Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@15:15:41 GMT

محمدحسین میثاقی از تعلیق فوتبال ایران خوشحال شد؟

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۸۱۲۵۳

حرف های محمد حسین میثاقی در برنامه فوتبال برتر سوال برانگیز بود

آنچه محمد حسین میثاقی روی آنتن برنامه زنده فوتبال برتر به زبان آورد از نگاه خیلی ها بخشی از یک سناریو از پیش نوشته شده بود؛ سناریویی که تعلیق فوتبال ایران را به عنوان یک خبر خوب جا بزند و به افکار عمومی قالب کند!

به گزارش طرفداری، اگرچه محمد حسین میثاقی تلاش کرد در برنامه فوتبال برتر اینگونه وانمود کند که او و میرشاد ماجدی از لغو انتخابات خبر نداشتند اما کم نیستند کسانی که ادعا می کنند این یک سناریو از پیش نوشته شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع آگاه می‌گویند از همان لحظه‌ای که حبیبی عضو علی البدل کمیته بدوی اعلام کرد تا لحظه آخر هر احتمالی وجود دارد سناریوی لغو انتخابات نوشته شده بود و این سناریو بامداد امروز از طریق حسن کامرانی فر و محمد حسین میثاقی به اجرا درآمد، آن هم درست در ساعتی که اغلب اعضای مجمع به خواب رفته بودند و کمتر کسی آمادگی شنیدن این خبر را داشت.

خارج از بحث تایید یا تکذیب این روایت، برخورد محمدحسین میثاقی با اعلام خبر لغو انتخابات به شدت عجیب بود؛ در حالی که کارشناسان نگران هستند این تصمیم ناگهانی و شتابزده میرشاد ماجدی و حسن کامرانی‌فر منجر به تعلیق فوتبال ایران شود، محمد حسین میثاقی روی آنتن برنامه زنده اعلام کرد از این اتفاق خوشحال است!

خنده دار اینجاست که محمدحسین میثاقی خودش را قیم مردم می داند و از طرف مردم اعلام رضایت می کند!

معلوم نیست چه کسی به مجری یک برنامه کم بیننده تلویزیونی گفته مردم همه تو را به عنوان نماینده خود قبول دارند؟ مردم فوتبال دوستی که همچنان از محمد حسین میثاقی به دلیل نشستن روی صندلی عادل فردوسی پور شاکی هستند حتی برنامه میثاقی را نگاهم نمی کنند چه برسد به اینکه با او همه عقیده باشند.

چه انتخابات برگزار شود و چه نشود، فراموش نمی کنیم در شبی که اهالی فوتبال به خاطر ریسک خطرناک میرشاد ماجدی و حسن کامرانی فر نگران تعلیق فوتبال بودند، محمد حسین میثاقی اعلام کرد از لغو انتخابات خوشحال است. این خوشحالی مثل همان دیالوگ معروف که شب قبل از عزل شهاب عزیزی خادم، محمد حسین میثاقی می گفت فردا هیچ اتفاقی رخ نمی دهد، مدت ها در ذهن مردم می ماند و باعث سرزنش این مجری برنامه کم بیننده تلویزیون می شود.

اخبار داغ 

حادثه خانگی، علت کبودی زیر چشم خوان لاپورتا ماجرای دزدیده شدن لباس‌ های شهرداری همدان! 6 گل و 6 پاس گل در 4 بازی؛ شروع خیره کننده نیمار در فصل جدید لیگ1 فرانسه اقدام عجیب سرپرست فدراسیون فوتبال چند ساعت تا انتخابات

منبع: طرفداری

کلیدواژه: محمد حسین میثاقی تعلیق فوتبال لغو انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۱۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه کمیته تخصصی اعزام و اسکان ستاد مرکزی راهیان نور با موضوع هماهنگی های ستادی و برنامه ریزی اجرایی اولیه اعزام و اسکان کاروان های راهیان نور غرب و شمالغرب سال ۱۴۰۳ و ارایه گزارش عملکرد قرارگاه های حاضر از فعالیت های ایام اوج راهیان نور با حضور سردار مجید سوری ریاست جانشین و دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج و سرهنگ پاسدار روح الله محمد حسین زاده دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور برگزار شد.

در ابتدای این نشست سردار سوری گفت: راهیان نور غرب و شمالغرب از ۱ مرداد آغاز و تا پایان شهریور نیز ادامه دارد. تعداد زائرین نسبت به سال گذشته از رشد دو برابری برخوردار است، به همین دلیل باید آمادگی کامل و پشتیبانی همه جانبه داشته باشیم.

سرهنگ محمد حسین زاده در ادامه این نشست گفت: حل مشکلات زیر ساختی یادمان های جنوب کشور یکی از اولویت های اصلی است که باید با پای کار آمدن دستگاه های اجرایی انجام شود.

کد خبر 6093303 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد
  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  • اتفاق عجیب در فوتبال ابران؛ ورثه سرمربی، شاکی جدید تیم شد!
  • شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!
  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس
  • بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون
  • زمان اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان اعلام شد
  • تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲ به دلیل ضرب و شتم داور
  • ویدیو/ وقف دانش‌بنیان به دنبال پیشرفت علم و رفاه مردم است
  • داور فوتبال ایران: بله از باخت پرسپولیس خوشحال شدم | چرا نمی گذارید ما کری بخوانیم!