Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، تعدادی از نمایندگان در جلسه علنی نوبت عصر امروز (دوشنبه 7 شهریور) مجلس شورای اسلامی به ایراد نطق‌های میان‌دستور خود پرداختند که در ادامه به مهم‌ترین موارد اشاره شده توسط نمایندگان پرداخته‌ایم.

رحمت الله فیروزی پوربادی نماینده مردم نطنز و قمصر ضمن تبریک هفته دولت، گفت: با استقرار دولت سیزدهم و حضور میدانی ریاست جمهور و هیأت دولت و تلاش برای شناسایی مشکلات و موانع تولید نمی تواند انکار کرد که آفت عریض و طویل اداری همچنان مانعی بر سر راه تولید و اشتغال است که انتظار می رود ارکان حاکمیتی نظام با آسیب شناسی دقیق، موانع و بستر مناسب برای ایجاد اشتغال در جامعه را فراهم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم نطنز و قمصر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حوزه مسکن گفت: لازم است ضمن اعطای تسهیلات کافی و یارانه مسکن به خانه اولی ها و اعمال مالکیت و عوارض بر مالکان چند خانه و استفاده از نظرات تخصصی کارشناسان حوزه مسکن تصمیم گیری مناسبی اتخاذ شود.

وی در ادامه با بیان اینکه موضوع بحران خشکسالی، کمبود آب و سیستم فاضلاب و مسائل زیست محیطی از جمله مسائل حوزه انتخابیه است، عنوان کرد: موضوع انتقال آب به شهرستان نطنز است که به شدت از کمبود آب رنج می برد.

فیروزی پوربادی همچنین در حوزه راه و شهرسازی ضمن تشکر از وزارتخانه از اقدامات صورت گرفته، اذعان کرد: لازم است در خصوص خواسته اهالی مردم نطنز در خصوص مسیر جاده قدیم نطنز به کاشان و روکش آسفالت مسیر 8 کیلومتری بادرود-امام زاده علی عباس(ع) که مأمن هزاران زائر از سراسر کشور است و ورودی جاده قمصر که چندین بار مورد بازدید وزرا و معاونان مختلف قرار گرفته و سایر جاده های منطقه از جمله مباحثی است که باید مورد توجه وزارت راه و شهرسازی قرار گیرد ضمن اینکه فعال کردن اقدام ملی مسکن در حوزه انتخابیه نیز از ضروریات است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به حوزه بهداشت و درمان خواستار اعزام پزشکان متخصص مورد نیاز در بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) و فاطمیه بادرود و توسعه و تکمیل طرح توسعه بیمارستان شهر بادرود و تأمین مایحتاج و خدمات بهداشتی و درمانی مناسب و تجهیزات مورد نظر در درمانگاه های قمصر و سایر شهرهای حوزه انتخابیه شد.

وی همچنین با تأکید بر اینکه نظارت خاص دولت بر فعالیت های معدن در حوزه شهرستان با توجه به اعتراضات مردم مورد توجه قرار گیرد، گفت: یکی از مواردی که جزء خاستگاه های صد در صدی مردم جوشقان قالی و کامو است، موضوع توقف معدن سنگ آهن بوده که بنده در تذکراتی در مجلس گفتم نگرانی جدی همه مردم، علما و خانواده شهدا روی این معدن که روی چشمه سارهای آب کامو قرار گرفته باید مورد توجه وزارتخاه های صمت و نیرو قرار گرفته و از اعطای مجوز بهره برداری جلوگیری شود.

فیروزی پوربادی افزود: اعتبار لازم باید به فاضلاب منطقه یعنی جوشقان قالی، کامو، ابیانه نطنز و غیره با توجه به اینکه بخشی از مناطق ما در حوزه کوهستانی و سنگلاخ است، در نظر گرفته شود.

