Web Analytics Made Easy - Statcounter

راهنمای پذیرفته‌شدگان دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ دانشگاه آزاد اسلامی منتشر شد.

به گزارش ایسنا، بر این اساس، با توجه به اینکه ثبـت نـام از پذیرفتـه شـدگان بـه صورت مجازی صورت می پذیرد، لازم است کلیه پذیرفتـه شـدگان از ساعت۱۰صبح یکشنبه ۱۳ شهریور لغایـت پایان روز دوشنبه ۱۴ شهریور جهت ثبت نام بـه سـامانه آموزشیار به آدرسedu.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

iau.ac.ir مراجعه نمایند.

با اعلام دانشگاه آزاد اسلامی، عدم مراجعه پذیرفته شدگان به سامانه آموزشـیار در بازه زمانی مقرر به منزله انصراف از ثبت نام تلقی شـده و هیچگونه اعتراضی پذیرفته نخواهدشد.

همچنین کلیه پذیرفته شدگان لازم اســت مطابق زمانبندی  اعلام شده در سـایت واحـد دانشـگاهی محل پذیرش با در دست داشتن مدارک ذیل بـه منظـور
تکمیل مراحل ثبت نام به واحد دانشگاهی مربوطه مراجعه نمایند.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام به این شرح است: اصل مدرک کارشناسی، صـادره از دانشگاه آزاد اسلامی یا سایر دانشگاه‌های معتبر داخـل و خارج کشور که مورد تأییـد وزارت علـوم، تحقیقـات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمـان و آمـوزش پزشـکی باشد به انضمام ریز نمرات دوره کارشناسی با قید معدل.

پذیرفتهشدگانی که به دلایلی قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی خود نمیباشند، باید اصل گواهی تأیید شدهدال بر فراغت از تحصیل را که توسط دانشگاه محل تحصیل با قید معدل صادر شده باشد، به همراه ریز نمرات تأیید شده ارائه نمایند.

دیگر مدارک مورد نیاز شامل تصویر کلیه صفحات شناسنامه،‌ تصویر کارت ملی، شش قطعه عکس۴×۳، مدرکی که وضعیت خدمت وظیفه عمومی برادران
را مشخص نماید،‌ می‌شود. 

همچنین متقاضیان باید کلیه فرم‌های ثبت نام و فرم‌های مربـوط به تعهدات و سایر فرم های که در سامانه آموزشیار قـرار گرفته است را تکمیل نمایند. 

با اعلام دانشگاه آزاد اسلامی،‌شهریه پذیرفته شـدگان از دو بخـش شـهریه پایـه (ثابت) و متغیر تشکیل شده که در هر نیمسال تحصیلی از دانشجویان دریافت میگردد.

علاوه بر دو مورد مذکور دانشجویان در بدو ورود به دانشگاه باید مبلغـی را بابـت هزینه خدمات آموزشی و مبلغی را نیز به عنوان حق بیمه حوادث در سامانه آموزشیار پرداخت نمایند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامي دوره های فراگیر دانشگاه آزاد دانشگاه آزاد اسلامی پذیرفته شدگان ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۷۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صد و شصتمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد

کاغذ خبر عنوان مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های ایسکانیوز است که در پایان هر روز منتشر می‌شود.

برای دریافت فایل پی‌دی‌اف حاوی لینک مطالب می‌توانید اینجا کلیک کنید

پیشنهاد افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی حقوق کارکنان دانشگاه آزاد فرافکنی دانشگاه‌ها درباره نقش خود در تعلیم و تربیت اجتماعی/ اثرگذاری اساتید و تشکل‌ها محدود است اسناد بالادستی آموزش عالی یکپارچگی ندارند/ تورم قوانین معضل جدی نظام دانشگاهی محصولات دانشجویان دانشگاه آزاد به بازار «چارسوق» رسید/ تاسیس ۵۰ فروشگاه آنلاین انحطاط اخلاقی یا استثمار به بهانه تولید علم رفع محدودیت تحقیقات نظامی در آلمان/ ۶۰ دانشگاه آلمانی متعهد به تحقیقات غیرنظامی هستند نیمی از افراد بالای ۶۵ سال بی‌دندان هستند / چرا دندان پزشکان با بیمه‌ها قرارداد نمی‌بندند؟

عاطفه اسحاقی کد خبر: 1228920 برچسب‌ها کاغذ خبر

دیگر خبرها

  • تعطیلی دانشگاه لهستانی به جرم فروش مدرک/ مدیران سیاسی و نظامی مشتریان مدرک تقلبی بودند
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد
  • مصاحبه پذیرفته شدگان در آزمون بهزیستی استان برگزار می شود
  • شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد
  • پوشش ۱۵۰ هزار شرکت‌کننده در چهارمین جشنواره امامت و مهدویت
  • ۱۵۰ هزار شرکت‌کننده در جشنواره سراسری امامت و مهدویت تحت پوشش قرار می‌گیرند
  • تمدیدانتخاب رشته داوطلبان دوره دکتری تخصصی۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی
  • صد و شصتمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • آزمون ناتی تضمینی ، راهنمای اخذ مدرک NAATI صفر تا صد