Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدرضا حسین نژاد روز سه شنبه در آیین افتتاح پروژه های عمرانی هفته دولت در شهرستان مرزی راز و جرگلان اظهار داشت: دولت سیزدهم برای اتمام طرح های نیمه تمام و محرومیت زدایی از مناطق مرزی تلاش می کند و  در این زمینه اعتبارات ویژه ای جذب شده است.

وی با اشاره به اینکه راه روستایی مهمترین بخش توسعه و پیشرفت را در مناطق مرزی تشکیل می دهد، افزود: یکهزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای توسعه راه های روستایی از محل اعتبارات سفر رییس جمهور به استان اختصاص یافته است و امسال اقدامات بیشتری در این زمینه انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی ادامه داد: در مجموع ۱۲.۷ هزار میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور است که بخشی از این اعتبار برای راهسازی مسیر بجنورد به شهرستان مرزی راز و جرگلان و بخشی نیز در حوزه بهداشت و درمان این شهرستان هزینه می شود.

وی ادامه داد: اقدامات خوبی در یکسال دولت سیزدهم برای عمران مناطق مرزی خراسان شمالی انجام شده است و زیرسازی و آسفالت ۲۸ کیلومتر از راه های شهرستان راز و جرگلان یکی از این اقدامات است.

حسین نژاد اضافه کرد: هشت هزار میلیارد ریال اعتبار از محل سفر رییس جمهور به راه بجنورد به جنگل گلستان و ۲۰ هزار میلیارد ریال نیز در بخش کشاورزی هزینه می شود و شهرستان کشاورزخیز راز و جرگلان از این خدمات عمرانی بهره مند می شوند.

۸۳ طرح با اعتبار ۹۹۳ میلیارد ریال امروز سه شنبه همزمان با هفتمین روز از هفته دولت با حضور استاندار و شماری از مسوولان خراسان شمالی در شهرستان مرزی رازوجرگلان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

خراسان شمالی دارای ۳۰۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور ترکمنستان است که بیشتر این مساحت در شهرستان راز و جرگلان واقع است.

شهرستان ۷۰ هزار نفری راز و جرگلان با سه بخش و ۶ دهستان در ۱۲۰ کیلومتری مرکز خراسان شمالی قرار دارد.

برچسب‌ها بجنورد هفته دولت راز و جرگلان خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد هفته دولت راز و جرگلان بجنورد هفته دولت راز و جرگلان خراسان شمالی خراسان شمالی راز و جرگلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۹۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) خسارت تگرگ به منازل و خودرو‌ها در شهر مرزی درح _سربیشه خراسان جنوبی

فرماندار سربیشه در خراسان جنوبی گفت: ساعتی قبل بارش تگرگ موجب شکسته شدن شیشه تعداد زیادی خودرو و برخی منازل شهر درح سربیشه شد.

به گزارش ایرنا، محمدرضا لکزایی روز شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: به علت شکستن و تخریب پایه دال پل در مسیر اصلی درح به مرز ماهیرود واقع در سه راهی کلاته شیر، این مسیر مسدود شد.

وی ادامه داد: امکان تردد خودرو‌ها به سمت مرز ماهیرود از سمت مسیر قدیمی در این محور تامین شده است.

فرماندار سربیشه اظهار کرد: بارش شدید تگرگ باعث تخریب تمامی آبنما‌های سه بخش شهرستان، برخی معابر شهری و روستایی و وجود گل و لای و سنگ در معابر برخی روستا‌ها شد.

وی با بیان اینکه جاده روستایی کباد به دلیل عبور سیلاب تخریب و مسدود است اظهار کرد: همچنین خسارات زیادی به مزارع و باغات کشاورزی این شهرستان وارد شد.

لکزایی اضافه کرد: جاده روستای شبو غیرقابل دسترس شده و ۱۵ منزل روستا نیز دچار آبگرفتگی شد که نیرو‌های هلال احمر در حال ارسال چادر و آرد به این منطقه هستند.

وی عنوان کرد: اکنون چند تیم در حال ارزیابی و بررسی خسارات سیلاب و تگرگ به نقاط مختلف شهرستان اعزام شده‌اند.

سامانه بارشی جدید از روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت در خراسان جنوبی فعال شد و تا روز جمعه بارش گسترده باران اغلب مناطق استان را فرا گرفت که طغیان رودخانه‌های فصلی و جاری شدن سیلاب را به همراه داشت و در این زمینه هشدار سطح نارنجی صادر شد.

بارش‌های رگباری و سیل آسا هفته اول اردیبهشت نیز در خراسان جنوبی خسارات سنگین مالی بر جای گذاشت، اما خسارت جانی ناشی از سیل اخیر در این استان گزارش نشد.

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار بر کمک دولت به تسریع در تکمیل طرح‌های راهبردی گلستان
  • بهره برداری بیش از ۳۰۰ طرح محرومیت زدایی آبفای گیلان
  • درخواست پیگیری بازگشایی گذر مرزی پرسه‌سو در سفر رییس جمهور
  • اراده کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شیراز برای رفع فقر
  • رفع مشکلات مردم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • محرومیت زدایی از چهره فارس با اجرای بیش از هزار برنامه جهادی
  • آبرسانی به ۷۸ هزار نفر از جمعیت روستایی لرستان
  • (تصاویر) خسارت تگرگ به منازل و خودرو‌ها در شهر مرزی درح _سربیشه خراسان جنوبی
  • رفتار زائران ایرانی در حج باید الگو باشد