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان ادامه داد: نظر به پیگیری ها و درخواست های مردم بخش کویری امام زاده علی عباس(ع) مبنی بر ارتقا به شهرستان که خواسته 40 ساله مردم بوده و فاصله جوشقان قالی با کاشان که حدود 80 کیلومتر بوده که از وزارت کشور انتظار می رود این خواسته برحق مردم را مد نظر قرار داده و رضایتمندی آنها را فراهم کند.

وی در ادامه در تذکری خطاب به وزیر کشاورزی عنوان کرد: شکایت هایی از مردم بی پناهی که در حدود 2 دهه پیش به دلیل ساخت خانه های کارگری امروز در معرض تخریب هستند، صورت گرفته که با بررسی مجدد در منطقه ای که دمای هوا نزدیک 50 درجه است قرار گرفته لذا با توجه به خشکسالی زمین ها و لم یزرع بودن آنها، در تصمیم وزارتخانه تجدید نظر شود.

فیروزی پوربادی اضافه کرد: استقرار نمایندگی ادارات و سازمان ها جهت ارائه خدمات به شهرهای بادرود، قمصر، جوشقان قالی، کامو و غیره جهت تسهیل در امور مردم با توجه به فاصله زیادی که با مرکز شهرستان های نطنز و کاشان دارند از جمله خواسته های مردم است.

نماینده مردم نطنز و قمصر ادامه داد: من مجددا در خصوص حوضه آبخیز و کامو و جوشقان قالی از حوضه انتخابیه شمالی ترین منطقه آبرفت ایران و حوضه آبخیز گاوخونی به استناد مدارک متقن توسط فعالیت بهره برداران معدن سنگ از نظر کمی تا یک پنجم از دبی واقعی کاهش آب داشته و در حال خشک شدن و از لحاظ کیفی آلوده به فلزات سنگینی همچون سرب بوده از این رو تأکید می کنم مسئولان وزارتخانه های صمت، نیرو و جهاد کشاورزی و مسئولان استان نسبت به این مهم تصمیم گیری صحیح و منطقه داشته باشند تا مردم منطقه از نگرانی ها درآیند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: درخواست توفیق برای دولت آقای رئیسی و خدمت بیشتر به مردم را خواستارم.

حسین حاتمی نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراندژ گفت: اقیانوس بیکران اربعین حسینی هر روز پر بارتر، شتابان‌تر و پرمعنا می‌شوند؛ لازم می‌دانم از دولت عراق و ایران به جهت تسهیل در برگزاری این همایش معنوی جهانی قدردانی کنم.

نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس شورای اسلامی افزود: شرکت مخابرات کشور با عدم تمکین به مصوبه مجلس شورای اسلامی در مورد وضعیت نیروهای ایثارگران در حد فرزندان رزمنده و ایثارگران آشکارا مرتکب خطای آشکار می شود؛ شایسته نیست صدای اعتراض آنان را با رفتارهای غیرمتعارف پاسخ بدهیم؛ مجلس با ورود رسمی و به موقع خود باید این ابهام رفع کند. نابسامانی‌های مدیریتی و ضعف خدمات از تیرهای واژگون شده مخابراتی تا بلاتکلیفی کارکنان مخابرات روستایی در فرصتی مناسب باید مورد بررسی قرار دهیم.  

حاتمی با انتقاد از عملکرد دولت در نداشتن چارچوب انتخابات مدیریتی، اظهار کرد: نبود چارچوب و ملاک در انتخابات مدیریتی از ضعف‌های دولتی است، تعلل در حوزه انتخابات محصول نگاه معیوب و پروسه‌های اضافی خارج از قواره هست که بعضا از استعلامات و سهم خواهی ‌ها است که محل تذکر جدی دارد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه 7 ماه است مدیر عامل منطقه آزاد چابهار انتخاب نشده است، گفت: چرا با گذشت 7 ماه و تذکرات مکرر نماینده آزاد چابهار این منطقه بدون مدیرعامل است؟ اگر در باب انتخابات دانشگاه‌های علوم پزشکی یکی از دانشگاه‌ها اندکی تامل شود، خواهید دید که شبکه‌ای از با جناق‌ها و بالدیزها با کمترین تجربه دورهمی صمیمانه‌ای تشکیل داده‌اند، که وزیر بهداشت و درمان پزشکی را از این بابت مستحق تذکر می‌دانم و منتظر جوابیه ایشان خواهم بود.

