Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@14:27:37 GMT

شهرستان فراهان پایلوت کشوری طرح جهاد خدمت

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۸۹۳۸۸

شهرستان فراهان پایلوت کشوری طرح جهاد خدمت

سرهنگ پاسدار سعید فرامرزی مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی گفت: جهاد خدمت طرح ابتکاری است که از سوی سازمان بسیج سازندگی و با همکاری اداره کل کار تعاون و رفاه اجتماعی، برای اولین بار در کشور در سطح شهرستان فراهان برگزار می‌شود.

سرهنگ فرامرزی افزود: طرح جهاد خدمت، در راستای حمایت از مشاغل خرد خانگی و با هدف رفع موانع پیش روی تولید کنندگان و کارآفرینان در شهر خنجین شهرستان فراهان در دست اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: در این راستا بسیج سازندگی با شناسایی و فراخوانی افراد متقاضی فعالیت در مشاغل خرد خانگی در مسجد جامع شهر خنجین و همچنین با بهره گیری از ظرفیت نیرو‌های جهادی در دستگاه‌های متولی صدور مجوز مشاغل خانگی اقدام به برگزاری برنامه جهاد خدمت نموده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی تصریح کرد: این طرح با ضوابط کامل اجرایی و با حذف مراحل زاید اداری و با حذف بروکراسی زمان بر، مجوز فعالیت را بصورت یک روزه صادر و در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد.

او ادامه داد: کارآفرینان و تولیدکنندگان واجد شرایط در پایان این برنامه جهت دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی و پس از طی فرایند‌های بانکی موفق به دریافت تسهیلات خواهند شد.

سرهنگ فرامرزی گفت: تمام تلاش سازمان بسیج سازندگی در همکاری با اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان مرکزی این است که بتواند امضا‌های طلایی را از فرایند‌های اداری مجوز‌های کسب و کار حذف کند تا در حوزه اقتصاد مقاومتی مقاوم و هجمه‌های دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی کند.

او افزود: امروز بسیج سازندگی مفتخر است که با ارائه راهکار‌ها و ایده‌های نو و جهادی تسهیل کننده مسیر خدمت رسانی به مردم را فراهم می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرستان فراهان بسیج سازندگی استان مرکزی سازمان بسیج سازندگی جهاد خدمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۹۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ماشین قاچاق سوخت در کرخه خوزستان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین: سرهنگ داراب نیا فرمانده انتظامی شهرستان کرخه اعلام کردندبا همکاری وتعامل فی مابین عوامل کلانتری ۱۱ الوان و نیروی مقاومت بسیج شهرستان کرخه در پی انجام امور اطلاعاتی و عملیاتی و کسب خبر از تردد یک دستگاه خودرو تریلر حامل سوخت قاچاق در جاده طریق الحسین بلافاصله طرح مهار و ایست بازرسی در محل پل الوان به خسرج مورد اجرا و یکدستگاه تریلر حامل ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل توقیف گردید.

در این راستا دو نفر متهم دستگیر، پرونده قضایی تشکیل و تحویل مقامات قضایی گردید .

در پایان سرهنگ داراب نیا از عوامل انتظامی کلانتری ۱۱ الوان و نیروهای مقاومت بسیج تقدیر و تشکر کردند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899265

دیگر خبرها

  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • واکنش بسیج دانشجویی دانشگده‌های روانشناسی به انتخابات سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور
  • گشایش دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • بهره برداری از دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان
  • دستگیری ماشین قاچاق سوخت در کرخه خوزستان
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده