Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@23:34:53 GMT

دولت برای کاهش اقساط تسهیلات نهضت ملی مسکن تلاش می کند

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۷۸۶۵۹

دولت برای کاهش اقساط تسهیلات نهضت ملی مسکن تلاش می کند

به گزارش خبرنگار مهر، سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی بعد از ظهر دوشنبه در پایان سفر به شهر قم در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با هفته دولت وزرا و اعضای کابینه دولت سیزدهم به استان‌های مختلف سفر داشتند و برنامه‌های مختلفی از جمله بهره برداری از پروژه‌ها در این سفرها صورت می‌گیرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به افتتاح ۱۸۰ واحد مسکونی در این سفر با اشاره به انتقاد متقاضیان در خصوص بالا بودن بازپرداخت تسهیلات اظهار داشت: تلاش دولت بر این است تا اقساط طرح نهضت ملی مسکن را بر اساس توان متقاضیان و جامعه متناسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاضی زاده هاشمی عنوان داشت: در این سفر یک مجتمع توانبخشی وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران که مجموعه‌ای چند منظوره است نیز افتتاح شد.

وی ابراز داشت: در این مرکز توانبخشی ۷۰ تخت اقامتی نیز پیش بینی شده است.

کد خبر 5576476

منبع: مهر

کلیدواژه: قم سید حسن قاضی زاده هاشمی نهضت ملی مسکن هفته دولت بوشهر کرمانشاه اربعین حسینی ویروس کرونا اربعین 1401 افتتاح طرح عمرانی خطبه های نماز جمعه گرگان قزوین دولت سیزدهم آمار کرونا اردبیل گناوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۸۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین زمین برای ساخت هشت هزار و ۵۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان های سراوان و گلشن

حامد ریگی  گفت: با توجه به تاکید دولت مبنی بر اجرای کامل طرح نهضت ملی مسکن با هدف خانه دار شدن اقشار کم درآمد جامعه، این اداره همسو با سیاست‌های اداره کل راه و شهرسازی استان اهتمام ویژه‌ای در این زمینه دارد بطوریکه در گام نخست زمین مورد نیاز برای اجرای طرح در قالب ۵۰۰ هکتار تامین شده است.

وی ادامه داد: تاکنون ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در سراوان با پیشرفت فیزیکی بیش از ۴۰ درصد در حال انجام و همزمان برای یک‌هزار متقاضی دیگر نیز پرونده تشکیل شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی سراوان بیان کرد: در حال حاضر ساخت واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در سه شهر گشت، گلشن و سیرکان به‌ صورت ویلایی و در شهر سراوان به صورت ۲ طبقه در دستور کار قرار دارد و همزمان با پیشرفت فیزیکی واحدهای این طرح، صدور اسناد اراضی آن به متقاضیان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه امکان نام نویسی طرح نهضت ملی مسکن همچنان فراهم است، تصریح کرد: متقاضیان برای ثبت‌نام باید به سامانه saman.mrud.ir رجوع و نام‌نویسی کنند.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ساخت ۸۵۰۰ واحد مسکن در شهرستان‌های سراوان و گلشن
  • بی توجهی بانک‌ها برای تحقق شعار سال در بخش مسکن/ سهم صفر درصدی ۱۸ بانک در تأمین مالی نهضت ملی مسکن/ نظارت بانک مرکزی کجاست؟
  • زمان بازگشایی سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن برای متقاضیان بندرعباسی
  • تامین زمین برای ساخت هشت هزار و ۵۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان های سراوان و گلشن
  • بانک مرکزی:۹۱ درصد از متقاضیان مسکن قرارداد امضا کردند
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند/ آورده ۷۰۰ میلیونی متقاضیان
  • روند اجرای نهضت ملی مسکن شهر بوشهر تسریع شود
  • تایید نهایی بیش از ۵۸ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن
  • خبر خوش برای متقاضیان مسکن ملی + جزییات
  • ۴۵ هزار هکتار زمین برای متقاضیان مسکن ملی تأمین شد