Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل صندوق تأمین خسارت های بدنی از سهم ۴۱ درصدی پراید در حوادث رانندگی منجر به پرداخت خسارت از سوی این صندوق خبر داد و گفت: از سال ۱۳۹۵ تا ۱۴۰۰، خودروی پراید با بیش از ۷هزار پرونده، در صدر خسارات پرداختی صندوق تامین بوده است. - اخبار اقتصادی -

مهدی قمصریان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، از سهم 41 درصدی پراید در حوادث رانندگی منجر به پرداخت خسارت از سوی این صندوق خبر داد و گفت: از سال 1395 تا 1400، خودروی پراید با بیش از 7هزار پرونده، در صدر خسارات پرداختی صندوق تامین بوده است، بطوری که 41 درصد پرونده ها در میان 6 خودروی نخست، متعلق به پراید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیرعامل صندوق تأمین خسارت های بدنی همچنین افزود: تعداد پرونده هایی که در سال 1400، پراید بعنوان وسیله نقلیه مسبب حادثه در آن نقش داشته، نسبت به سال 95 حدود 193 درصد افزایش یافته است.

وی در ادامه با اشاره به تشکیل 4 هزار و 210 پرونده در صندوق تامین خسارت های بدنی برای خودروی پژو 405 و یکهزار و 806 پرونده برای سمند در پنج سال اخیر، تصریح کرد: خودروی پارس با یکهزار و 725 پرونده، پژو 206 با یکهزار و 519 پرونده و پیکان با یکهزار و شش پرونده در رده های بعدی قرار دارند.

قمصریان افزود: پیکان در حالی در رده ششم پرونده های تشکیل شده در صندوق تامین خسارت های بدنی قرار گرفته که خودروهایی چون پژو 405 و 206 و سمند از لحاظ شاخص های اعلامی ایمنی، استاندارد بسیار بالاتری از پیکان دارند.

مدیرعامل صندوق تأمین خسارت های بدنی همچنین اجرای راهکارهای پیشگیرانه در جهت کاهش بیمه گریزی در میان وسایل نقلیه موتوری را نیازمند همکاری مجدانه همه سازمان ها و نهادهای ذی ربط از جمله  وزارت راه و شهرسازی، نیروی انتظامی، دستگاه قضایی عنوان و ضمن اشاره به تکلیف ماده 48 قانون بیمه اجباری شخص ثالث افزود: عدم صدور و تمدید کارت سوخت و همچنین تخصیص سهمیه سوخت برای وسایل نقلیه فاقد بیمه نامه شخص ثالث، یکی از راه های قانونی تشویق به تهیه بیمه نامه شخص ثالث و جلوگیری از گسترش بیمه گریزی محسوب می شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پراید اخبار شرکت های بیمه پراید اخبار شرکت های بیمه خسارت های بدنی صندوق تامین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۶۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: ساعت ۷ صبح امروز گزارشی مبنی بر برخورد ۳ دستگاه خودروی پژو ۲۰۶، کامیون بنز و پراید در کیلومتر ۳۵ آزاد راه قزوین - تهران بعد از آمادگاه به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی ادامه داد: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه شهدا آبیک همراه با ست نجات و آمبولانس جمعیت هلال احمر شهرستان آبیک به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین افزود: در این حادثه راننده خودروی پراید بر اثر شدت جراحات فوت کرد.

علت حادثه در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • آتش سوزی خودروی پراید در جایگاه سوخت آستارا
  • آتش سوزی خودروی پراید حین سوخت گیری در آستارا/ حریق مهار شد
  • تصادف پراید منجر به فوت عابر پیاده در رشت شد
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند
  • پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • بازدید مدیر عامل از شعبه صندوق تامین خسارت های بدنی استان فارس
  • پرداختی بیمه‌ها به داروخانه‌ها شفاف‌سازی شود
  • پرداختی بیمه ها به داروخانه ها شفاف سازی شود
  • پیگیری برای پرداخت غرامت به خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل در استان