Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن منصوری، استاندار تهران عصر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: امروز همزمان با هفته دولت و افتتاح چندین پروژه به شهرستان دماوند سفر کردیم که بهره برداری از این پروژه ها را از بخش رودهن آغاز شده و به لطف خدا پروژه های خوبی در این هفته آماده افتتاح است.

وی ادامه داد: همزمان با هفته دولت در سطح استان تهران مجموعا ۷۱۵پروژه با اعتباری بالغ بر حدود ۲۵هزار میلیارد تومان آماده افتتاح و بهره برداری است که بخش اعظم این پروژه با حضور دکتر مخبر معاون اول رئیس جمهور در روز جمعه به صورت متمرکز افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول با بیان اینکه ما نیز در این هفته به جهت عرض خدا قوت به شهرستان های استان تهران سفر کرده و از زحمات مردم و مسئولان تشکر می کنیم، خاطرنشان کرد: شهرستان دماوند نیز به لطف خدا پروژه های کوچک و بزرگی را در هفته دولت پیش بینی کرده که گره کشایی در بتن زندگی مردم دارد.

استاندار تهران ضمن تشکر از فرماندار، نماینده مردم، مسئولان، شهرداری ها و بخشداری ها، بیان داشت: شهرستان دماوند در هفته دولت ۷۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۰۷میلیارد تومان را افتتاح و بهره برداری می کند که بخشی از آن امروز مورد بهره برداری قرار گرفته و رسما وارد چرخه خدمت رسانی می شود و پایان برنامه امروز نیز یادواره ۱۳شهید دولت شهرستان است که با حضور مردم و مسئولان در مسجد جامع شهر برگزار می شود.

منصوری به پروژه مدرسه خیرساز مهرآفرین روستای مهرآباد بخش رودهن از توابع شهرستان دماوند اشاره کرد و گفت: این مجموعه آموزشی ۱۲کلاسه حدود یکهزار و ۷۰۰ متر در بنایی حدود یکهزار و ۶۰۰متر در چهار طبقه ساخته شده است.

وی ادامه داد: این پروژه از محل خیری و اعتبارات اداره کل نوسازی مدارس که حدود پنج میلیارد تومان ارزش زمین و ۱۳میلیارد تومان هزینه ساخت که مجموعا ۱۸میلیارد است برای این منطقه که تراکم جمعیتی بالایی دارد و نزدیک به مسکن مهر مهرآباد است احداث شده که کمک بزرگی به حل مسائل آموزشی می کند.

لازم به ذکر است، امروز در سفر نیم روزی استاندار تهران به شهرستان دماوند مدرسه خیر ساز در روستای مهرآباد، کشتارگاه صنعتی شرکت مرغ نمونه پارس در جاده مرا، شرکت دانش بنیان فرساد صنعت البرز، پست ۶۳۲۰ فاز یک شهرک صنعتی دماوند۲، شرکت ایساتیس سازه و مجتمع خدماتی رفاهی مورد افتتاح و بهره برداری قرار می گیرد.

همچنین استاندار تهران در پایان سفر خود در یادواره ۱۳ شهید دولت شهرستان دماوند همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد جامع دماوند حضور خواهد یافت.

برچسب‌ها شهرستان دماوند هفته دولت محسن منصوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان دماوند هفته دولت محسن منصوری شهرستان دماوند هفته دولت محسن منصوری افتتاح و بهره برداری استاندار تهران شهرستان دماوند هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۹۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی



به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه زمان آغاز فعالیت‌های پروژه روستایی را از تیرماه سال ۱۴۰۱ در دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت: آبرسانی به ۸۲۰ روستای استان در قالب پروژه‌های ملی، استانی و قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی (ع) در حال انجام است. وخدماتی که در دو سال گذشته در حوزه محرومیت‌زدایی انجام شده معادل اقدامات ۱۵ سال گذشته است.
داودی با اشاره به اینکه دو پروژه آبرسانی مجتمع امام علی (ع) یک و دو برای شهرستان کرمانشاه در حال اجرا است گفت: وی با اشاره به اینکه آبرسانی به ۳۲۵ روستا در استان آماده افتتاح و بهره‌برداری است

وی افزود: از این تعداد ۲۱۰ روستا در قرارگاه محرومیت‌زدایی توسط سپاه و ۱۱۵ روستا در قالب پروژه ملی و روستایی اجرا شده که طی یک یا دو ماه آینده افتتاح می‌شوند.

