Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال با تاخیر برگزار می‌شود و همچنان خبری از شروع مجمع نیست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در حالی که قرار بود مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال از ساعت ۹ امروز (سه‌شنبه) در مرکز همایش‌های صداوسیما آغاز شود، با گذشت نیم ساعت از زمان اعلامی، هنوز اعضای مجمع فوتبال روی صندلی‌های خود ننشسته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن کامرانی‌فر، دبیرکل فدراسیون فوتبال که بامداد امروز اقدام به لغو برگزاری انتخابات فوتبال کرده بود و در نهایت تصمیمش وتو شد، صبح امروز در حالی وارد محل برگزاری انتخابات شده که چندان سرحال نیست.

اعضای مجمع فدراسیون فوتبال در صحبت های خود مکررا تصمیم او را مورد انتقاد قرار داده اند و صحبت‌ها حاکی از استعفای دبیرکل فدراسیون بعد از برگزاری مجمع است.

در شرایطی که اعضای مجمع در حال گفت‌وگو و صرف صبحانه هستند، کامرانی‌فر در این گفت‌وگوها شرکت ندارد و به تنهایی در نقاط مختلف محل برگزاری دیده می‌شود. او در نهایت با تاخیر و در شرایط روحی نه چندان مساعد وارد سالن برگزاری مجمع شد تا به عنوان مجری برگزاری این رویداد، تصمیمات بعدی را اتخاذ کند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مجمع عمومی فدراسیون فوتبال مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۳۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست فوری تاج و ارکان انضباطی - اخلاقی درپی اتفاقات بازی پرسپولیس - سپاهان

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید محمد‌ شروین اسبقیان با اشاره به دستور وزیر ورزش خطاب به رییس فدراسیون فوتبال برای بررسی اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها، تصریح کرد: وزیر ورزش و جوانان بنده را برای پیگیری تا اخذ نتایج ملموس مکلف کرده است که در همین راستا، طی تماس تلفنی که با رئیس فدراسیون فوتبال داشتم، ایشان هم از این موضوع استقبال کرد و مقرر شد با قید فوریت جلسه‌ای با حضور اینجانب، رئیس فدراسیون فوتبال و ارکان انضباطی و اخلاقی به منظور ورود جدی به این مسئله برگزار شود و بررسی و آسیب شناسی عمیق صورت گیرد.

معاون توسعه‌ ورزش قهرمانی و حرفه‌ای تاکید کرد: انتظار ما از مدیران باشگاه‌های ورزشی در سراسر کشور در تمامی سطوح، این است که موضوعات فرهنگی دغدغه اصلی آنها باشد تا ورزش در مسیر ارزش‌ها در جامعه تسری باید.

اسبقیان گفت: نتایج جلسات و فرآیند‌های بررسی این موضوع به مردم عزیز اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گزارشگر ایده‌آل رئیس فدراسیون فوتبال
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • انتخاب رئیس هیئت اتومبیل رانی و موتورسواری استان اصفهان
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • برگزاری نشست فوری تاج و ارکان انضباطی - اخلاقی درپی اتفاقات بازی پرسپولیس - سپاهان
  • حسینی آذرخوارانی سکان‌دار هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری استان اصفهان شد
  • حسینی آذرخوارانی سکان دار هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان اصفهان شد
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور