Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان با این که به لحاظ دسترسی به اینترنت محور تهم به چورزق دچار مشکل است گفت: ۲ پروژه برای این محور در نظر گرفته شده که امیدواریم مشکلات اعتباری آن سریعا حل شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حامد سرائی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه همزمان با هفته دولت سایت‌های تلفن همراه و اینترنت روستاهای کمرکوه و پسار در شهرستان طارم به بهره برداری رسید، اظهار داشت: در این دو روستا 140 خانوار علاوه بر بهبود کیفیت ارتباطی از اینترنت بهره‌مند می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

که در پروژه‌های مذکور قریب به 65 میلیارد ریال از محل اعتبارت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات هزینه شد.

وی با بیان اینکه بهره‌مندی از اینترنت پر سرعت حق مسلم همه مردم است و ما خدمت‌رسانی به همه روستاییان را وظیفه خود می‌دانیم افزود: پروژه های مربوط به روستاهای دارای مشکلات ارتباطی یا فاقد اینترنت، تدوین و جهت اجرا ابلاغ شده و امیدواریم با عملیاتی شدن این پروژه ها به تدریج شاهد بهره مندی همه روستاهای بالای 20 خانوار استان از اینترنت باشیم.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان با تاکید بر اینکه توسعه ارتباطات و اینترنت می‌تواند زمینه ساز رونق کسب و کار، اشتغال و آبادانی در روستا باشد، گفت: از جوانان این روستاها درخواست می‌شود از ظرفیت فضای مجازی برای عرضه و فروش محصولات روستا و شناساندن جاذبه‌های روستای خود بهره ببرند تا در آینده‌ای نزدیک، شاهد رونق اقتصادی و آبادانی این روستاها باشیم.

وی در ارتباط با مشکلات اینترنت در محور تهم به چورزق، تصریح کرد: این محدوده با این که به لحاظ دسترسی به اینترنت دچار مشکل است اما ۲ پروژه برای این محور در نظر گرفته شده است که امیدواریم یکی از پروژه‌ها قبل از فصل سرما در منطقه تکمیل و به اتمام برسد.

سرائی خاطر‌نشان کرد: یکی از سایت‌ها در منطقه زرین تپه راه‌اندازی می‌شود تا پوشش این محور را بهبود ببخشد.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی سایت دوم مستلزم همکاری بین دستگاهی است گفت: پیگیری‌های مجدانه در حال انجام است و امیدواریم مشکلات اعتباری حل شود تا در این مناطق نیز شاهد بهبود پوشش شبکه ارتباطی باشیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۴۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه امداد جاده‌ای اورژانس «حسن قشلاق» بهار کلنگ‌زنی شد

ایسنا/همدان امروز ۸ اردیبهشت پروژه پایگاه امداد جاده‌ای اورژانس ۱۱۵ حسن قشلاق شهرستان بهار با حضور جمعی از مسئولان شهرستان بهار و معاون فنی اورژانس استان همدان کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

مجتبی فیض‌اللهی در حاشیه کلنگ‌زنی این پروژه در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مسیر حسن قشلاق و میدان حسن قشلاق به عنوان یک شاهراه بوده که خودروها، مسافران، توریست‌ها و گردشگران بسیاری از استان‌های شرق، غرب و جنوب به سمت غارعلیصدر از این مسیر و محور دارای تردد هستند و همواره جای خالی یک پایگاه امداد جاده‌ای در این محور گردشگری به لحاظ مدیریت بحران قابل احساس و حائز اهمیت بود.

وی با بیان اینکه اهالی روستای حسن قشلاق برای احداث ساختمان پایگاه امداد جاده‌ای این محور زمینی به مساحت ۳۰۰ مترمربع با زیربنای ۱۳۰ مترمربع اهداء کردند، افزود: این پایگاه امداد جاده‌ای با اعتبار پیش‌بینی شده سه میلیارد تومان از محل اعتبارات تملک دارایی شهرستان و اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی احداث خواهد شد. 

فیض‌اللهی با اشاره به اینکه بخشی از این اعتبار پروژه افزون بر ۷۰۰ میلیون تومان از سال گذشته آماده شده و موجود است، خاطرنشان کرد: بخش دیگر این اعتبار را نیز از طریق کمیته شورای برنامه‌ریزی پیگیری خواهیم کرد و به طور قطع در صورت تخصیص اعتبار لازم این پروژه تا پایان سال و یا اوایل سال ۱۴۰۴ تکمیل می‌شود و قابل بهره‌برداری خواهد بود.

وی ادامه داد: شهرستان بهار در حال حاضر دارای دو پایگاه شهری و چهار پایگاه امداد جاده‌ای است که در هر یک از پایگاه‌ها شش تا هفت نفر از همکاران اورژانس پیش‌بیمارستانی مشغول ارائه خدمات به مردم هستند.

فیض‌اللهی اضافه کرد: به مرکز بهداشت و درمان شهرستان تأکید کرده‌ایم که بررسی لازم در سطح شهرستان داشته باشند و اگر منطقه‌ای نیاز به احداث پایگاه امداد جاده‌ای دارد، معرفی کنند تا در اسرع وقت پیگیری لازم را در این رابطه داشته باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • اولویت تامین انرژی با صنایعی دارای حداکثر بهره‌وری در روند مصرف است
  • ۲۳ کیلومتر شبکه فیبر نوری منازل در پلدختر اجرا شد
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • اجرای پروژه «نصب توری» جاده کرج_چالوس را مسدود کرد
  • راه‌اندازی فاز نخست خط ۲ متروی اصفهان از اهداف مهم شورای ششم است
  • ۱۱۵ کیلومتر فیبر نوری در شهرهای استان بوشهر اجرا شد
  • پایگاه امداد جاده‌ای اورژانس «حسن قشلاق» بهار کلنگ‌زنی شد
  • راه‌اندازی فاز دوم کارخانه فولاد بافت مصداق«جهش تولید با مشارکت مردم» است
  • طارم، نگین سبز زنجان