Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@14:05:40 GMT

یزدی‌ها پیشرو در اهدای خون در کشور

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۷۹۲۳۱

یزدی‌ها پیشرو در اهدای خون در کشور

به گزارش خبرنگار ایرنا، دکتر بشیر حاجی بیگی روز دوشنبه در آیین افتتاح مرکز خونگیری مهریز یزد افزود: مردم نوعدوست استان یزد در سال گذشته رتبه دوم را در جهت میزان اهدای خون در سطح کشور کسب کردند.

وی با قدردانی از همراهی خوب مردم و مسئولان به اهمیت اهدای خون اشاره کرد و ادامه داد: فرهنگ سازی برای تقویت اهدای خود و همکاری در برنامه‌های سازمان انتقال خون در کشور از اهمیت بسزایی برخوردار است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول از مردم و مسئولان مهریز در پیگیری ساخت مرکر خونگیری با همکاری خیران تشکر کرد و گفت: مهریز جزو شهرستان‌هایی است که سالمترین خون‌های اهدایی را دارد و باید این روند مهم تداوم داشته باشد.

همچنین فرماندار مهریز گفت: اهدای خون و همکاری در تامین نیازهای خونی را جزو برنامه‌های مهم و حیاتی ذکر کرد که مردم مومن و ولایتمدار مهریز همواره در این راستا نقش آفرین بودند و باید این رویه ادامه یابد .

محمد دهقان بنادکی از همکاری و پیگیری مسئولان و حمایت خیران در انجام برنامه‌های مختلف در شهرستان قدردانی کرد و افزود: حضور خیران در اجرای طرح‌های مختلف در شهرستان از اهمیت زیاد برخوردار است.

این مرکز به همت سازمان انتقال خون استان یزد با تامین هزینه از محل اعتبارات شهرستانی و کمک خیر خانم پاپلی میبدی ساخته و تجهیز شده است.

خانم پاپلی میبدی این مرکز را به یاد همسر شهیدش سردار سیدعلیرضا طباطبایی و فرزند مرحومش سیدشهاب الدین، بنا نهاده است.

مرکز اهدای خون مهریز در مساحت ۸۰۰ متر و زیربنای ۳۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال آماده خدمات‌دهی به مردم مهریز است.

هفته دولت تا هشتم شهریورماه ادامه دارد.

برچسب‌ها مهریز هفته دولت روز اهدای خون یزد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهریز هفته دولت روز اهدای خون مهریز هفته دولت روز اهدای خون یزد اهدای خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۹۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قم، پیشرو در تربیت معلمان پرورشی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ سید تقی موسوی با بیان اینکه هم اکنون ۲ هزار و ۲۰۰ دانشجو در دانشگاه فرهنگیان قم در حال تحصیل هستند گفت: استان قم سه پردیس تربیت معلم دارد و تنها استان دارای پردیس تخصصی تربیت معلم پرورشی است.
وی افزود: در حال حاضر رشته‌های آموزش ابتدایی، رشته آموزش فارسی، عربی، مشاوره و راهنمایی، رشته آموزش کودکان با نیاز‌های ویژه ورشته الهیات دراین دانشگاه تدریس می‌شود ودانشجویان درفضایی آرام وعلمی هنر معلمی را با به روز‌ترین روش‌ها وفناوری آموزش می‌بینند.
سالانه ۳۰ هزار نفر در این دانشگاه پذیرش می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اهدای بیش از ۲ میلیون واحد خون در سال گذشته
  • آذربایجان شرقی استان پیشرو در زمینه کاهش آسیب اجتماعی کودکان کار
  • قم، پیشرو در تربیت معلمان پرورشی
  • اقدام بشردوستانه سرمربی ملوان در انزلی
  • اهدای زندگی دوباره به ۴ بیماربا اهدای عضو در مشهد
  • استقبال مردم مهریز از کشتی‌گیرقهرمان ایران
  • مدال برنز مسابقات آزاد دارت کارگران کشور بر گردن بانوی یزدی
  • نجات جان چند بیمار با اعضای بدن کارمند پست
  • درخشش بانوان یزدی در مسابقات پتانک کارگران کشور
  • بانوان یزدی حائز مقام سومی مسابقات پتانک کارگران کشور شدند