Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون ۱۲ پروژه جدید راه سازی در سطح استان اصفهان آغاز شده است، گفت: پروژه های راهسازی این استان بر اساس مطالعات سیل طراحی و اجرا می شود تا راه ها در مسیر رودخانه ها و آبراهه های فصلی نباشد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی؛ بهزاد شاهسوندی معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ چندین پروژه مناقصاتشان انجام شده و در دست اقدام هستند اظهار کرد: در حال حاضر ۱۲ پروژه را آغاز کردیم، برای تعدادی پیمانکار مشخص شده و این طرح ها تاکنون حدود ۱۵۷ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اذعان داشت: در سفر رئیس جمهور و هیأت دولت به استان اصفهان برای پروژه های راه اعتباری به میزان هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان اختصاص داده شد که این اعتبار برای ۱۳ پروژه با پیشرفت بالای ۵۰ درصد بوده است. 

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در خصوص میزان خسارت در اثر سیلاب های اخیر بیان کرد: در اثر حوادث اخیر و جاری شدن سیل به محورهای قدیمی آسیب هایی رسیده که اعلام میزان خسارات با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان است اما به پروژه های جدید راه و شهرسازی آسیبی نرسیده چون که این پروژه ها بر اساس مطالعات سیل طراحی و اجرا می شود تا راه ها در مسیر رودخانه ها و آبراهه های فصلی نباشد.  

وی پیرامون پروژه های راهسازی که از مناطق حفاظت شده می گذرد، اظهار داشت: در اینگونه موارد طرح ها را در اختیار اداره کل محیط زیست استان قرار می دهیم و آن ها طرح را بررسی می کنند، مثلا در محور نایین- انارک حدود سه کیلومتر راه از منطقه حفاظت شده عبور می کند و به این سبب از اداره محیط زیست خواستیم. تدابیر خود را به ما برای کاهش تلفات احتمالی حیات وحش ارائه کنند.  

شاهسوندی در خصوص جاده گلپایگان به سه راهی موته، ابراز داشت: براساس صورتجلسه اداره کل محیط زیست در همین محور خاکریزها و پل های زیرگذر برای عبور حیوانات ایجاد کردیم که برابر با ساخت راه برای ما هزینه داشت و این اقدام برای جلوگیری از تلفات حیات وحش آن منطقه بوده است.  

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: اداره کل راه و شهرسازی استان تین راه و شهرسازی اداره کل راه اداره کل راهداری و حمل و نقل محیط زیست راه سازی جاده سازی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان محور نایین انارک خور طبس راه و شهرسازی استان اصفهان اداره کل راه پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۵۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات مبارزه با آفات در ۲۰۰ هکتار از جنگل‌های مریوان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مریوان با اعلام این مطلب گفت: در عملیات مبارزه از محلول بیولوژیک BT استفاده می‌شود و این طرح بر اساس شرایط اقلیمی تا اواسط اردیبهشت ادامه دارد.
وی افزود: در ۸۵ هکتار از جنگل‌های این شهرستان با آفت جوانه خوار بلوط و در ۱۱۵ هکتار دیگر با حذف سر شاخه‌های آلوده به کلنی لورانتوس (دموکه) مبارزه خواهد شد.
رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مریوان هدف از اجرای این طرح را محلول پاشی بر روی سطح تاج پوشش درختان دانست و افزود: این درختان در معرض آسیب و تغذیه پروانه جوانه خوار قرار داشتند.
از مجموع ۱۹۳ هزار هکتار اراضی ملی شهرستان مریوان هم ۹۷ هزار هکتار آن جنگل و ۹۶ هزار هکتار دیگر را مرتع تشکیل می‌دهد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت پروژه‌ های ‌راهسازی‌ اهواز تا چذابه
  • سد ورود بخش خصوصی به صنعت نفت و گاز شکسته شد/ آغاز ۵۰ پروژه به ارزش ۲۵ میلیارد دلار
  • معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • عملیات روسازی و ریل گذاری ۷۰ کیلومتر از پروژه راه آهن خراسان جنوبی
  • آغاز عملیات مبارزه با آفات در ۲۰۰ هکتار از جنگل‌های مریوان
  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم
  • از آغاز عملیات احداث خط ۱۱ تا نوسازی ۱۴۵۷ تاکسی
  • عملیات کنترل آفت در ۵۰۰ هکتار از تاغزارهای شاهرود آغاز شد