Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@21:50:05 GMT

مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال شد

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۸۴۴۱۹

مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال شد

با برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال، مهدی تاج به عنوان رییس فدراسیون انتخاب شد.

به گزارش مشرق، مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال کشورمان صبح روز سه‌شنبه در محل همایش‌های صدا و سیما برگزار شد.

مهدی تاج، میرشاد ماجدی و عزیزالله محمدی سه نامزد ریاست فدراسیون فوتبال بودند که در نهایت مهدی تاج با اکثریت آرا و به انتخاب مجمع به عنوان رییس فدراسیون انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

۸۷ نفر کل اعضای مجمع بودند که ۸۵ نفر از آن‌ها می‌توانستند رای بدهند اما در نهایت ۸۱ نفر رای خود را به صندوق انداختند.  

تاج پیش از این از سال ۹۵ تا سال ۹۸ به عنوان رییس فدراسیون فوتبال فعالیت می‌کرد. او در سال ۹۸ به دلیل مشکلات قلبی از سمت خود استعفا داد. او همچنین از سال ۹۲ تا ۹۵ ریاست سازمان لیگ را بر عهده داشت.  

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت صدا و سیما مهدی تاج فدراسیون فوتبال ایران خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت فدراسیون فوتبال رییس فدراسیون مهدی تاج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۴۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملی پوشان دوچرخه سواری کوهستان ایران بدرقه شدند

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، اعضای تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان کشورمان امروز پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا با اسدی رییس فدراسیون دیدار و گفتگو کردند. در این دیدار رییس فدراسیون ضمن آرزوی موفقیت برای نمایندگان کشورمان در مسابقات مالزی از نمایندگان کشورمان خواست تا برای اهتزاز پرچم سه رنگ ایران عزیزمان از هیچ تلاشی دریغ نکنند.   پس از این دیدار اعضای تیم ملی دوچرخه سواری با بدرقه منوچهر روشن پور مشاورعالی رییس، مدیر تیم‌های ملی و سایر مسوولان فدراسیون راهی فرودگاه بین المللی امام خمینی شدند.   اعضای تیم ملی کوهستان کشورمان به شرح زیر می‌باشند:   فراز شکری: کراس کانتری بزرگسالان   فرشید صلاحیان: کراس کانتری بزرگسالان   حسین زنجانیان: دانهیل بزرگسالان   طا‌ها قابلی: دانهیل بزرگسالان   فرانک پرتوآذر: کراس کانتری بانوان بزرگسالان   فاطمه عباسی: زیر ۲۳ سال بانوان   مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا کوهستان ۲۰ تا ۲۲ اردیبهشت در شهر پوتراجایا مالزی برگزار خواهد شد. ­

دیگر خبرها

  • ملی پوشان دوچرخه سواری کوهستان ایران بدرقه شدند
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ارتباط بین‌المللی خود را گسترش می‌دهد
  • عقب ماندگی بزرگ در هیات موتورسواری و اتومبیلرانی اصفهان
  • انتخاب رئیس هیئت اتومبیل رانی و موتورسواری استان اصفهان
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • وزارت ورزش و مهدی تاج به اتفاقات ورزشگاه آزادی ورود کردند
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • واکنش وزیر ورزش و رییس فدراسیون به اتفاقات آزادی
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند