Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور با ابراز خرسندی از روابط بسیار خوب ایجاد شده میان شرکت‌های تجاری ایران و مالزی اظهار داشت: موضوعات مختلفی در جهت توسعه همکاری‌های دوجانبه وجود دارد که امیدوارم در سایه تعامل و تلاش‌های مقامات دو کشور شاهد تحقق آنها باشیم. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور صبح امروز سه‌شنبه در گفتگوی تلفنی با «اسماعیل صبری یعقوب» نخست‌وزیر مالزی ضمن تبریک روز ملی مالزی به وی و مردم این کشور، گفت: مالزی دارای جایگاه قابل توجهی در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران است و ظرفیت‌های متنوعی برای توسعه همکاری میان دو کشور دوست، وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس‌جمهور ضمن ابراز امیدواری برای گسترش روابط سیاسی، اقتصادی و فرهنگی در جهت منافع دو ملت در سایه همکاری و همدلی دوطرف، تصریح کرد: موضوعات مختلفی در جهت توسعه همکاری در زمینه‌های اقتصادی، علمی، تحقیقاتی، فناوری‌های نوین و نهایی کردن معاهدات تجاری در دستور کار است که امیدوارم در سایه تعامل و تلاش‌های مقامات دو کشور شاهد تحقق آنها باشیم.

رئیسی با اشاره به روابط بسیار خوب ایجاد شده میان شرکت‌های تجاری دو کشور، تصریح کرد: حجم روابط تجاری میان ایران و مالزی متناسب با ظرفیت‌های موجود نیست و جای گسترش زیادی دارد.

«اسماعیل صبری یعقوب» نخست‌وزیر مالزی نیز در این گفتگوی تلفنی، ضمن قدردانی از حسن توجه آیت‌الله رئیسی برای گسترش روابط بین دو کشور و تبریک روز ملی کشورش، روابط فیمابین را مایه افتخار برای دولت و ملت مالزی دانست و گفت: جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از کشورهای مهم و اثرگذار همواره حامی و پشتوانه مهمی برای امت اسلامی بوده است.

نخست‌وزیر مالزی ضمن ابراز خرسندی از توسعه روابط میان دو کشور افزود: جمهوری اسلامی ایران شریک تجاری بسیار مهمی برای مالزی در آسیاست و از اینکه روابط تجاری دو کشور در سال گذشته رشد چشمگیری داشته است، بسیار خوشحالیم.

صبری یعقوب همچنین ضمن محکومیت سیاست تحریم‌های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: اراده سیاسی موجود کنونی، مسیر توسعه هر چه بیشتر روابط ایران و مالزی را در حوزه‌های مختلف تضمین خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آیت الله سیدابراهیم رئیسی دولت سیزدهم آیت الله سیدابراهیم رئیسی دولت سیزدهم جمهوری اسلامی ایران ایران و مالزی توسعه همکاری دو کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۵۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه هر منطقه‌ مرهون بهره‌گیری صحیح از ظرفیت‌های اجتماعی است

فرماندار شهرستان میرآباد با بیان اینکه توسعه و پیشرفت هر منطقه‌ای مرهون بهره‌گیری صحیح از ظرفیت‌های اجتماعی است، گفت: توسعه هر شهر ملاک مهمی برای ارزیابی عملکرد شوراهای اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حسین خضری امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ در نشست شهرداران و شوراهای اسلامی شهرهای میرآباد و نلاس که با محوریت بررسی مسائل شهری ترتیب یافته بود، اظهار کرد: توسعه و پیشرفت هر منطقه‌ای مرهون بهره‌گیری صحیح از ظرفیت‌های اجتماعی است.

وی افزود: توسعه هر شهر ملاک مهمی برای ارزیابی عملکرد شوراهای اسلامی بوده و وجود اقدامات بهتر نشانگر موفقیت در این خصوص است.

فرماندار شهرستان میرآباد گفت: انتظار داریم مجموعه شورا و شهرداری‌های دو شهر همکاری‌های شایان توجهی در عرصه‌های مختلف از جمله اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و توسعه زیرساخت‌های شهری را داشته باشند و در ایده‌های مبلمان شهری با یکدیگر همفکری کرده و برای پیشبرد بهتر امور از تجربیات و همچنین نظرهای کارشناسی یکدیگر بیش از پیش استفاده کنند و این همکاری و هماهنگی بر مبنای احترام متقابل در توسعه خدمات‌رسانی راهگشا باشد.

خضری آمادگی کامل خود را به منظور همکاری‌های لازم در راستای پیشبرد اهداف مدیریت شهری به هر دو مجموعه مدیریت شهری در جهت ارائه خدمات هر چه بیشتر و بهتر به شهروندان اعلام کرد و ادامه داد: در سایه تعامل می‌توان سریع‌تر به اهداف تعیین شده رسید.

وی با تأکید بر اینکه فرصت مسئولیت در راستای خدمت به شهروندان را باید قدر دانست، یادآور شد: باید به مطالبات مردم اهمیت داده و آن‌ها را پیگیری و نیازهایشان را پاسخگو باشیم و این امر در سرلوحه امور قرار گیرد.

خضری تصریح کرد: شهرداری‌ها چون مستقیم با مردم در ارتباط بوده و در خط اول خدمتگزاری به شهروندان هستند باید نقش خود را در ایجاد رضایتمندی عمومی در سطح جامعه به خوبی ایفا کنند.

کد خبر 751576

دیگر خبرها

  • ایران و تاجیکستان باید از ظرفیت‌های سازمان‌های منطقه‌ای بهره برند
  • طالبان: خانه تجارت قزاقستان گامی در توسعه روابط تجاری است
  • توسعه هر منطقه‌ مرهون بهره‌گیری صحیح از ظرفیت‌های اجتماعی است
  • پیش‌بینی تجارت ۲۰ میلیارد دلاری با عراق/ احداث شهرک صنعتی مشترک
  • اسلامی: به دنبال خلق فناوری در حوزه انرژی اتمی هستیم
  • خاندوزی : فصل جدیدی از توسعه اقتصادی ایران و عراق آغاز شد
  • ایران و عراق در مبادلات اقتصادی از ارز ملی استفاده کنند
  • رئیسی: از سوءاستفاده صهیونیست‌ها علیه ایران جلوگیری کنید/ بارزانی: حرمت کمک‌های ایران را نگه می‌داریم
  • اتحاد ایران وعراق مایه ضرر و زیان دشمن و رفاه دو ملت است
  • رئیسی: از سوء استفاده صهیونیست‌ها علیه ایران جلوگیری کنید/ بارزانی: حرمت کمک‌های ایران را نگه می‌داریم