Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا حامد آرامش روز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با گرامیداشت هفته دولت و آغاز هفته تعاون اظهار داشت: با اقدامات مطلوب دولت سیزدهم و مدیریت استاندار و همکاری مدیران دستگاه‌های اجرایی این استان رتبه چهارم در سامانه رصد اشتغال را کسب کرد.

وی بیان کرد: سیستان و بلوچستان با ثبت ۱۴ هزار و ۵۷ نفر رتبه برتر اشتغال را در بین استان های کشور به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان بلوچستان با بیان اینکه برای اشتغال استان ریل گذاری بسیارخوبی انجام شده، ابراز امیدواری کرد که در سال آینده با راه‌اندازی و گسترش صنایع فولاد شاهد اشتغال بیشتری در شهرستان ها خواهیم بود.

وی از روسای ادارات و بانک ها خواست؛ برای تسهیل و تسریع در پیشبرد هدف اشتغالزایی و تحقق کامل تعهد اشتغال در سطح استان همچون گذشته و باتوان بالاترتلاش کنند.

آرامش اظهارداشت: ۲۸ هزار نفر تعهد اشتغالزایی در سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۱ بوده که تا کنون اشغال ۱۴ هزار و ۵۰۰ نفر در سامانه رصدثبت شده است.

وی بیان کرد: سیستان و بلوچستان رتبه چهارم ایجاد اشتغال را در بین سایر استانهای کشور در سال ۱۴۰۱ با وجود اینکه فاقد هر گونه کارخانه و بنگاه‌های بزرگ اقتصادی هست را به دست آورده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان بلوچستان گفت: کارگروه اشتغال این استان هر ماه به صورت مداوم و با حضور استاندار برگزار می شود و در این زمینه نیز جزو استان‌های برتر در برگزاری کارگروه اشتغال به ریاست استاندار هستیم.

وی افزود: بسته اشتغال منطقه سیستان با توجه به شرایط منطقه در پی خشکسالی های چندین ساله و نبود اشتغال و جلوگیری از مهاجرت در شمال سیستان و بلوچستان اجرا شد.

آرامش ادامه داد:  بسته پیشنهادی اشتغال منطقه سیستان با ۸۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای ۳۲ هزار نفر در این منطقه شغل ایجاد خواهد کرد که تا کنون ۱۰ هزار نفر در طرح‌های عمرانی سیستان مشغول بکار شدند.

وی تصریح کرد: سته اشتغال حوزه سیستان در انتهای سال گذشته تهیه و یک کار گروه فرعی نیز ذیل کارگروه اشتغال استان ویژه اشتغال این منطقه تشکیل شد، این بسته شامل ۱۳ رسته شغلی متناسب با اقلیم  منطقه، کم آب‌بر و زودبازده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان بلوچستان گفت: در بسته پیشنهادی اشتغال منطقه سیستان تفکیک شهرستانی این مشاغل در منطقه مورد نظر مشخص و برش‌های ماهانه برای ایجاد اشتغال تعریف شده است.  

وی با اشاره به طرح جهش ملی مسکن در سیستان و بلوچستان افزود: این طرح علاوه بر ایجاد اشتغال برای ۱۶ هزار سبب احیای واحدهای تولیدی در زمینه ساخت و ساز مسکن نیز شده است.

آرامش بیان کرد: ۱۴۲ هزار و ۲۰۰ واحد تعهد سیستان و بلوچستان برای ساخت واحد مسکونی در قالب طرح جهش ملی مسکن طی چهار سال است.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان اشتغال زایی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان اشتغال زایی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان اشتغال زایی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۵۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت اولین کاروان حج عمره به سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، خسروی بنجار مدیر کل فرودگاه بین المللی استان گفت: پرواز کاروان حاج استان با ۲۵۶ سرنشین در ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه روز جمعه به زمین می‌نشیند.
وی ازخانواده خواست به دلیل همزمانی با پرواز داخلی از اجتماع در فرودگاه خودداری کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • بازگشت اولین کاروان حج عمره به سیستان و بلوچستان
  • وزارت کار بخشی از سهم اشتغال کشور را به فارغ‌التحصیلان اختصاص داده است
  • دانشکده علوم پزشکی چابهار از نظر مالی مستقل شد
  • سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)
  • ۳۸۷ نیرو مشغول یافتن «یسنا دیدار» در کلاله/اعزام بالگرد به گلستان
  • فیلم| اعترافات عضو گروهک تروریستی انصارالفرقان در سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • برداشت گل محمدی از باغات سیستان وبلوچستان