وی یادآور شد: ضعف در لایه‌های میانی و بعضا مدیرهای کلی که حداقل‌های مدیریتی را بلد نیستند و سوار بر مرکب غرور و توهم قصد آموختن الفبای مدیریتی را دارند ,نباید آنچنان فراگیر شود که اسباب اعتراض مجلس را فراهم آورد‌، وزرای محترم ارزیابی دقیقی از انتصابات خود را باید داشته باشند. 

حاتمی با اشاره به مسئله نان و آرد مردم تصریح کرد: مسئله نان و آرد مردم در روستاها ،مناطق عشایری و دور دست و فاقد نانوایی موضوعی است که دولت برنامه‌ای برای مدیریت آن ندارد، این مسئله محل اعتراض جدی است و لازمه ی آن بازنگری در نحوه ی توزیع آرد و سرانه در سطح کشور میباشد. 

وی تاکید کرد : موضوع حمایت از قشر زحمتکش و تولیدگر عشایر در تامین و توزیع نهادهای دامی و نیازمندی‌های دام و احشام عشایر کشور موضوع اساسی دیگری است که نیاز به تذکر جدی البته برنامه ریزی شده دارد، در غیر این صورت دیگر اثری از زندگی مبتنی بر تولید عشایری در کشور تا دو یا سه سال دیگر نخواهد بود.

وی در ادامه خطاب به وزیر اقتصاد اظهار داشت: تذکرات قبلی خود را در موضوع واگذاری پایاب سد خداآفرین و عدم رعایت حقوق اهالی و ساکنین منطقه  آزاد ارس و نیز واگذاری ناعادلانه گرم متعلق به آبش احمد به وزارت نیرو و سازمان آب منطقه ای ‌مجددا تشکر میکنم، این موضوع تا قیام قیامت ،موضوع اعتراض ماست،هر چند هیچ شنونده ای وجود داشته باشد.

نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس شورای خطاب به رئیسی تاکید کرد: وزارت کار و رفاه و تامین اجتماعی مخل تعلل و ملاحظه نیست واحیانا محل کشمکش و معاملات سیاسی نیز نباید باشد،انتظار کمیسیون اجتماعی و نمایندگان مجلس این است، که فردی توانمند و کارآمد را برای این وزارتخانه چند ضلعی و عریض و طویل معرفی کنید و این بلاتکلیفی شکننده  را پایان دهید .

وی ضمن تشکر از وزیر آموزش و پرورش یادآور شد: به دلیل برگزاری اجلاس سران آموزش و پرورش و ایجاد فضای انگیزشی در زمان پسا کرونا و همچنین طرح شهید پناهی، حذف مدارس کانکسی و کاهگلی و سنگی ، تشکر و قدردانی می‌کنم. اما شایسته است در اجرای رتبه‌بندی فرهنگیان نیز دقت بیشتری شود تا در آستانه بازگشایی مدارس تقسیم این قشر زحمتکش به مهر آفرین ،اداری و غیره سبب تضعیف روحیه و احیانا سرکوب انگیزه  آنان تبدیل نشود.

حاتمی خطاب به وزیر راه و شهرسازی خاطر نشان کرد: آذربایجان شرقی در حوزه  برخورداری از راه هرچند که با میانگین استانی به شدت فاصله دارد اما لازم می‌دانم به خاطر تغییر رویکرد و تلاش برای ترمیم این فاصله‌ آزاردهنده  از جنابعالی و معاونت راهداری آن وزارتخانه معاون پارلمانی فعال و پای کار جنابعالی استاندار جهادی و عشایری استان آذربایجان شرقی سردار خرم مدیر تلاشگر راهداری و حمل و نقل  در استان و معاونان ایشان به دلیل اجرای بیش از ۵۵ پروژه تشکر و قدردانی می کنم و تداوم و عنایت ویژه‌ی جنابعالی برای تکمیل و اتمام این پروژه خواستارم.

شهریار حیدری نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب، گیلانغرب گفت: ریاست قوه قضائیه، مالکین اراضی سرپل ذهاب و گیلانغرب در زمان اصلاحات ارضی زمین به آنها واگذار شده و وجه خرید زمین را نیز پرداخت کرده اند.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب، گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: حال بعد از 40 سال با رای مشکوک و شبه برانگیز برخی قضات دوباره ملزم به پرداخت مبالغی غیرقانونی و ظالمانه به همان مالکین زمان طاغوت و ستم شاهی شده اند که خلاف حفظ حقوق مالکین و عامل تنش در این شهرستان ها شده لذا به این مسئله وارد شده و مانع از تضییع حقوق مردم منطقه شوید.

وی ادامه داد: طرح بررسی بانکداری در دستورکار مجلس قرار دارد و واقعیت این است که نظام بانکداری در جمهوری اسلامی ایران باید اصلاح شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به برخی از الزامات برای اصلاح نظام بانکداری، افزود: دولت بخشی از منابع درآمدی و هزینه کردها را از محل سود بانک ها تامین می کند این عامل موجب شده بانک ها به دنبال سود باشند و برداشت فقهی از آن ربا است لذا باید به این موضوع توجه شود تا تکرار نشود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به دلیل بازگشایی مرز خسروی در شهرستان قصرشیرین کرمانشاه از وزیر کشور و تمام دستگاه ها که تلاش کردند تا زمینه تحقق این مهم فراهم شود تقدیر می کنم.

حیدری گفت: امروز مرز خسروی به عنوان آماده ترین مرز با دارا بودن بهترین امکانات آماده پذیرایی از زائران اربعین است.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب، گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: سفر رییس جمهور به استان کرمانشاه مصوبات مختلفی داشت لذا خواستار تسریع در اجرای این مصوبات هستیم. بحث ساماندهی وضعیت سامانه گرمسیری و تخصیص اعتبارات لازم و امهال وام ها از جمله این موارد است.

وی ادامه داد: رتبه بندی معلمان هزاران بار تکرار شده است؛ با تمام آنچه مصوب شد و مورد انتظار معلمان است باید هر چه سریع تر اجرایی شود؛ همچنین پرداختن به بحث پرداخت مناطق جنگی و حق و حقوق ایثارگران و جانبازان نیز مورد انتظار است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: تبدیل وضعیت نیروهای مهرآفرین نیز دارای اهمیت است؛ این افراد 18 سال در مناطق محروم و کم برخوردار زحمت کشیده و تلاش می کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ایدئولوژی رژیم صهیونیستی مبتنی بر تنش و تفرقه است؛ امروز رژیم صهیونیستی آیه 103 سوره آل عمران " وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِیعًا وَلَا تَفَرَّقُوا " را هدف قرار داده و درصدد تنش آفرینی در دنیا اسلام است.

حیدری گفت: برای برخی کشورهای عربی افسوس می خورم زیرا اجازه می دهند سفارتخانه این رژیم منحوس در این کشورها ایجاد شود؛ مگر شما مسلمان نیستید؟ مگر احادیث فراوانی وجود ندارد که باید به مردم مستضعف رسیدگی شود؟.مردم فلسطین روزانه تحت حملات توپخانه های صهیونیست ها قرار دارند لذا رواست که سفارتخانه این رژیم را راه اندازی کنید؟.

