Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@17:33:11 GMT

پروازهای نجف بدون توقف ادامه می‌یابند

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۸۷۴۳۲

پروازهای نجف بدون توقف ادامه می‌یابند

به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری رسمی عراق «واع»، مدیر فرودگاه نجف اشرف در عراق از ادامه فعالیت فرودگاه خبر داد و اعلام کرد که پرواز‌ها متوقف نشده است.

 طبق اعلام مدیر فرودگاه نجف اشرف، فعالیت این فرودگاه ادامه دارد.

در پی شایعات مطرح شده درباره تعطیلی فرودگاه نجف اشرف همزمان با درگیری‌های منطقه سبز بغداد، «حکمت احمد» مدیر فرودگاه گفت که فعالیت فرودگاه نجف اشرف ادامه دارد و پرواز‌ها متوقف نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اداره فرودگاه نجف اشرف عراق هم امروز سه شنبه اعلام کرد که پرواز‌های این فرودگاه بدون وقفه ادامه دارد.

روز گذشته نیز سازمان هواپیمایی عراق از تداوم پرواز‌ها در فرودگاه بغداد خبر داده بود.

به دنبال کناره‌گیری مقتدی صدر رهبر جریان صدر عراق از فعالیت‌های سیاسی، تجمع‌کنندگان طرفدار جریان صدر به کاخ ریاست جمهوری در منطقه سبز بغداد یورش بردند و ساعاتی بعد و پس از تسلط نیرو‌های امنیتی بر کاخ ریاست جمهوری، طرفداران مقتدی صدر عقب نشینی از منطقه سبز بغداد را آغاز کردند.

براساس آخرین گزارش‌های غیررسمی، در جریان درگیری‌های شب گذشته تا بامداد امروز در بغداد و برخی دیگر از مناطق عراق بین آشوب طلبان و نیرو‌های امنیتی عراق ۳۰ نفر کشته شدند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین انتخابات فوتبال پیاده روی اربعین هفته دولت مهدی تاج مقتدی صدر فرودگاه نجف اشرف حکمت احمد عراق مذاکرات وین انتخابات فوتبال پیاده روی اربعین هفته دولت مهدی تاج مقتدی صدر فرودگاه نجف اشرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۷۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان(۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ برای اطلاع ازتاخیرات وتغییربرنامه پروازی باتلفن ۱۹۹ از اصفهان وشماره ۳۵۲۷۷۵۲۰۰ ازشهرستان‌ها تماس گرفته و یابه سایت فرودگاه به آدرس https://esfahan.airport.ir مراجعه کنید.

دیگر خبرها

  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» به ضرب گلوله در بغداد کشته شد
  • ستاره زن شبکه‌های مجازی به ضرب گلوله کشته شد
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز
  • امام جمعه نجف اشرف: اوضاع جهان به نفع اسلام پیش می رود
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛شنبه هشتم اردیبهشت
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان(۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه در ششم اردیبهشت
  • آمادگی هما برای انجام پرواز حج عمره از فرودگاه بندرعباس
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول