Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@04:36:06 GMT

سیستم تبدیل زباله زیرسرندی به RDF بهره برداری شد

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۸۹۴۵۲

سیستم تبدیل زباله زیرسرندی به RDF بهره برداری شد

به گزاارش خبرنگار مهر، رضا علیخانی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران عصر سه شنبه در آئین بهره برداری سیستم تبدیل زباله زیرسرندی با تقدیر از تلاش‌های مسئولان و حمایت‌های ملی برای حل مشکل زباله مازندران اظهار داشت: زباله مازندران مسئله هفتادمن است و باید بحث‌های کارشناسی روی آن صورت گیرد.

وی با اظهار اینکه زباله سوز نوشهر در مرحله خوبی به صورت به می‌برد و مسئله شیرابه و آب آن حل شده است، گفت: با تلاش مسئولان و تعاملات شرکت تی تی اس، شهرداری و فرمانداری مسئله رفع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با عنوان اینکه زباله سوز ساری در بخش احداث بنا بالای ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: می‌توان انتظار داشت که این طرح دهه فجر به مرحله افتتاح و بهره برداری آزمایشی رسد.

علیخانی تصریح کرد: تاکید بر اقتصاد دانش بنیان، علم و تخصص و دانش و مهارت‌های داخلی و فرهیختگان داخلی خودمان و به معنای قطع وابستگی است.

شمس مدیرعامل شرکت دانش بنیان و از مجریان پروژه با اشاره به تحول در نیروگاه زباله سوز نوشهر با تلاش محققان و شرکت‌های دانش بنیان گفت: امیدواریم با حمایت مسئولان بتوانیم مشکل زباله را در شهرهای شمالی حل کنیم.

وی اظهار امیدواری که با همکاری شرکت‌های دانش بنیان برای حفظ محیط زیست و رفع پسماند گام‌های بزرگی را برداریم.

حمیدرضا شاهوردی مشاور رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی با اشاره به حمایت صندوق از طرح‌های دانش بنیان گفت: سیاست این صندوق از مجموعه پروژه‌هایی است که به حل مشکلات کشور منجر شود.

وی یکی از مشکلات استان مازندران را پسماند ذکر کرد و گفت: ایجاد فضا و شرایط برای تکمیل طرح‌های دانش بنیان از جمله اولویت‌ها است.

کد خبر 5577505

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروگاه زباله سوز نوشهر استانداری مازندران شهرستان نوشهر هفته دولت بوشهر کرمانشاه اربعین حسینی ویروس کرونا اربعین 1401 خطبه های نماز جمعه افتتاح طرح عمرانی گرگان آمار کرونا دولت سیزدهم قزوین گناوه سانحه تصادف دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۹۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پرواز‌های هواپیمایی کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، ابوالفضل اسناوندی مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش با قدردانی از آماده شدن و تجهیز سریع و به موقع محل جدید اعزام و آماده سازی پرواز‌ها (دیسپچ) در کیش، گفت: امیدواریم با جابجایی انجام شده، تاخیر پرواز‌ها کاهش پیدا کند و تشریفات پیش از پرواز و بررسی پرواز‌ها افزایش یابد.

در این مراسم مدیرکل فرودگاه بین المللی کیش و جمعی از معاونین و مدیران شرکت هواپیمایی کیش حضور داشتند.

دیسپچ به مراحل اعزام و آماده سازی یک پرواز گفته می‌شود و دقیقا همراه با رعایت دقیق مقررات و قوانین فنی و ایمنی به همراه رعایت نکات سازمان‌های بین المللی برای پرواز است.

دیگر خبرها

  • چالش‌های زیست‌محیطی در توسعه هوش مصنوعی
  • لزوم بهره‌گیری از فناوری‌ و دستاورد‌های دانش‌بنیان در حفاظت محیط زیست
  • ابداع شرکت دانش‌بنیان سمنانی به کمک پرورش‌دهندگان ماهی آمد
  • شهرداری اصفهان بهترین مشتری دانش‌بنیان‌ها است/نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان مسئله‌محور باشد
  • بومی‌سازی دوربین های ضد انفجار برای صنعت دریایی در شرکت دانش‌ بنیان
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش
  • باند دوم جاده امیدیه تا سه‌راهی آغاجاری از سوی نفت و گاز آغاجاری تکمیل می‌شود
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پرواز‌های هواپیمایی کیش
  • بازدید معاونت بهره‌برداری و توسعه فاضلاب از تاسیسات فاضلاب شهرستان سلماس
  • تبدیل مناطق آزاد ویژه اقتصادی مازندران از واردات صرف به دانش فنی و صادرات