وی گفت: در حوزه آبرسانی روستایی تاکنون ۶۲۵ کیلومتر لوله گذاری و ۱۵۳ باب مخزن، ۴۹ باب ایستگاه پمپاژ احداث و ۴۶ چاه حفر شده و در مجموع ۴۵ هزار نفر از آب شرب بهره‌مند خواهند شد.

داودی با اشاره به اینکه دو پروژه آبرسانی مجتمع امام علی (ع) یک و دو برای شهرستان کرمانشاه در حال اجرا است افزود: پروژه مجتمع امام علی (ع) یک، یک حلقه چاه عمیق حفر، ۲۱ باب مخزن و پنج باب ایستگاه پمپاژ احداث و ۸۰ کیلومتر لوله گذاری انجام شده است.

وی با بیان اینکه با افتتاح این پروژه بیش از ۲۰۰۰ هم استانی از آب شرب پایدار بهره‌مند خواهند شد گفت: این روستاییان هیچ نوع دسترسی به آب آشامیدنی نداشتند و تاکنون آبرسانی سیار داشته یا از چشمه‌های محلی غیربهداشتی استفاده کرده‌اند و اکنون برای نخستین بار از آب سالم و شبکه آب و خطوط انتقال منتفع می‌شوند.
داودی با بیان اینکه این روستا‌ها آخرین روستا‌های شهرستان کرمانشاه منتهی به شهرستان اسلام‌آباد غرب هستند افزود: از ۱۸ روستای مذکور هشت روستا امروز از آب شرب بهره‌مند شدند و آبرسانی به ۱۰ روستای دیگر نیز تا پایان اردیبهشت افتتاح خواهد شد؛ که با افتتاح این طرح‌ها بیش از دوهزار هم استانی برای نخستین بار از آب سالم و شبکه آب شرب پایدار بهره‌مند شدند؛ که هیچ نوع دسترسی به آب آشامیدنی نداشتند و آبرسانی سیار یا از چشمه‌های محلی غیربهداشتی استفاده کرده‌اند.
وی مدول دوم تصفیه‌خانه فاضلاب کرمانشاه ۱۴۰۴ وارد مدار می‌شود گفت: که در واقع یکی از پروژه‌های مهم و مطالبات جدی این کلانشهر محسوب می‌شود که از نظر مسائل بهداشتی، زیست محیطی و صنعتی بسیار اثرگذار خواهد بود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: تصفیه فاضلاب ۳۲۴ هزار نفر از جمعیت شهر کرمانشاه در مدول شمالی این تصفیه خانه در حال انجام است و نیاز کرمانشاه این است که دو تصفیه خانه ۴۰۰ هزار نفری نیز ساخته شود.
وی عنوان کرد: اکنون مدول دو تصفیه خانه فاضلاب با ظرفیت ۴۰۰ هزار نفر در حال ساخت است و آخرین تکنولوژی‌های جهان در حوزه تصفیه فاضلاب با بالاترین امکانات در آن استفاده خواهد شد.
داودی با اشاره به اینکه ظرفیت این تصفیه‌خانه ۶۷ هزار مترمکعب در شبانه‌روز است و بخش‌هایی از کرمانشاه را تحت پوشش قرار می‌دهد گفت: ساخت این تصفیه خانه در نیمه دوم سال ۱۴۰۱ شروع شده و با توجه به اینکه مصوبه سفر رئیس جمهور بوده و اعتباری به آن تخصیص داده شده اکنون ۲۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

دیگر خبرها

  • افتتاح ۲,۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌ رضوی
  • بهره‌برداری از سامانه گرمسیری ۹۰ هزار تن به محصولات زارعی استان اضافه می‌کند
  • افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب
  • بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • پل سوخته کلا در قائمشهر با همت راهداران به زودی به بهره برداری می رسد
  • پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • دو پروژه بزرگ آبرسانی در بیدهند و کرمجگان به بهره‌برداری می‌رسند
  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد