Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@17:33:26 GMT

مشخصات موبایل جدید ویوو فاش شد

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۷۴۵۰۶

مشخصات موبایل جدید ویوو فاش شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، شرکت چینی ویوو در اوایل ماه جاری سری موبایل V۲۵ را در هند رونمایی کرد. این سری شامل دو دستگاه V۲۵Pro و V۲۵ است اکنون به نظر می رسد موبایل V۲۵e نیز در راه باشد.

مشخصات و ویژگی های این دستگاه پیش از رونمایی در گزارشی جدید فاش شده است. طبق این گزارش V۲۵e نمایشگر ۶.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴۴ اینچی AMOLED با رفرش ریت ۹۰ هرتز دارد و همچنین یک بریدگی به شکل قطره آب در قسمت بالای نمایشگر وجود دارد. این موبایل مجهز به حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر است.

در کنار این موارد موبایل جدید سری V۲۵ ویوو دارای تراشه Helio G ۹۹ مدیا تک است. این تراشه دارای ۸ هسته است که ۲تای آنها ۲.۲ و ۶ هسته دیگر ۲ گیگاهرتزی هستند. همچنین GPU دستگاه نیز Mali G۵۷ MC۲ است.

پشت V۲۵e تنظیمات دوربین ۳ تایی وجود دارد که یکی از آنها ۶۴ مگاپیکسل است. در کنار آن یک لنز ۲ مگاپیکسیلی Bokeh ویک دوربین ۲مگاپیکسلی ماکرو نیز وجود دارد. یک دوربین سلفی موبایل نیز ۳۲ مگاپیکسلی است.

همچنین باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری با قابلیت شارژ سریع ۴۴ وات در دستگاه نصب شده است. سیستم عامل V۲۵e نیز Funtouch OS ۱۲ مبتنی بر اندروید ۱۲ است.

موبایل جدید سری V۲۵ ویو در رنگ های طلایی و سیاه ارائه می شود.

کد خبر 5575977 شیوا سعیدی قوی اندام

منبع: مهر

کلیدواژه: موبایل چین صفحه نمایشگر دوربین باتری لیتیومی حاکمیت سایبری نوآوری تحقیقات علمی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شرکت دانش بنیان زیست فناوری ایالات متحده امریکا کشاورزی فناوری فضایی نخبگان جهاد دانشگاهی پهپاد باتری لیتیومی گوگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۴۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدل «ددپول» گوشی پوکو F6 می‌سازد؟

احتمالاً شیائومی در طراحی یکی از نسخه‌‌های گوشی پوکو F6 از شخصیت ددپول الهام خواهد گرفت.

به نظر می‌رسد شیائومی قصد دارد مدل جهانی ردمی توربو ۳ را با نام پوکو F۶ در بازار عرضه کند. به‌احتمال زیاد در طراحی یکی از مدل‌های این گوشی از شخصیت «ددپول» الهام گرفته خواهد شد.

طبق اطلاعات فاش‌شده، در دیتابیس مربوط به گوشی شیائومی مدل ردمی توربو ۳ به پوکو F۶ نیز اشاره شده است. علاوه‌براین، در کدبیس HyperOS اطلاعاتی مبنی‌بر وجود نسخه‌ی ددپول پوکو F۶ وجود دارد. انتظار می‌رود مشخصات این نسخه مشابه مدل عادی باشد.

از مشخصات احتمالی پوکو F۶ می‌توان به صفحه‌نمایش اولد ۶٫۶۷ اینچی با وضوح ۱.۵K، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸s نسل ۳، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، سیستم‌عامل اندروید ۱۴ و رابط کاربری HyperOS اشاره کرد.

از قیمت گوشی پوکو مدل F۶ اطلاعات دقیقی در دسترس نیست؛ اما این دستگاه در صورت برخورداری از مشخصات ردمی توربو ۳، به‌راحتی در بین بهترین گوشی‌های میان رده بازار قرار خواهد گرفت.

منبع: زومیت

دیگر خبرها

  • تفاوت های آیفون 13 و 13 پرو در چیست ؟
  • انتشار مشخصات بیش از ۸۵۰ قلم کالای مسروقه در سامانه نما
  • مدل «ددپول» گوشی پوکو F6 می‌سازد؟
  • قیمت گوشی poco x۵ pro ۵g + بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x۵ pro (۸ اردیبهشت)
  • موبایل‌واره چیست و چگونه از آن برای تقلب در کنکور استفاده می‌کنند؟
  • از فروش موبایل‌واره تا دستگیری ۳نفر به دلیل عکس گرفتن از سوال‌ها کنکور
  • جاسازی عجیب ابزار تقلب در بدن داوطلبان
  • مدل تازه تقلب در کنکور؛ پای ابزار جاسوسی در بدن وسط آمد!
  • عجیب‌ترین جاسازی ابزار تقلب در بدن داوطلبان
  • کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک | ار فروش موبایل‌واره تا دستگیری ۳نفر به دلیل عکس گرفتن از سوال‌ها