Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام مهدی طاهری صبح امروز در  آیین افتتاح اداره تبلیغات اسلامی سامان، گفت: مباحث نظری مسئله توریسم در این شهرستان باید از منظر فقه مرور شود تا وجهه مردم سامان که با محبت اهل‌بیت(ع) و نام عمان سامانی و یاد دهقان سامانی گره خورده است، همچنان ماندگار بماند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ادامه داد: مسئله توریسم ویژه‌ترین و جدی‌ترین مسئله  در  سامان است و این موضوع یکی از دلایل پیگیری تأسیس اداره در این شهرستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر هویت اصیل دینی مردمان منطقه سامان، اضافه کرد: نباید اجازه دهیم فرهنگ منحط و آسیب‌زای غرب‌گرایانه بر هویت اصیل دینی مردم آسیب وارد کند.

طاهری ادامه داد: انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی(ره) دینداری و تدین را به ما ارزانی داشت  و اگر امام(ره) نبودند، در بهترین حالت دینداری ما شبیه دینداری مردم کشورهای همسایه می‌شد که بدون امام دیندار هستند.

وی افزود: هیأت‌ها، مؤسسات و خانه‌های قرآن، کانون‌های فرهنگی و تبلیغی سرمایه‌های این نهاد هستند و هر جا سراغ مردم رفتیم، کارها پیش رفته‌ است چرا که دولت به تنهایی قادر نیست جریان عظیمی چون عزاداری در عاشورا را مدیریت کند و سرمایه مالی و انسانی همه به‌ویژه سازمان تبلیغات اسلامی بدون مردم موجودیت ندارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اضافه کرد: فضای مجازی اهمیت ویژه‌ای در زمان حال دارد و رسالت ویژه و خاص تمامی ادارات تبلیغات اسلامی در استان است.

وی گفت: شهرستان سامان از ظرفیت قرآنی بسیار خوبی برخوردار بوده و توجه به مباحث قرآنی در این شهرستان برای ما موضوعیت دارد.

انتهای پیام/68024

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری حجت الاسلام مهدی طاهری شهرستان سامان تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۶۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد امروز در آیین گرامیداشت روز شورا، گفت: شورا‌های اسلامی شهر و روستا نمادی از مردم‌سالاری دینی و همچنین ظرفیتی عظیم برای خدمت رسانی به شهروندان جامعه به شمار می‌روند که آن را باید یکی از ثمرات انقلاب شکوهمند اسلامی دانست.

وی با اشاره به آغاز طرح هادی در تعدادی از روستا‌های مهاباد، افزود: همچنین در بخش تامین مسکن مردم بیش از ۷ هزار قطعه‌زمین در بخش روستایی برای ساخت‌مسکن مردم طی ماه آینده واگذار خواهد شد.

فرماندار ویژه مهاباد بیان کرد: در قابل این طرح هر قطعه به یک یا چند متقاضی واگذار خواهد شد و در کنار آن نیز تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای هر واحد از طرف دولت پرداخت خواهد شد.

عباسی با بیان اینکه شورا‌ها به عنوان برگزیده مردمی احترام ویژه‌ای در بین مسئولان دارند، ادامه داد: طبق دستور قرآن‌کریم «و امرهم شوری بینهم»، مجلس شورای اسلامی، شورای استان، شهرستان، شهر، محل، بخش، روستا و نظایر اینها از ارکان تصمیم‌گیری و اداره امور کشور هستند که در راستای خدمت‌گزاری صادقانه به مردم فعالیت می‌کنند.

فرماندار ویژه مهاباد همچنین به اشاره به حوادث‌غزه و جنایات رژیم‌صهیونیستی گفت: تاکنون بیش از ۳۴ هزار نفر در سرزمین‌های اشغالی جان خود را از دست دادند که بخش اعظم آنها کودکان و زنان بی گناه هستند.

عباسی بیان کرد: جنایت‌های این رژیم غاصب باعث شده که اساتید و دانشجویان کشور‌های‌غربی نیز علیه این نسل‌کشی واکنش نشان دهند.

وی با اشاره عملیات‌موفق‌وعده‌صادق نیز گفت: طبق وعده رهبر‌معظم‌انقلاب مبنی بر تنبیه رژیم‌صهیونیستی عملیات وعده صادق در حالی موفقیت آمیز بود که بیش از ۱۰ کشور به حمایت از رژیم‌صهیونیستی آماده شده بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • انتخاب دو معلم نمونه کشوری از گلستان
  • حمایت گسترده از صنایع‌دستی برای تحقق شعار سال الزامی است
  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند
  • شوراها از جمله مظاهر مشارکت مردم در حکمرانی است
  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • پیگیری‌های شورای شهر موجب امیدآفرینی برای مردم شده است
  • بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک
  • پتانسیل چندجانبه گرایی شانگهای در برابر اسراییل
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • روش‌های جدید در تبلیغات دین به معنای کمرنگ شدن روش‌هایی سنتی تبلیغ نیست