Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، هاشم داداش پور ظهر امروز در حاشیه بهره برداری از سلف سرویس مرکزی دانشگاه دولتی گنبدکاووس اظهار کرد: بعد از دو سال و اندی از تجربه تلخ دوران شیوع بیماری کرونا، شاهد بازگشایی تمامی دانشگاه های کشور از نیمه دوم شهریورماه هستیم.

وی تصریح کرد: برخی از دانشگاه ها فراخوان دانشجویی خود را انجام دادند و با توجه به اینکه در حال ریشه کنی بیماری کرونا هستیم از مهرماه امسال دانشگاه ها به طور کامل بازگشایی شده و ورود دانشجویان به فضای دانشگاهی سبب پویایی و نشاط دانشگاه ها خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان امور دانشجویان کشور خاطرنشان کرد: تلاش داریم تا با استفاده از ظرفیت های وزارت علوم برای بهبود شرایط خوابگاه های دانشجویی و سلف سرویس دانشگاه ها استفاده کرده تا دانشجویان در فضای جدید و مطلوبی قرار گیرند.

وی ادامه داد: یکی از رویکردهای مهم سازمان امور دانشجویان، کمک به بهبود شرایط سلف سرویس های دانشگاه ها و خوابگاه های داشجویی است.

داداش پور گفت: در حال حاضر در کشور ۲۱۷ خوابگاه دانشجویی فعال است و برخی از خوابگاه ها با توجه به شیوع بیماری کرونا تغییر کاربری داده و برخی دیگر نیز خودگردان بوده که با این شرایط دو ساله تعطیل شدند.

وی بیان کرد: تا حدود زیادی مشکلات خوابگاهی دانشگاه های کشور از طریق خوابگاه های استیجاری و خودگردان حل شده اما در شهرهای کوچک چالش و خلاء کمبود فضای خوابگاهی وجود دارد.

رئیس سازمان امور دانشجویی کشور ابراز کرد: در هر سفری قطعا ره‌آوردهایی برای دانشگاه‌های آن استان و یا شهرستان خواهد داشت و امروز با توجه به بازدیدهایی که از دانشگاه گنبدکاووس در حوزه خوابگاه، فضای ورزشی و سلف سرویس داشتیم، بهسازی لوله های مربوط به خوابگاه انها با توجه به ساختمان قدیمی مشاهده شد و سازمان امور دانشجویان کشور در کنار سازمان صندوق رفاه دانشجویی کمک هایی در این راستا خواهد داشت.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس سازمان امور دانشجویان سازمان امور دانشگاه ها خوابگاه ها سلف سرویس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۶۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ها از جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی ادامه دارد

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛  امروز دانشجویان و اساتید دانشگاه خوارزمی همصدا با دانشجویان آزادی خواه جهان که دست به اعتراض علیه جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی زده بودند با تجمع در دانشگاه، حمایت خود را از این جنبش ومردم مظلوم غزه اعلام کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • جنبش دانشجویی، سازمان استکباری آمریکایی-صهیونیستی را به هم ریخت
  • وجود بیش از ۱۰۰۰ خوابگاه متأهلی برای دانشجویان علوم پزشکی
  • نگرانی از بدرفتاری پلیس آمریکا با دانشجویان حامی فلسطین به سازمان ملل رسید
  • خیزش دانشجویی حمایت از غزه به کشور عربی رسید
  • حمایت ها از جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی ادامه دارد
  • بهبود اقتصادی؛ از میدان «واقعیت» تا میدان «تصویر»
  • روند پیشرفت خوابگاه‌های دانشجویی استان هرمزگان بررسی شد
  • تجمع دانشگاهیان سراسر کشور در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان کشور در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی
  • دانشگاهیان سراسر کشور در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم غزه