Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- پیر امریک اوبامیانگ در خانه اش با دزدهای مسلح رو به رو شد.
به گزارش آریا، پیر امریک اوبامیانگ و خانواده اش شب بسیار سختی را پشت سر گذاشتند. شب گذشته و پس از دیدار بارسلونا و رئال وایادولید، پیر امریک اوبامیانگ لحظات وحشتناکی را گذراند. 4 مرد ماسک دار وارد خانه این بازیکن شدند، طلا و جواهرات موجود در خانه اش را بردند، او را مورد ضرب و شتم قرار دادند و با اسلحه گرم، مهاجم بارسلونا را تهدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجمان در نهایت سوار بر یک آئودی A3 سفید رنگ صحنه جرم را ترک کردند. پلیس بارسلونا به دنبال یافتن این دزدها است و تحقیقات جریان دارند. حال اوبامیانگ و خانواده اش خوب گزارش شده است. 
بامداد امروز گروهی خلافکار وارد خانه پی‌یر امریک اوبامیانگ شده، با اسلحه گرم این بازیکن را تهدید کردند و در نهایت با سرقت اموال این بازیکن از محل گریختند. اوبامیانگ در ساعت یک بامداد امروز در خانه‌اش در کاستلدفلز، با تهدید و زور اسلحه، مورد سرقت قرار گرفته است. سارقان همسر این بازیکن را نیز تهدید کرده و یک دستگاه خودروی آئودی و مقدار قابل توجهی طلا از این بازیکن دزدیده‌اند. آنها با بالا رفتن از دیوارهای باغ به خانه اوبامیانگ وارد شده، این بازیکن را با اسلحه تهدید کردند و او را با میله فلزی مورد ضرب و شتم قرار دادند. همسر این بازیکن این سرقت را به پلیس اطلاع داده و تحقیقات دراین‌باره ادامه دارد. در حال حاضر اوبامیانگ و خانواده‌اش در شرایط مساعدی به سر می‌برند و نیروهای پلیس خانه او را تحت نظر قرار داده‌اند.
ه نظر می‌رسد این سرقت توسط چهار مرد مسلح انجام شده و شکل ورود آنها به خانه مورد سوال و تحقیق نیروهای پلیس قرار دارد. در این حادثه آسیب جدی از نظر جسمانی به اوبامیانگ و خانواده‌اش وارد نشده، اما آنها از نظر روحی به شدت تحت فشار قرار گرفته‌اند. به نظر می‌رسد اوبامیانگ و همسرش به مدت یک ساعت و در شرایطی که سارقان در حال انجام کارشان بودند، دست‌بسته و در شرایطی ناگوار در حال تماشای این لحظات تلخ بودند. این دو نفر تمام طول دیشب را در حال گزارش دادن به پلیس بودند. 
اخبار حاکی از آن است که سارقان ایتالیایی صحبت می‌کردند و این تنها سرنخ پلیس تا این لحظه است. همچنین برخی منابع مدعی شدند سارقان در مقابل چشم فرزندان این بازیکن، همسر او را کتک زده‌اند. در روزهای اخیر، اخبار زیادی در مورد احتمال جدایی اوبامیانگ از بارسلونا و انتقال او به لیگ برتر و تیم‌هایی چون مچستریونایتد و چلسی مطرح شده و ممکن است این حادثه تلخ، ستاره گابنی را به رفتن از این باشگاه بعد از تنها چند ماه مصمم کند.
اوبامیانگ، در زمستان سال گذشته و بعد از فسخ قرارداد با آرسنال راهی بارسا شد، اما ترافیک شدید در خط حمله و اضافه شدن بازیکنانی چون روبرت لواندوفسکی و رافینیا، شانس او را برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت کاهش داده است. عجیب اینجاست که چندی پیش، ساعت روبرت لواندوفسکی هم مورد سرقت قرار گرفت. به نظر می‌رسد ستاره‌های بارسلونا از امنیت کافی در این شهر برخوردار نیستند.
لسی نیاز به جذب مهاجم دارد و پیر امریک اوبامیانگ گزینه اصلی آن‌ها بود اما شرایطی که در فرایند این معامله پیش آمده، باعث شده این مهاجم گابنی خیلی به استمفوردبریج نزدیک نباشد. به گزارش دیوید اورنستین از اتلتیک، چلسی درباره خرید پیر امریک اوبامیانگ از بارسلونا دو دل شده است. چلسی چند روز پیش برای خرید این مهاجم پیشین آرسنال، پیشنهادی 15 میلیون پوندی به بارسلونا ارائه کرد اما آبی‌های لندن نه با بازیکن و نه با بارسا به توافقی نرسیدند. علت اصلی تردید چلسی برای جذب اوبامیانگ 33 ساله، رقم درخواستی قابل توجه بارسلونا و خود بازیکن است. اوبامیانگ در حالی دست‌مزدی بالا از چلسی خواسته که این باشگاه مایل است دست‌مزد او را براساس عملکردش تعیین کند؛ یعنی در نظر گرفتن پاداش‌های قابل توجه با دست‌مزد پایه کم. منچستریونایتد هم وضعیت اوبامیانگ و ممفیس دیپای را زیر نظر دارد چرا که آینده کریستیانو رونالدو در اولدترافورد هم‌چنان مبهم است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: حادثه هولناک بارسلونا اوبامیانگ پیر امریک اوبامیانگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۸۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بریس لیونل مسی و برد 2-0 بارسلونا در خانه رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2011/4/27) / فیلم

13 سال از تقابل رئال مادرید و بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا گذشت.

دانلود (49.8MB)

دیگر خبرها

  • لواندوفسکی: تا زمانی که از نظر جسمانی آماده باشم، به جدایی از بارسلونا فکر نمی‌کنم
  • منچستریونایتد در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • خفتگیری و سرقت از مهاجم سابق استقلال!
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل توسط پسرش در پاسداران
  • قتل هولناک مادر با ضربات دمبل در پاسداران تهران
  • قتل هولناک مادر با ضربه‌های دمبل
  • بریس لیونل مسی و برد 2-0 بارسلونا در خانه رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2011/4/27) / فیلم
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک وزنه بدنسازی
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل توسط پسر