Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@15:33:07 GMT

فروش روغن گیربکس ایرانول تهران

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۷۹۵۸۹

فروش روغن گیربکس ایرانول تهران

باید در نظر داشته باشید روغن موتور گیربکس ایرانول معمولا از 50 هزار تا نهایت 100 هزار کارکرد دارند که آن هم به کیفیت این روغن ها بستگی دارد در صورتی که خودرو در وضعیت بدی قرار بگیرد ممکن است میزان دوام روغن گیربکس به زیر 50 هزار کیلومتر افت کند و مجبور شوید زودتر آن را تعویض کنید.

سعی کنید نزدیک به موعد تعویض روغن گیربکس آن را سریع تر عوض کنید تا به سالم ماندن جعبه دنده کمک زیادی کند در واقع برای بررسی روغن گیر نیاز به زمان زیادی نمی باشد البته برای خودرو های دنده اتوماتیک این بازدید راحت تر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جالب است بدانید از روغن موتور فقط برای روان کاری و پاکسازی موتور استفاده می شود ولی روغن گیربکس علاوه بر این کارها باید گیربکس را هم به نحوی خنک کند در صورتی که روغن گیربکس خودرو به موقع عوض شود لرزش های اضافی در خودرو به میزان قابل توجهی کمتر شده و باعث می شود دور موتور زیاد بالا نرود.

از طرفی تعویض به موقع روغن گیربکس ایرانول می تواند عمر قطعات و به خصوص جعبه دنده را افزایش داده که باعث می شود خودرو به راحتی و بدون مشکل به کار خود ادامه دهد.

در مواقعی که دنده به درستی جا نمی رود یا از جای خود خارج می شود می تواند دلایلی چون نشت روغن، کم شدن کیفیت روغن و یا حتی زمانی که خودرو داخل آب برود چنین مشکلی پیش خواهد آمد.

زمانی که خودرو در حالت پارک قرار دارد در صورتی که زیرخودرو روغنی قرمز رنگ دیده شد به دلایل مختلفی چون خراب شدن چرخ دنده، خرابی واشرها و حتی خرابی کاسه نمد می باشد.

نمایندگی روغن ایرانول شرق تهران

اقتصادهای رو به رشدی مانند هند، چین، اندونزی، مالزی، تایلند، برزیل، آرژانتین و بسیاری دیگر از بهترین انواع روغن استفاده می کنند و نمایندگی روغن ایرانول شرق تهران هم برای شما عزیزان روغنهای کمپانی بزرگ ایرانول را فراهم ساخته تا دیگر از روغنهای بی کیفیت در بازار استفاده نکنید و خیالتان از بابت روغن کاری دستگاه های مورد نظرتان راحت باشد و این مجموعه از پیشروترین بازارهای روغن موتور ایرانول 7000 می باشد.

تعیین اینکه خودروی شما چه روغنی مصرف می کند به سادگی بررسی دفترچه راهنمای مالک یا تماس با نمایندگی یا خدمات پشتیبانی مرتبط با برند است و همچنین می توانید با مکانیک یا کارگاه معتبر تماس بگیرید و اینترنت نیز می تواند ابزار مفیدی باشد، اما با انجمن ها و سایت های تخصصی که به این نوع اطلاعات اختصاص داده شده اند.

به یاد داشته باشید که در هنگام خرید و فروش روغن ایرانول تهران بسته به اینکه در آب و هوای گرم یا سرد زندگی می کنید، ممکن است انواع مختلفی از روغن توصیه شود و از آنجایی که ویسکوزیته یا ضخامت روغن مهم است، همیشه باید توصیه های تجویز شده را دنبال کنید.

بسیاری از موتورها و مکانیزمها برای عملکرد به روغن های روان کننده نیاز دارند در همین راستا روغن موتور ایرانول 6000 به کمک شما آمده و با ارائه محصولات شرکت ایرانول سعی بر این داشته تا خودروی شما بهترین کارکرد را داشته باشد.

حدود نیمی از روغنهای روان کننده خریداری شده در نهایت به روغن زباله تبدیل می شود و بقیه در حین استفاده یا در اثر نشت از بین می رود.

فروش روغن ایرانول 12000

مجموعه ما سعی بر این دارد که محصولات روغن ایرانول که نوع 12000 یکی از نمونه های این محصول می‌باشد را به فروش برساند.

روغن ایرانول بخاطر اینکه دارای کیفیت مناسب می‌باشد در شاخصه های متنوع طراحی و تولید خواهد شد هر نوع از این شاخصه ها برای هر مدل از موتور مورد استفاده قرار می‌گیرد کیفیت محصولات بخاطر اینکه باعث می‌شود تا سلامت موتور تضمین شود، دارای طرفداران زیاد باشد.

