Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرار است شرایط حضور بانوان تماشاگر در ورزشگاه یادگار امام ره تبریز توسط سازمان لیگ بررسی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، پس از اینکه مجوز حضور بانوان تماشاگر در دیدار تیم‌های استقلال تهران و مس کرمان صادر شده و تعدادی از طرفداران خانم تیم آبی‌پوش پایتخت توانستند برای نخستین بار در ورزشگاه حاضر شده و بازی تیم خود را تماشا کنند، اکنون بحث میزبانی سایر ورزشگاه‌ها و تیم‌ها مطرح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین خصوص در روزهای گذشته گزارشاتی منتشر شد مبنی بر اینکه کدام ورزشگاه‌های فوتبال کشور زیرساخت مورد نیاز برای میزبانی از هواداران خانم را دارند و طی آن نامی از ورزشگاه‌‌های تبریزی بویژه یادگار امام ره این شهر وجود نداشت که مورد توجه رسانه‌های محلی قرار گرفت.

سهیل مهدی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد ورزشگاه‌هایی که شرایط میزبانی از زنان را دارند، گفته بود: “استادیوم‌های شهدای فولاد، نقش جهان، فولادشهر، گل‌گهر سیرجان و امام رضا(ع) بهترین ورزشگاه‌هایی هستند که می‌توانند پذیرای بانوان باشند. همچنین ۲ استادیوم نوساز مس کرمان و مس رفسنجان اگر وارد مدار مسابقات شوند، از بهترین‌ها برای میزبانی بانوان و آقایان هستند.”

طبق پیگیری‌های خبرنگار ورزشی آناج و با وجود این اعلام، ورزشگاه یادگار امام ره تبریز که به تازگی مورد بهسازی و بازسازی قرار گرفته و در دیدار روز چهارشنبه تیم‌های تراکتور و هوادار به بهره‌برداری خواهد رسید، بستر لازم برای پذیرایی از بانوان تماشاگر را دارد و با گشایش مجدد می‌تواند میزبان طرفداران خانم باشد.

طبقه دوم ورزشگاه یادگار امام ره تبریز جایگاهی است که مسئولان این ورزشگاه به منظور استقرار بانوان تماشاگر در نظر گرفته‌اند و علیرغم اینکه این جایگاه همواره به طرفداران تیم میهمان تخصیص یافته اما با توجه به مسیرهای ورود و خروج مجزای طبقه بالایی در دو ضلع شرقی و غربی، مشکلی از این بابت وجود ندارد.

قرار است شرایط حضور تماشاگران خانم در ورزشگاه یادگار امام ره تبریز توسط سازمان لیگ بررسی شود که در صورت اخذ تاییدیه از این سازمان، پای بانوان طرفدار تیم تراکتور هم به ورزشگاه باز خواهد شد اما آنچه که مسلم است فعلاً در دیدار روز چهارشنبه تراکتور مقابل هوادار این امکان فراهم نیست.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ورزشگاه یادگار امام ره تبریز بانوان تماشاگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۹۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس

همان‌طور که برنامه‌ریزی شده بود، سانتیاگو برنابئو از اولین کنسرت خود رونمایی کرد.

طرفداری | اولین کنسرت ورزشگاه سانتیاگو برگزار شد.

شب گذشته از اولین کنسرت به میزبانی استادیوم خانگی رئال مادرید و با حضور چند هنرمند مطرح اسپانیایی رونمایی شد. جشنواره "دیوانه موسیقی" به مدت 7 ساعت در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شد و تماشاگران شاهد اجرای خوانندگانی مانند خوان ماگان، کامِلا، دی جی نانو، مودستیا آپارت، OBK، رافا سانچز (لا یونیون)، کومپلیس، کوتی، آمستادس پلیگروساس، ملون دیزل، لس ربلدس، تورروس با چانکلاس، سوریا، مرسدس کانیاس، خاویر آندره (لا فرونترا) و لا گواردیا بودند.

این فقط آغاز ماجراست! ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در ماه می میزبان تور "عصرها"ی تیلور سوییفت، خواننده مشهور آمریکایی خواهد بود. این اتفاق هیجان‌انگیز، گامی دیگر در جهت تبدیل برنابئو به بهترین ورزشگاه جهان و میزبانی از رویدادهای فراتر از فوتبال است، همانطور که فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، پیش از این آرزو کرده بود.

علاوه بر این، خبر هیجان‌انگیز دیگری نیز به گوش می‌رسد: در سال 2025، لیگ ملی فوتبال آمریکا (NFL) برای اولین بار یک بازی فصل عادی خود را در برنابئو برگزار خواهد کرد. این رویداد بی‌نظیر، فرصتی استثنایی برای هواداران فوتبال آمریکایی در سراسر اروپا خواهد بود تا شاهد این ورزش محبوب در یکی از مشهورترین ورزشگاه‌های جهان باشند.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!
  • اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس
  • فولاد جلوی جنجال بزرگ در خوزستان را گرفت (عکس)
  • جزئیات اتوبان 5 هزار میلیاردی برای باز کردن گره ترافیک تهران
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • روز پرکار اورژانس در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • مدیرعامل آلومینیوم: سیدحسین باید زودتر می‌رفت
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