علیرضا پاک فطرت نماینده مردم شیراز ضمن درود به معمار کبیر انقلاب اسلامی و آرزوی سلامتی برای مقام معظم رهبری و سلام و درود به مردم بزرگ استان پهناور فارس به ویژه شهرستان شیراز و زرقان گفت: در یک ماه گذشته گزارش طرح تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه در صحن مجلس قرائت شد از کلیه کسانی که ساعت ها و ماه ها وقت گذاشتند این گزارش را تهیه کردند تشکر می کنم جدا از اینکه این گزارش چقدر در دستگاه قضایی اثبات شود اگر قسمتی از گزارش هم صحیح باشد برای بخش دولتی فاجعه است انتظار می رود مجلس و دولت از کنار این گزارش به راحتی عبور نکنند زیرا که این مشکل به اکثر شرکت های دولتی برمی گردد.

وی افزود: متاسفانه امروز بودجه شرکت های دولتی از بودجه دولت که به تصویب مجلس می رسد بیشتر است چرا در این شرکت ها باید این تعداد پست های مدیریتی تعریف شده باشد؟ چرا باید دریافتی این مدیران چند برابر حداکثر سقف تعیین شده در قانون باشد؟ چرا باید اعضای هئیت مدیره بدون تخصص و بدون تعهد و بدون تجربه و بدون گزینش انتخاب شوند؟ معمولا در دنیا اگر چنین تخلفی روی دهد حتما مجلس وارد می شود و قوانین را طوری اصلاح می کند که در هیچ شرکت دیگری این اتفاق نیفتد. یادمان باشد که صدها شرکت دولتی داریم و تعداد زیادی از آن ها این مشکلات را دارند به طور مثال عملکرد شرکت های فولادی و در راس آن فولاد مبارکه باعث شد که قیمت آهن از قیمت جهانی آن در کشور بالاتر رود هزینه هایی که این گرانی ها را به مردم تحمیل کرد باعث شد هزینه ساخت مسکن به شدت بالا رود و نتیجه آن تورم و ناراحتی اجتماعی و بی خانمان ماندن هزاران جوان و خانواده شد. نتیجه بریز و بپاش این شرکت ها افزایش قیمت اتومبیل، لوازم خانگی، مسکن و در نتیجه کاهش اعتماد مردم عزیز بود انتظار می رود مجلس خصوصا کمیسیون جهش تولید با طرح دو فوریتی برای یکبار مشکل اداره و نظارت بر شرکت های دولتی را حل کند.

نماینده مردم شیراز در مجلس اظهار کرد: مشکل دیگر امروز کشور کمبود آب است که در سال های آتی مشکل اول کشور خواهد بود همه دنبال این هستیم که هزارن میلیارد هزینه کنیم و آب را از صدها کیلومتر دورتر به شهرها بیاوریم اما حاضر نیستیم درصدی از پول را هزینه کنیم تا در مصرف آب صرف جویی شود امروزه صرفه جویی و استفاده بهینه از آب بسیار مهم است که به نظر می رسد هیچ وزارتخانه ای دنبال این کار نیست لذا صدا و سیما باید به این مهم توجه نماید تا با فرهنگ سازی مناسب در راستای کاهش مصرف قدم برداریم.

عضو کمیسیون عمران مجلس خطاب به دولت بیان کرد: با توجه به گستردگی کشور از نظر مساحت و ضرورت رشد جمعیت که دستور مقام معظم رهبری است تفکیک وزارتخانه راه و شهرسازی به دو وزارتخانه پیشنهاد می شود  و در نتیجه نیاز به مسکن ایمن و ضرورت توجه بیشتر به زیباسازی شهرها و روستا و با در نظرگرفتن معماری اصیل ایرانی و اسلامی امروزه به فراموشی سپرده شده ضرورت دارد این تفکیک انجام گیرد لذا لازم و ضروریست هرچه سریعتر طرح تفکیک دو وزارتخانه توسط دولت به مجلس آورده شود رئیس جمهور در سال گذشته این قول را دادند که در سال جاری این اتفاق می افتد.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: معلمین طرح مهرآفرین که سال ها زحمت کشیدند و تمام مراحل استخدامی را پشت سر گذاشتند انتظار می رود که طرح رتبه بندی برای آنها در نظر گرفته شود و توجه بیشتری به بازنشستگان کشوری و لشکری در حوزه درمان، مسکن و ... شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نمایندگان مجلس تولید و اشتغال نماینده مردم در مجلس مجلس شورای اسلامی فیروزی پوربادی راه و شهرسازی انتظار می رود جوشقان قالی عضو کمیسیون سرپل ذهاب مردم نطنز رتبه بندی شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۷۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تسریع در اجرای آیین نامه توزیع دارو در بستر سکو‌های اینترنتی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ جعفری افزود: بر اساس مصوبه هیئت وزیران در خصوص آیین نامه فعالیت دانش بنیان ها و سکوهای سلامت، وزارت بهداشت ملزم به دارو رسانی از طریق سکوها به مصرف کننده نهایی است.