شما قادر هستید انواع محصولات روغن ایرانول را در بسته بندی های مختلف خریداری بفرمایید که هر نوع از بسته بندی دارای شاخصه های متنوعی می‌باشد.

مواردی که باید در زمان خرید و فروش روغن ایرانول باید رعایت شود مانند: گرمای تولید شده از موتور و دمای موجود محیط می‌باشد.

در زمان اینکه شما خودرو اتومبیل خود را استارت بزنید، اجزای موتور بلافاصله شروع به حرکت خواهند کرد که روغن باید وظیفه خود، روانکاری می‌باشد را انجام بدهد.

به علت اینکه روغنهای موجود در سطح بازار دارای شاخصه گرانروی بسیار متنوعی می‌باشند، باید نسبت به نوع موتور و شرایط جوی هوا بستگی دارد.

بنابراین بخاطر وجود هر نوع آب و هوا در کشور ما باید نوعی از روغن موتور باید انتخاب بشود که شاخصه گرانروی این محصول کاملا تغییر کند.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

منبع: تابناک

کلیدواژه: آیت الله ناصری مذاکرات وین سامانه سماح انتخابات فوتبال پیاده روی اربعین هفته دولت فروش روغن ایرانول روغن ایرانول رپرتاژ آگهی آیت الله ناصری مذاکرات وین سامانه سماح انتخابات فوتبال پیاده روی اربعین هفته دولت روغن ایرانول روغن گیربکس روغن موتور فروش روغن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۹۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) رونمایی از خودروی چینی با الهام از گربه

گریت‌وال موتور مدل ۲۰۲۴ Ora ۳ خود را با نام تجاری Ora در نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۲۴ عرضه کرد که در پنج تریم مختلف موجود است. ظاهر جذاب و فانتزی این خودرو بسیار شبیه به گربه طراحی شده است.

به گزارش خبرآنلاین، Ora ۳، ۲۰۲۴ به عنوان یک مدل فیس‌لیفت سالانه، طراحی داخلی و خارجی مدل قدیمی را ادامه می‌دهد، دو رنگ خارجی جدید برای این مدل اضافه شده و چندین پیکربندی خودرو بهینه شده است. کل سری مدل‌های این خودرو به‌صورت استاندارد با رینگ‌های سیاه شده و عملکرد شارژ V ۲ L عرضه می‌شود.

علاوه بر این، کابین خودرو بدون تغییر باقی می‌ماند. یک فرمان دو پره، صفحه‌نمایش دوگانه متشکل از نمایشگر ۷ اینچی کیلومترشمار و یک نمایشگر مرکزی ۱۰.۲۵ اینچی و یک پنل شارژ بی‌سیم نیز در کنسول مرکزی وجود دارد.

تریم پریمیوم به‌صورت استاندارد با سانروف پانوراما ارائه می‌شود، در حالی که تریم لوکس به‌صورت استاندارد با ویژگی‌های کمک رانندگی پیشرفته L ۲ ارائه می‌شود.

قدرت تولیدی از یک موتور برقی در محور جلو تامین می‌شود که حداکثر توان ۱۸۰ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۲۳۲ نیوتن متر را تولید می‌کند. دو محدوده برد برای این خودرو ارائه می‌شود: ۴۰۱ کیلومتر و ۵۰۱ کیلومتر. مشخصات باتری در حال حاضر به طور رسمی فاش نشده است.

Ora ۳ تاکنون وارد بازار‌های آلمان، بریتانیا، سوئد، تایلند، استرالیا، برزیل و مکزیک شده و فروش تجمعی آن از ۲۲۰ هزار دستگاه فراتر رفته است. در آینده نزدیک، گریت وال موتور قصد دارد تا Ora ۳ را به ۹۲ کشور دیگر در سراسر اروپا، خاورمیانه، آمریکای لاتین، شمال آفریقا، آفریقای جنوبی، استرالیا، اوراسیا و منطقه آسه‌آن معرفی کند. بازه قیمتی Ora ۳ از حدود ۱۴۶۰۰ دلار آغاز و تا ۱۸۷۰۰ دلار ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز
  • خودرو کی ام سی KMC T9 + مشخصات، تصاویر و قیمت جک T9 پیکاپ
  • (تصاویر) رونمایی از خودروی چینی با الهام از گربه
  • جت جنگنده ام جی در نمایشگاه خودروی پکن+عکس
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت + جدول
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت +جدول
  • 2 خودرو جدید کرمان موتور (+عکس )
  • قیمت 2 خودرو جدید کرمان موتور اعلام شد (عکس)
  • آفریقا، هدف ویژه صادراتی روغن موتور ایران
  • قیمت خودرو امروز ۱۰ اردیبهشت + جدول