Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل نساجی می‌گوید اتفاقات رخ داده در مجمع فدراسیون فوتبال به دلیل بی‌برنامگی بود نه مهندسی انتخابات.

به گزارش ایسنا، ایزد سیف‌الله‌پور، مدیرعامل باشگاه نساجی در حاشیه مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون فوتبال اظهار کرد: از دید من این اتفاقاتی که افتاد طبیعی و قشنگ نبود و ۱۵ نفر از اعضا به این مجمع نرسیده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل ملوان و نماینده بسیاری از شهرستان‌ها به همین دلایل غایب هستند. برای این که انتخاباتی که قرار بود شعبه برانگیز نباشد اما متاسفانه این اتفاق‌ها رخ داد.

وی ادامه داد: ما کمتر دیده بودیم که یک مدیر از مردم عذرخواهی کند و کامرانی‌فر به دلیل این که فوتبالی بود، این کار بزرگ را انجام داد. امیدوارم بعد از انتخابات، این حواشی بررسی شود و مشخص شود که چه کسی مقصر است.

او درباره این که اصولی گفته بود هیات رییسه دخالتی در این حواشی نداشته و لغو انتخابات تصمیم کامرانی‌فر بوده است، گفت: اصولی زیاد از این حرف‌ها می‌زند.

سیف‌الله‌پور اضافه کرد: کامرانی فر باید در این مجمع حضور داشته باشد زیرا دبیرکل فدراسیون فوتبال است. اصلا صحبت مهندسی انتخابات نیست و بحث بی‌برنامگی فوتبال ماست. منطقی بود که یکسری از دوستان خبر نداشته باشند و خود من به دلیل این که تیمم امروز در تهران بازی داشت، توانستم به مجمع برسم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ایزد سیف الله پور فدراسيون فوتبال استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۴۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» برگزار شد

مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» به میزبانی سازمان امور دانشجویان برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان امور دانشجویان، مجمع عمومی سالانه فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی با حضور  هاشم داداش‌پور معاون وزیر علوم، تحقیقات فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان،  مهین فرهادی زاد نائب رئیس کمیته ملی المپیک، محمد رسول خدادای رئیس فدارسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی و دیگر اعضاء مجمع به میزبانی سازمان امور دانشجویان برگزار شد.

  تقویم و بودجه پیشنهادی فعالیت‌های فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی سال ۱۴۰۳، بررسی و پذیرش استعفای آقای بشیریان رئیس سابق فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، اصلاح اساسنامه فدراسیون و آئین نامه هیئت‌های ورزشی استانی مراکز آموزش عالی کشور، بررسی طرح اولین دوره بازی‌های همبستگی دانشجویان کشور‌های اسلامی و حسابرسی سال ۱۴۰۱ در دستور جلسه مجمع عمومی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی قرار گرفت و با رای اعضا به تصویب رسید.

دیگر خبرها

  • مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» برگزار شد
  • رئیس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی مشخص شد
  • حضور مالک جدید باشگاه استقلال در فدراسیون کشتی
  • هاشمی‌منش رئیس جدید فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد
  • سیدعباس هاشمی‌منش رییس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد
  • مدیر عامل آدیداس: حاضر نشدیم با پیشنهاد نایکی به فدراسیون فوتبال آلمان برابری کنیم
  • غدیر، اصل و اصول مهندسی دین خداست
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • معتمدی: انتخابات کاملاً بی‌طرف را در دوومیدانی برگزار می‌کنیم
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند