Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی اصفهانیان مقدم در جلسه شورای سیاست‌گذاری کنگره که به ریاست حاجی‌زاده معاون استاندار و با حضور اعضای این شورا و جمعی از پیشکسوتان ایثار و شهادت برگزار شد، با تأکید بر اهتمام عملی مجموعه مدیریت شهری به توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: باید ترویج این فرهنگ غنی و اثرگذار دغدغه نخست مراکز فرهنگی در شهر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اهمیت مشارکت مردم در نهادینه شدن این فرهنگ را نیز موردتوجه قرارداد و افزود: در هر کار و اقدامی که مردم ورود می‌کنند، نتیجه کار عمیق‌تر و ماندگارتر بوده و باید از این ظرفیت در کارهای فرهنگی بهره بیشتری ببریم.

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم ضمن ارائه گزارشی از اهم اقدامات شهرداری در راستای برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های کنگره شهدای استان قم و تلاش عملی در ترویج فرهنگ زنده نگاه‌داشتن یاد و نام شهدا گفت: احداث بوستان یادمان شهدا، برگزاری ۲ دوره آئین کوچه‌های آسمانی، ساخت، رونمایی و نصب سردیس شهدا، تبلیغات محیطی و فضاسازی شهری از اقداماتی است که به همت مجموعه شهرداری قم در سال‌های خیر و به‌صورت پیوسته به انجام رسیده است.

وی از برنامه‌ریزی طراحی و نصب سازه‌های تبلیغاتی با تمثال شهدای شاخص استان در ورودی شهر قم خبر داد و گفت: این طرح در اتوبان امیرکبیر و حدفاصل عوارضی تهران تا کاشان اجرا خواهد شد.

اصفهانیان مقدم همچنین شناسایی نخستین پاکبان شهید از کارکنان شهرداری قم را از افتخارات خادمان مردم در شهر قم دانست و خاطرنشان کرد: شناسایی شهدای شهرداری و معرفی آن‌ها به جامعه یکی از اقدامات شهرداری است که به‌منظور ایجاد زمینه شناخت بیشتر این شهدا با جدیت اجرا می‌شود.

وی در پایان با تأکید بر تلاش برای شناسایی و معرفی پررنگ هویت انقلابی و اسلامی شهر قم و نقش اثرگذار آن در ابعاد ملی و بین‌المللی گفت: شهر قم به‌عنوان مهم‌ترین مرکز و شهر شیعی در جهان باید هویت انقلابی و اسلامی خود را بازآفرینی کرده و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی شهدا تنها راه رسیدن به این هدف مهم است.

لازم به ذکر است در این جلسه مهدی اصفهانیان مقدم به‌عنوان مسئول کمیته فضاسازی و تبلیغات کنگره شهدای استان قم معرفی شد.

انتهای پیام/78023

منبع: فارس

کلیدواژه: شهرداری قم کنگره شهدای قم شهرداری قم شهر قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۶۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدایی که به تازگی تفحص و شناسایی شدند+تصاویر

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، در ادامه کشف پیکر شهدای دفاع مقدس توسط کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، پیکر این شهدای در مناطق عملیاتی از جمله شلمچه، فکه، مهران، خرمشهر و شرهانی و شرق دجله، جزیره مجنون کشف شد.

پس از کشف پیکر شهدا، مراحل شناسایی این پیکرها توسط تیم‌های مرتبط انجام گرفت که هویت برخی از شهدا از طریق آزمایش دی‌ان ای و برخی از طریق کارت شناسایی، پلاک و دیگر مدارکی که همراه شهید بوده، مشخص شده است.

اسامی و تصاویر این شهدای تازه تفحص شده در ادامه می‌آید.

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دشمن از فرهنگ شهادت، هراس دارد
  • عطر افشانی مزار شهدا درپلدشت
  • مشکلات جامعه ایثارگران و خانواده شهدا مورد اهتمام قرار بگیرد
  • جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت - مازندران
  • دیوارنگاره تمثال شهدای دانشکدگان فنی دانشگاه تهران رونمایی شد
  • ۵۰ سازه ناایمن در اراک شناسایی شده است
  • شهدایی که به تازگی تفحص و شناسایی شدند+تصاویر
  • تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • سبک زندگی ایرانی اسلامی باید ترویج شود/لزوم معرفی دختران موفق کرد
  • گذشت و بخشش باید در جامعه تبدیل به فرهنگ شود