Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین‌شهر، سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه شاهین‌شهر و میمه با تاکید بر اهمیت فضای مجازی اظهار کرد: فضای مجازی عرصه‌ای بسیار مهم و حساس است زیرا دشمن با ایجاد شبهه قصد انحراف در افکار جوانان و نوجوانان را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت جنگ اراده‌ها و تلاش دشمن در جنگ روایت‌ها، گفت: باید با فعالیت‌های هنرمندانه در فضای مجازی به تربیت نسل جدید بپردازیم و از این ظرفیت به نفع انقلاب بهره ببریم.

فدا با اشاره به وضعیت اسفناک کشور در دوران پهلوی افزود: وظیفه همه ایجاب می‌کند که با جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای همه بازگو کنیم و پیشرفت‌های کشور در عرصه‌های مختلف علمی، پژوهشی، دفاعی، مهندسی و فناوری های نوین را تشریح نماییم.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با بیان اینکه خفت و خاری آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی روز به روز آشکارتر می‌شود، خاطرنشان کرد: آن‌ها یک زمانی با هدف ایجاد خاورمیانه جدید به کشورهای همسایه ما حمله بردند اما پس از مدتی با صرف ۷ تریلیون دلار با سرشکستگی مجبور به ترک افغانستان شدند و نه تنها نتوانستند امنیت رژیم غاصب صهیونیستی را تامین کنند بلکه این رژیم منحوس روز به روز به اضمحلال خود نزدیک‌تر شد.

در این مراسم طی حکمی از سوی فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان، سرهنگ مهدی ابراهیمی به‌عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شاهین شهر و میمه معرفی و از زحمات سرهنگ حمیدرضا مجیری تقدیر و تشکر شد.

انتهای خبر/۳۶۴۹/آ/

منبع: فارس

کلیدواژه: سردار فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان عج فضای مجازی فرمانده سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۹۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استعفای قریب الوقوع رئیس ستاد ارتش صهیونیستی

کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی گزارش داد که تعدادی از افسران ارشد ارتش این رژیم قبل از شروع تحقیقات در مورد حوادث ۷ اکتبر گذشته با وکلای این تحقیقات در ارتباط هستند.

براساس گزارش النشره، این رسانه‌ی صهیونیستی اعلام کرد که انتظار استعفای هرزی هالوی، رئیس ستاد ارتش صهیونیستی در هفته‌های آینده پیش بینی می‌شود و بحث در مورد جانشین او در جریان است.

رسانه‌های صهیونیستی انتظار دارند که استعفای آهارون هالسوا، رئیس بخش اطلاعات نظامی ازتش صهیونیستی (امان) منجر به استعفای سلسله‌ای در رهبری ارتش این رژیم طی هفته‌های آتی یا پس از انجام تحقیقات داخلی طی تابستان آینده، شود. 

در این گزارش آمده است که از جمله فرماندهانی که انتظار می‌رود استعفای خود را ارائه کنند، هرزی هالیوی رئیس ستاد ارتش و امیر برام معاون او به همراه آوی روزنفلد فرمانده لشکر غزه و یارون فینکلمن فرمانده ناحیه جنوبی  هستند. 

شبکه ۱۴ رژیم صهیونیستی همچنین فاش کرد که موج استعفا بیانگر آشفتگی بخش اطلاعاتی بوده است. براساس این گزارش، استعفای دسته جمعی این افسران ناشی از اعتراض آنها به روند عملیات و جنگ بوده است.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز ۱۳ بهمن ماه اعلام کرد که رؤسای ستاد کل ارتش، شعبه اطلاعات نظامی ارتش، شاباک (امنیت داخلی) و فرمانده منطقه جنوبی ارتش تصمیم گرفتند به محض پایان جنگ در غزه استعفا دهند.

همچنین رسانه‌های رژیم صهیونیستی ۲۷ بهمن ماه نیز گزارش دادند، هزاران نفر از نیرو‌های پلیس این رژیم پس از عملیات ۷ اکتبر (۱۵ مهرماه) طوفان الاقصی به استعفا و بازنشستگی پیش از موعد تمایل پیدا کرده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • حمله به رفح دور اما نزدیک!
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • استعفای قریب الوقوع رئیس ستاد ارتش صهیونیستی
  • پیام عملیات وعده صادق به رژیم ‌صهیونیستی رسید
  • کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی
  • شهادت ۲ فرمانده جماعت اسلامی لبنان در حمله رژیم صهیونیستی
  • وحدت رویه ملی و جهانی علیه رژیم منحوس صهیونیستی
  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم