جازموریان از پاسگاه پنگ در یکی از مبادی ورودی استان کرمان بازدید کرد. 

به گزارش روابط عمومی اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان، روح‌الله خضری‌پور به اتفاق فرماندار شهرستان جازموریان به صورت سرزده در پاسگاه "پنگ" در مبادی ورودی استان حاضر و مسائل و مشکلات به طور میدانی مورد بررسی قرار گرفت. 

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان در جلسه شورای تامین شهرستان جازموریان نیز حاضر و در خصوص مسائل و مشکلات مرتبط با اتباع غیرمجاز با اعضا بحث وتبادل نظر کرد. 

گفتنی است، پاسگاه "پنگ" در مرز استان کرمان و سیستان و بلوچستان در منطقه‌ای واقع شده که محل ورود اتباع غیر مجاز به استان است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ۶۰ درصد ساکنان محله جوادیه تهران افغانستانی هستند
  • امانی، عضو شورای شهر: ۶۰ درصد ساکنان محله جوادیه تهران افغانستانی هستند
  • اتباع مجاز در کرمانشاه ساماندهی می‌شوند
  • بازدید مدیرکل اتباع استانداری کرمان از پاسگاه پنگ
  • مهاجرین پیامک سامانه «سهما» را جدی بگیرند
  • ارسال پیامک سامانه سهما به اتباع خارجی
  • مهاجرین پیامک سامانه «سهما» را جدی بگیرند
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • اعزام ۲۵۵ زائر از فرودگاه بندرعباس به سرزمین وحی