وی ادامه داد: در خصوص عرضه دارو از طریق سکو‌های اینترنتی اختلاف نظری وجود داشت که این آیین نامه به منظور رساندن دارو از تامین کننده به داروخانه هاست یا شامل رساندن دارو از داروخانه‌ها به مصرف کننده نهایی هم می‌شود.

جعفری گفت: در حقیقت دغدغه اصلی مردم و فعالان این حوزه این بود که دستورالعمل رساندن دارو از داروخانه به مصرف کننده نهایی ابلاغ شود. پس از یکسال و هشت ماه در نهایت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پذیرفت با همکاری وزارت ارتباطات این آیین نامه اجرا شود.

وی افرود: برای اینکه طعم شیرین دارو رسانی توسط سکو‌ها از داروخانه به مصرف کننده نهایی برای مردم احساس شود؛ لازم است چند نکته لحاظ شود؛ اول اینکه تاخیری که برای ابلاغ این دستورالعمل اتفاق افتاد برای عملیاتی شدن آن تکرار نشود. دوم اینکه مطابق سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی بخش دولتی نباید رقیب بخش خصوصی شود و ما امیدواریم بخش دولتی رقیب بخش خصوصی در دارورسانی نشود؛ یعنی سکو‌های خصوصی برای فراهم کردن شرایط مناسبتر برای دارو رسانی به مردم در رقابت باشند و این امکان در انحصار سکو‌های دولتی نباشد.

جعفری اظهار کرد: طبق ماده ۱۲ آیین نامه، نهایتا ۶ ماه پس از ابلاغ این دستورالعمل باید اجرایی شود چرا که در هیئت ۷۷ ام مقررات زدایی گفته شده، همه سکو‌های دارای مجوز از اتحادیه کسب و کار‌های مجازی و یا سایر نهاد‌های مرتبط برای فعالیت در حوزه عرضه دارو به مصرف کننده نهایی نیاز به اخذ مجوز مجدد ندارد؛ در حالیکه در این آیین نامه آمده، علاوه بر کسب مجوز از اتحادیه کسب و کار مجازی باید عضو سازمان صنفی یارانه‌ای کشور هم بشوند، که این ماده نیاز به اصلاح دارد.

معاون مرکز کسب و کار وزارت اقتصاد پیش بینی کرد که فضای رقابتی خوبی بین سکو‌ها با توجه به ظرفیتی که در این دستورالعمل وجود دارد ایجاد میشود که این مهم سبب تسهیل دسترسی مردم به این خدمت میشود.

دیگر خبرها

  • کمبود معلم در هرمزگان ‌برای همیشه برطرف شود
  • لزوم تسریع در اجرای آیین نامه توزیع دارو در بستر سکو‌های اینترنتی
  • تبادل نظر ایران و عراق درباره برگزاری مراسم اربعین در مرز خسروی
  • بازدید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی
  • اقدامات آموزشی و رتبه بندی معلمان
  • بازددید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی در اربعین ۱۴۰۳
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی دراربعین ۱۴۰۳
  • لزوم هدایت درست انتخاب رشته دانش آموزان در دانشگاه‌
  • رئیسی: هدف رتبه بندی معلمان افزایش شان و منزلت معلم است (فیلم)