Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، مجید حق جو عصر امروز در جلسه انعقاد تفاهم نامه همکاری با خانه مطبوعات استان با اشاره به نقش اصحاب رسانه در ترویج رویکرد مهارتی فنی و حرفه ای استان، اظهار کرد: این تفاهم نامه به منظور استفاده خبرنگاران از امکانات خدماتی و آموزشی این سازمان امضا شده است.

وی افزود: بر اساس این تفاهم نامه دوره‌هایی که توسط سازمان فنی و حرفه‌ای برگزار می‌شود برای اهالی رسانه رایگان است و دوره های آموزشی بخش خصوصی با تخفیف ویژه ارائه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گفت:‌ تمام هدف و تلاش بنده و همکارانم متمرکز بر این است که مردم از خدمات و اقدامات این اداره کل در استان یزد رضایت داشته باشند.

نقد، بهترین هدیه رسانه‌هاست

علی حکیمیان، معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز با بیان این‌که خانه مطبوعات در راستای همکاری هر چه بهتر و بیشتر با اداره کل فنی و حرفه‌ای استان همراهی خواهد داشت، تصریح کرد: روایتی داریم که در خصوص نقد و انتقاد مطرح شده است و می گوید: کسی که شما را نقد می‌کند بهترین هدیه را به شما می دهد؛ رسانه های استان یزد نیز انصافا در همین راستا و به همین شکل عمل می‌کنند و هدیه دهنده به شما هستند.

وی افزود: رسانه‌ها مشکلات و چالش‌های شما را خواهند دید و آنرا به شما بازتاب خواهند داد و فرصتی برایتان ایجاد می‌کنند که مشکل احتمالی را حل و فصل کنید از شما نیز انتظار می رود که نقد پذیر باشید تا مسیر برای رسانه ها و فنی حرفه ای مسیری روشن و دارای برکت باشد.

معاون رسانه ای اداره کل ارشاد یزد گفت:‌ آموزش در استانمان متاسفانه مشکلاتی داشته و هم اکنون نیز کماکان دارد. این مشکل مقداری در خصوص آموزش های مربوط به رسانه و خبرنگاری نیز صدق می کند و انتظار می رود در راستای حل این مشکل فنی و حرفه ای آموزش هایی برای عموم مردم با به کارگیری اصحاب رسانه برگزار کند. مبحث سواد رسانه ای موضوع مهمی در جهان امروز است و مطلوب است در استان این سواد رسانه ای در مردم یزد افزایش و ارتقا یابد.

آموزش،مهمترین  برنامه‌ خانه مطبوعات یزد است

امین سامعیمدیر خانه مطبوعات استان یزد نیز در این جلسه با تاکید بر این‌که خانه مطبوعات یک نهاد غیردولتی تحت نظارت وزارت ارشاد است، اظهار کرد: وظیفه اصلی این نهاد رسیدگی و ساماندهی فعالیت های رسانه ای استان و برگزاری دوره های آموزشی و در کل حمایت از رسانه هاست.

سامعی در ادامه با تاکید بر اینکه یکی از برنامه های مهم خانه مطبوعات در خصوص آموزش است، افزود: یکی از اقداماتی که در این خصوص انجام شد برگزاری دوره های آموزشی تابستانه در کل استان بود که هم اکنون نیز این دوره ها در حال برگزاری است.

مدیر خانه مطبوعات توانمند سازی رسانه ها را دیگر برنامه خانه مطبوعات عنوان کرد و گفت: در این راستا نیز اقداماتی با همکاری اداره کل ارشاد در حال پیگیری و انجام است و امیدواریم نتیجه مطلوبی نیز برای رسانه های استان داشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی ادامه داد: یکی از ارکان مهم ادارات روابط عمومی ها هستند که تعامل آنها با رسانه ها جایگاه آن نهاد و ارگان را افزایش داده و با ارتباط مردم با نهاد را به بهترین نحو افزایش می دهد.

همچنین محمدرضا بیکس، رئیس کانون انجمن های صنفی آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد استان نیز در سخنانی ابراز امیدواری کرد تا این تفاهم نامه آغاز فعالیت جدیدی در گسترش فعالیت آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای در استان باشد و با تعاملی که به وجود خواهد آمد، مردم، رسانه ها و آموزشگاه های فنی و حرفه سود ببرند.

انتهای پیام/الف

منبع: فارس

کلیدواژه: خانه مطبوعات استان یزد اداره کل فنی و حرفه ای استان یزد هفته دولت خبرنگاران یزدی فنی و حرفه ای خانه مطبوعات تفاهم نامه رسانه ای رسانه ها اداره کل دوره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۹۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم‌نامه همکاری مشترک صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و صندوق ضمانت صادرات امضا شد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تفاهم‌نامه صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و صندوق ضمانت صادرات با هدف تامین مالی شرکت‌های صادراتی در صنایع پیشرفته به امضا رسید.

سمانه توکلی مدیر بازاریابی و امور مشتریان صندوق ضمانت صادرات در مراسم این تفام‌نامه که امروز در محل نمایشگاه اکسپو برگزار شد، گفت: مشارکت در زمینه تعریف مدل‌های جدید حمایتی و تامین مالی با محوریت صادرات و صدور ضمانتنامه‌های مشترک جهت حمایت از شرکت‌های صادراتی دانش‌بنیان و بنگاه‌های فعال در صنایع پیشرفته از اهداف این تفاهم‌نامه است.

وی افزود: استفاده از ظرفیت‌های حمایتی و وثایق ترجیحی برای شرکت‌های دانش‌بنیان و همکاری در زمینه اعتبارسنجی شرکت‌ها از اهداف این تفاهم‌نامه همکاری است.
توکلی عنوان کرد: همچنین تسهیل ارائه خدمات هر دو صندوق به ذی‌نفعان فعال در زمینه صادرات و صنایع پیشرفته در اولویت برنامه‌های امسال هر دو مجموعه قرار گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: همکاری در زمینه انتقال دانش فنی و تبادل تجارب و اطلاعات در ارزیابی ریسک و توسعه زمینه‌های آموزشی و پژوهشی، مشارکت در تامین مالی طرح‌های صادراتی با نرخ ترجیحی و حمایتی و هدایت جامعه هدف صنایع پیشرفته بالقوه به استفاده از ظرفیت‌های بیمه‌ای و ضمانت‌نامه‌ای صندوق ضمانت صادرات برای شرکت‌های صادراتی از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • امضا تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان
  • شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی تفاهم‌نامه‌های همکاری امضا می‌کند
  • تفاهم‌نامه همکاری ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و پالایشگاه نفت آبادان امضا شد
  • سه تفاهم‌نامه همکاری بین‌المللی در بخش کشاورزی امضا شد
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
  • تفاهم‌نامه همکاری صندوق‌های حمایت از صنایع پیشرفته و ضمانت صادرات امضا شد
  • تفاهم‌نامه همکاری مشترک صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و صندوق ضمانت صادرات امضا شد
  • آغاز همکاری‌ های حمل‌ ونقل بین‌ المللی و ترانزیتی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار