Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحیم مبینی معاون کل و جانشین رییس سازمان برنامه و بودجه طی سخنانی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه «گزیده ای از دستاوردهای شاخص پژوهش، فناوری و نوآوری جهاددانشگاهی» اظهار کرد: در این نمایشگاه از قسمتی از دستاوردها، فناوری ها و نواوری هایی که در مسیر اجرایی سازی قرار گرفته بازدید کردم و این انگیزه و تلاش و تجلی اراده موجب افتخار و غرور ملی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امیدوارم که حرکت در این مسیر با توجه به اینکه تولید، دانش بنیان و اشتغال افرین شعار سال و مطالبه مقام معظم رهبری است، بیش از پیش و با قوت ادامه پیدا کند و نهادهای اجرایی ذی‌ربط از این حرکت حمایت کنند؛ از جمله خود سازمان برنامه و بودجه که بستری مناسب برای حمایت از این تجاری سازی و روند بوده و می تواند در این زمینه به وظایف اصلی خود عمل کند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاددانشگاهی دستاوردهای علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۵۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ دستاوردهای هوافضای کشور در ۱۴۰۲ را بشناسید

سال ۱۴۰۲ یکی از سال‌های پرتلاش ایران در تحقق مبحث چهارم سند تحول در بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات به شمار می‌آید و دانشمندان فضایی ما چندین ماهواره را با اهداف مختلف در این سال با موفقیت به فضا پرتاب کردند.

به گزارش ایسنا، این پیشرفت‌ها تا جایی بوده که حالا ایران جزو ۶ کشور دارای این فناوری قرار گرفته است. در ادامه ویدیویی از دستاوردهای هوافضای کشورمان در ۱۴۰۲ را مشاهده کنید:

منبع: کانال لشکر قدس

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رشد اعتبارات هزینه‌ای عمومی دستگاه‌های فرهنگی متناسب با مأموریت‌های آنها بوده است
  • رسانه‌ها در خط مقدم جهاد تبیین هستند
  • دستاوردهای جهاد افغانستان را حفظ می کنیم
  • ویدیو/ دستاوردهای هوافضای کشور در ۱۴۰۲ را بشناسید
  • عملیات اجرایی پل خورگو آغاز شد
  • جزییات بودجه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • گام بلند شهرداری اصفهان در بودجه‌ریزی حوزه فناوری اطلاعات
  • هموارسازی مسیر تعامل و آشنایی اجتماع نخبگان با توانمندی‌های فناورانه و نوآورانه کشور
  • اجرایی کردن طرح جامع جهاد علمی
  • ۵۰ طرح آبیاری در اراضی کشاورزی قزوین اجرایی شد