Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@03:02:29 GMT

تیری آنری در کالچو صاحب تیم شد

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۸۲۶۹۷

تیری آنری در کالچو صاحب تیم شد

اسطوره فرانسوی آرسنال به جمع آن دسته از ستارگان پیشکسوت فوتبال پیوست که یک تیم یا بخشی از آن را تحت تملک دارند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیری آنری بخشی کوچک از سهام تیم کومو در دسته سوم فوتبال ایتالیا را خرید. اسطوره آرسنال که شغل اصلی‌اش ایفای نقش دستیار برای روبرتو مارتینس سرمری تیم ملی بلژیک است و در کنار آن به کارشناسی مسابقات فوتبال هم می‌پردازد، سهام تیمی را در کالچو خریده است که هم‌تیمی سابقش سسک فابرگاس تابستان امسال به آن پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنری که به سبب دوران کوتاه حضورش در یوونتوس با فوتبال ایتالیا بیگانه نیست، درباره تصمیمش برای خرید سهام کومو گفت: من می‌دانم که ایتالیایی‌‌ها چقدر عاشق فوتبال هستند و به همین دلیل به محض اینکه فرصت خرید سهام در این باشگاه را به دست آوردم،‌این فصل جدید از زندگی‌ام را رقم زدم. برای گرفتن این تصمیم هم با فابرگاس و جان لوکا زامبروتا که در بارسلونا هم‌تیمی‌شان بودم صحبت کردم. سسک در این تیم یکی از مهره‌های پررنگ ما خواهد بود حالا چه در ترکیب اصلی باشد یا نباشد.

ستاره پیشیم تیم‌های آرسنال و بارسلونا در پایان فاش کرد که اگر به خاطر یک نفر نبود شاید دوران بازی‌اش در سری A‌خیلی زود به پایان نمی‌رسید و امکان داشت که الان به جای آرسنال و بارسلونا، هواداران یوونتوس او را اسطوره‌شان بدانند.

آنری که پس از قهرمانی فرانسه در جام جهانی 1998 به یوونتوس پیوست و تنها 6 ماه در آنجا دوام آورد، گفت: وقتی به یوونتوس پیوستم، از کمرم آسیب دیده بود اما من می‌خواستم فوراً بازی کنم. اگر به خاطر یک نفر خاص نبود شاید من هنوز هم در یوونتوس بودم.

آنری چند سال قبل لوچانو موجی رئیس سابق یوونتوس را دلیل جدایی‌اش از بانوی پیر دانست و او را به بی‌احترامی متهم کرد.

تیری آنری سهامدار یک باشگاه ایتالیایی می‌شود

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیری آنری ژوزه مورینیو سری A تیری آنری ژوزه مورینیو سری A

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۲۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گذری کوتاه بر تاریخ و زندگی اسطوره استعمارستیزی جزیره هرمز ایران

دریافت 55 MB

به گزارش خبرنگار مهر، جزیره هرمز تاریخ بلند بالایی دارد اما شکوه این جزیره با حضور پرتغالی‌ها در منطقه رو به فراموشی سپرده شد.

جزیره هرمز پایگاه مهم تجارت دریاییِ منطقه بوده و همین امر پرتغالی‌ها را از آن سوی دنیا به خلیج‌فارس کشاند، در آن دوران شهدای زیادی تقدیم دفاع از جزایر شد اما متأسفانه نام و نشان زیادی از آن‌ها باقی نمانده است.

یکی از این بزرگ مردان جاویدالاثر خواجه عطا است که در گزارش زیر در رابطه با آن سخن به میان آورده‌ایم.

کد خبر 6089408

دیگر خبرها

  • غرش آرسنال در 11 دقیقه: تیمی شایسته قهرمانی!‏
  • بوکایو ساکا: کریستیانو رونالدو الگوی من و بسیاری از بازیکنان دنیای فوتبال است
  • تاتنهام - آرسنال؛ ترکیب رسمی
  • گذری کوتاه بر تاریخ و زندگی اسطوره استعمارستیزی جزیره هرمز ایران
  • پیش بازی تاتنهام - آرسنال؛ یکی به فکر ویرانی، دیگری به فکر ساختن
  • بازگشت لیبروی اسطوره‌ای به تیم ملی والیبال برزیل
  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • شوخی کرگر و آنری با کیت عبدو در مورد امکان حضور منچستریونایتد در لیگ کنفرانس اروپا / فیلم
  • تمرینات روماریو برای بازگشت به فوتبال در 58 سالگی؛ هم تیمی شدن اسطوره برزیلی با پسرش! / فیلم
  • امبید به رکورد آیورسن اسطوره‌ای رسید