Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علیرضا قاسمی فرزاد روز سه‌شنبه در جریان سفر به شهرستان اسدآباد و بازدید از کارخانه ذوب آهن غرب کشور(صبانور) که با حضور دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری کشور انجام شد، افزود: رقمِ نهایی اعتبارات اختصاص‌ یافته به استان، با ریز پروژه‌ها، تفکیک شهرستان‌ها و جزئیات آن‌ها اعلام خواهد شد.

وی اظهار داشت: با توجه به سفر یک‌ماه پیش رییس جمهور به استان همدان، اعضای هیات دولت و شخص رییس جمهور در جریان مسائل استان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسمی فرزاد گفت: در ایام هفته دولت، اعضای دولت و وزرا  به عنوان نماینده رییس جمهور به استان‌ها یا شهرستان‌های مختلف سفر می‌کنند.

استاندار همدان گفت: نمایندگان رییس جمهور در سفرهای خود به استان‌ها یا شهرستان‌ها، اختصاصا در حوزه ماموریتی یا مسئولیتی خودشان حضور پیدا نمی‌کنند، بلکه در همه امور ذی‌صلاح هستند.

وی افزود: نمایندگان رییس جمهور در سفرهای خود به مناسبت هفته دولت، همه مسائل و مشکلات مرتبط با شهرستان و استان‌ها را طی گزارشی مبسوط به رییس جمهور و هیات دولت منعکس و منتقل می‌کنند. 

به گفته وی، در سفر پر خیر و برکت رییس جمهور به استان همدان، اعتبارات خوبی برای استان از جمله شهرستان اسدآباد در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: بخشی از اعتبارات اختصاص‌یافته به صورت کلی است که متناسب با هر شهرستان توزیع می‌شود.

همچنین در ادامه برنامه های این سفر، کلنگ آغاز عملیات اجرایی چهار خطه کردن قطعه اول محور اسدآباد _ داش بلاغ با حضور استاندار همدان و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی به زمین زده شد.

این پروژه با محوریت اداره کل راه و شهرسازی استان همدان با بیش از ۵۰ کیلومتر و اعتباری معادل ۷۶۵ میلیارد و ۸۶۶ میلیون ریال اجرا می شود.

به گزارش ایرنا، دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی صبح امروز(سه شنبه) همزمان با هفتمین روز از هفته دولت و به همراه علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان به منظور افتتاح و کلنگ‌زنی چندین پروژه‌ عمرانی و اقتصادی به شهرستان اسدآباد سفر کردند.

استاندار همدان و مشاور رییس جمهور در بدو ورود به این شهرستان از سوی امام جمعه، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی از مسئولان مورد استقبال رسمی قرار گرفتند.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی و استاندار همدان در ادامه با حضور در یادمان شهدای گمنام شهر اسدآباد، به مقام شامخ شهدای والامقام این شهر ادای احترام کردند.

این سفر با هدف افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های مختلف عمرانی در گرامیداشت هفته دولت و همچنین تبیین و معرفی دستاوردها و خدمات دولت مردمی و انقلابی سیزدهم انجام شده است.

فرماندار شهرستان اسدآباد از افتتاح و کلنگ زنی ۹۳ طرح با اعتبار ۱۹۹ میلیارد تومان همزمان با گرامیداشت ایام هفته دولت در نقاط مختلف این شهرستان خبر داد.

شهرستان اسدآباد از توابع استان همدان با ۱۰۰ هزار جمعیت در ۴۵ کیلومتری مرکز استان واقع شده است.         

برچسب‌ها هفته دولت سعید محمد دبیرامور مناطق آزاد استانداری همدان اسدآباد علیرضا قاسمی فرزاد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت استانداری همدان هفته دولت استانداری همدان اسدآباد علیرضا قاسمی فرزاد دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری شهرستان اسدآباد استاندار همدان رییس جمهور استان همدان قاسمی فرزاد هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۸۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون رئیسی : بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است

معاون امورمجلس رییس جمهور گفت: برخی به دنبال ایجاد دلهره در دل ایرانیان خارج از کشور هستند در حالی که هم اکنون بهترین فرصت برای برگشت ایرانیان و زندگی و سرمایه گذاری  آنان در ایران فراهم است.

 سیدمحمد حسینی روز دوشنبه پس از حضور در مراسم روز ملی خلیج فارس در پاسخ به پرسش ایرنا در این باره افزود: قوانین متفرقه و پراکنده ای برای ایرنیان خارج از کشور وجود دارد که دولت در حال متمرکز کردن این قوانین است.

وی تاکید کرد: شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور نیز فعال تر از گذشته در حال کار در این حوزه است و رییس جمهور در این زمینه اهتمام ویژه دارد.

حسینی توضیح داد: مسائل و ابهاماتی درباره این افراد وجود دارد که از جمله آنها می توان به تابعیت کودکان ایرانیانی که در خارج از کشور به دنیا می آیند اشاره کرد که این مباحث در کمیسیون سیاسی و دفاعی دولت مطرح شده است که به صحن دولت می آید و سپس به صورت لایحه تقدیم مجلس می شود.

وی یادآور شد: برای هنرمندان و فعالان فرهنگی خارج از کشور نیز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعال است و زمینه برای بازگشت و کار آنان وجود دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور ۲۰ اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • رییس‌جمهور بیستم اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • رییس جمهور برتکمیل پروژه نیمه کاره مونوریل و فرودگاه قم تاکیددارد
  • استفاده از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور برای تجهیز و نوسازی مدارس
  • تکمیل و بهره‌برداری یک‌هزار طرح در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی نفت
  • لازم است دغدغه مسکن برای کارگران رفع شود/ هیچ کارخانه‌ای نباید تعطیل شود
  • امسال و سال آینده رزن ورودی بهورز خوبی خواهد داشت
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رییس جمهور
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • معاون رئیسی : بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است