Web Analytics Made Easy - Statcounter

تشنه دل گفت: شرکت ریسندگی و بافندگی افلاک با زیربنای یک هزار و ۵۰۰ متر مربع و با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان در شهرک صنعتی ایوانکی قرار دارد.

وی افزود: ظرفیت تولید سالانه این شرکت ۹۰۰ تن نخ پلی استر تکسچره و ۷۰۰ نوار کش‌دار است و اشتغال ۱۲ نفر را فراهم می‌کند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: شرکت صنایع گاز نور کویر خاور نیز با زیربنای چهار هزار و ۴۰۰ متر مربع و با سرمایه‌گذاری ۳۰ میلیارد تومان در شهرک صنعتی جنت آباد شهرستان گرمسار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تشنه‌دل بیان کرد: ظرفیت تولید سالانه این شرکت سه میلیون دستگاه انواع رگلاتور علمک گاز، کنتور گاز دیافراگمی با قابلیت و بدون قابلیت قرائت از راه دور است و زمینه اشتغال ۳۵ نفر را فراهم می‌کند.

وی افزود: معاون هماهنگی و محیط کسب و کار وزارت صنعت، معدن و تجارت از طرح صنعتی آرتا دارو آداک در شهرک صنعتی ایوانکی در شهرستان گرمسار با زیربنای یک هزار و ۷۰۰ متر مربع و با پیش‌بینی سرمایه‌گذاری بالغ بر ۷.۳ میلیارد تومان در شهرک صنعتی ایوانکی بازید شد.

تشنه دل ابراز داشت: ظرفیت تولید سالانه این واحد صنعتی بیش از ۶۶ میلیون عدد انواع قرض ضد سرطان، انواع ویتامین، محصولات بهداشتی و آرایشی و انواع داروی خوراکی است که با راه اندازی کامل این طرح ۷۵ نفر مشغول به کار می شوند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به بازدید معاون هماهنگی و محیط کسب و کار وزارت صنعت، معدن و تجارت از ۲ واحد صنعتی شهرستان سمنان گفت: از طرح صنعتی سنگ کاران نوین با زیربنای چهار هزار و ۵۰۰ متر مربع و با پیش بینی سرمایه‌گذاری بالغ بر ۷.۵ میلیارد تومان در شهرک صنعتی سمنان بازدید شد.

تشنه‌دل بیان کرد: ظرفیت تولید سالانه این احد صنعتی ۹۰۰ هزار متر مربع سنگ‌بری انواع سنگ است که با راه اندازی کامل آن، ۵۰ نفر مشغول به کار می شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واحد صنعتی افتتاح طرح میلیارد تومان در شهرک صنعتی ظرفیت تولید سالانه متر مربع سرمایه گذاری معدن و تجارت تشنه دل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۰۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛مدیرعامل شرکت‌شهرک‌های صنعتی لرستان گفت:در منطقه ویژه اقتصادی ازنا،اولین سرمایه‌گذاری خارجی جذب شد و این موضوعی بود که در سال‌های گذشته شاهد آن نبودیم.
فرزاد محمدی افزود:طرح فروسیلیس منگنز ازنا پیشرفت بسیار خوبی دارد و تا دو یا سه ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی گفت:این سرمایه‌گذار چینی پروژه فروسیلیس منگنز را در ازنا در حال احداث دارد و پیشرفت بسیار خوبی دارد که تا چند ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.
فرزاد محمدی با بیان اینکه توسعه فناوری یکی از زیرپروژه‌های اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان است، افزود:برای  رفع موانع تکنولوژی و فنی، واحدهای صنعتی احیا شده که وطیفه و رسالت آن شناسایی نیازهای فناورانه است که فن‌بازار در استان تشکیل شد.
مدیرعامل شرکت‌ شهرک‌های صنعتی لرستان گفت:هم اکنون نیازهای فناوری چندین واحد صنعتی در استان شناسایی و مرتفع شدند.
وی گفت:در استان چندین واحد صنعتی دانش‌بنیان شده و با حمایت‌های مالی واحدهای تحقیق و توسعه مورد حمایت قرار گرفته شده‌اند.




دیگر خبرها

  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • محصولات بیش از ۱۳۰ واحد صنعتی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده
  • منع بکارگیری مشمولان غایب در واحد‌های صنعتی، معدنی و صنفی
  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید
  • افتتاح نخستین مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین
  • هشت هزار و ۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی افتتاح شد