Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@22:52:00 GMT

۲۷ پروژه آب و فاضلاب در گیلان بهره برداری شد

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۹۰۵۶۷

۲۷ پروژه آب و فاضلاب در گیلان بهره برداری شد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب گیلان؛ رئیس هیات مدیره و مدیرعامل این شرکت با اشاره به پروژه های افتتاح شده، افزود: این پروژه ها شامل ۱۸ پروژه آبرسانی روستایی، پنج پروژه آبرسانی شهری و چهار طرح فاضلاب بود که طی هفته دولت در شهرها و روستاهای مختلف استان افتتاح شد.  

مازیار علی پور افزود: در حوزه روستایی با افتتاح ۱۸ پروژه تعداد ۴۸ روستا با جمعیتی بیش از ۲۱ هزار نفر از نعمت آب شرب سالم، بهداشتی و پایدار برخوردار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی منبع تامین آب این روستاها را سه حلقه چاه و سه دهنه چشمه با ظرفیت ۴۲ لیتر بر ثانیه عنوان و تصریح کرد: برای آبرسانی به این روستاها یک باب مخزن به حجم ۲۰۰ مترمکعب و ۶۳ کیلومتر لوله گذاری خطوط انتقال و شبکه توزیع اجرا شد.

علی پور اعتبار هزینه شده برای اجرای پروژه های آبرسانی روستایی را ۲۴۰ میلیارد ریال ذکر کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان با اشاره به افتتاح پنج پروژه آبرسانی در شهرهای رشت، آستارا و لوندویل گفت: توسعه شبکه توزیع آب شهر رشت، راه اندازی خط جدید تولید آب تصفیه خانه بهارستان آستارا، تکمیل رینگ و اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی آستارا، اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی لوندویل جهت تامین پایدار و مناسب آب آشامیدنی جمعیتی افزون بر ۷۵ هزار نفر در این ایام فرخنده به بهره برداری رسید.

 وی، حجم عملیاتی این پنج پروژه را شامل اجرای ۱۱.۷ کیلومتر لوله گذاری شبکه توزیع و ساخت و تجهیز یک واحد ایستگاه پمپاژ با ظرفیت ۲۰ لیتر بر ثانیه عنوان کرد.

وی تصریح کرد: همچنین چهار پروژه فاضلاب تحت عنوان توسعه شبکه فاضلاب خیابان میرابوالقاسمی شهر رشت، توسعه شبکه فاضلاب شهر ماسال، اجرای خط انتقال خروجی پساب تصفیه خانه فاضلاب آستارا، اجرای ایستگاه پمپاژ و نصب و راه اندازی پکیج تصفیه فاضلاب مسکن مهر ۱۸۸ واحدی سیاهکل طی هفته دولت افتتاح شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان  حجم عملیاتی این پروژه ها شامل ساخت و تجهیز یک واحد ایستگاه پمپاژ و اجرای ۱.۹ کیلومتر لوله گذاری شبکه جمع آوری فاضلاب  عنوان کرد و گفت: با بهره برداری از این پروژه ها ۶۰ هزار نفر از مزایای آن بهره مند شدند.

به گزارش ایرنا، یک هزار و ۱۶۰ پروژه طی هفته دولت در گیلان به بهره برداری رسید.

برچسب‌ها رشت آب و فاضلاب گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت آب و فاضلاب گیلان رشت آب و فاضلاب گیلان آب و فاضلاب گیلان بهره برداری توسعه شبکه پروژه ها پروژه آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۰۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی

طی حکمی از سوی هاشم امینی مدیرعامل آبفای کشور، رضا عطایی بعنوان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی منصوب شد.
معاون بهره برداری آب و فاضلاب شهری، معاون بهره برداری و توسعه آب، قائم مقام و معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه گذاری شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی از جمله مسئولیت‌های رضا عطایی در این شرکت بوده است.
ضمنا در این حکم، از زحمات مهندس رضا نعیمی مدیرعامل سابق این شرکت تقدیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • تخصیص ۳۰۴ میلیارد اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی همدان
  • اجرای ۹ طرح آبرسانی در شهرستان خرمدره
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • تامین نیاز آبی ۴ شهر و ۳۷ روستا در بستک
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد
  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی
  • بهره برداری از طرح آبرسانی روستای گل سفید کیار
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار