Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با اشاره به عبور موفق از تابستان امسال بدون خاموشی گفت: امسال برای اجرا طرح‌های برق‌رسانی ۲۰۰ میلیارد تومان تخصیص یافت. - اخبار استانها -

غلامرضا حشمتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با اشاره به اینکه مدیریت مصرف سبب جلوگیری از خاموشی در فصل گرما شد اظهار داشت: مدیریت مصرف و تغییر ساعت کاری اداره‌ها و همکاری صنایع و کشاورزان منجر به کاهش مصرف 120 مگاواتی برق در شبانه‌روز شد و با وجود تمام محدودیت‌ها و کاهش تولید 15 هزار مگاواتی برق در کشور هیچگونه خاموشی در حوزه برق خانگی استان بوشهر ثبت نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از پرداخت جایزه مدیریت مصرف برق در بخش خانگی خبر داد و بیان کرد: 30 درصد مشترکان برق استان بوشهر با مدیریت مصرف از جایزه خوش مصرفی برخوردار شدند.

وی با بیان اینکه در فصل گرما پیک مصرف برق استان بوشهر به بیش از 2100 مگاوات رسید خطر نشان کرد: با وجود اینکه رکورد مصرف برق در استان بوشهر شکسته شد ولی هیچگونه محدودیت برق در بخش خانگی استان بوشهر رخ نداد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر از افتتاح طرح‌های برق‌رسانی در هفته دولت خبر داد و افزود: برای اجرا این طرح‌ها 200 میلیارد تومان تخصیص یافت.

حشمتی با اشاره به اینکه در هفته دولت عملیات اجرایی 115 میلیارد تومان طرح برق‌رسانی در شهرها و روستاهای استان آغاز شد تصریح کرد: اجرا این پروژه‌ها براساس برنامه زمانبندی نویدبخش پایداری هر چه بیشتر شبکه برق در استان بوشهر است.

وی اضافه کرد: در استان بوشهر 520 هزار مشترک برق است که 80 درصد آنها در بخش خانگی است.

صدور قبض برق 12 میلیون تومانی برای پرمصرف ترین تهرانی/ برق 500 هزار تهرانی مجانی شدواحدهای گازی نیروگاه سیکل ترکیبی ‌پارس جنوبی 800 مگاوات برق تولید می‌کنند450 دستگاه پنل خورشیدی تولید برق بین عشایر استان بوشهر توزیع شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر از آغاز عملیات اجرایی پروژه برق‌رسانی به شهرک صنعتی بندر دیر خبر داد و بیان کرد: پروژه برق‌رسانی به شهرک صنعتی بندر دیر در سریع‌ترین زمان تامین اعتبار و اجرایی شد و تا یک ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

حشمتی با بیان اینکه شهرک صنعتی تنگ خوش زمینه اشتغال‌زایی و تولید فراهم می‌کند گفت: برق‌رسانی شهرک صنعتی تنگ خوش با اعتبار 250 میلیارد ریال آغاز شده است.

انتهای پیام/190/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برق استان بوشهر میلیارد تومان مدیریت مصرف شهرک صنعتی برق رسانی طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۰۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۵ کیلومتر فیبر نوری در شهرهای استان بوشهر اجرا شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی سملیان ظهر شنبه در نشست هماهنگی در اجرای طرح ملی اتصال منازل و کسب و کارها به فیبرنوری در استان بوشهر، از همدلی و همکاری فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها و واحدها در تحقق برنامه‌های وزارت متبوع، بخصوص پروژه ملی اتصال منازل و کسب و کارها به فیبرنوری در استان اظهار تقدیر کرد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در پروژه ملی توسعه فیبرنوری FTTx در استان بوشهر به عنوان اولین استان شروع کننده در این بخش، عنوان کرد: توسعه شبکه فیبرنوری در سطح استان یک الزام است و باید با اهتمام ویژه، این مهم را در اسرع وقت اجرایی کرد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر با توجه به چالش‌های ارائه شده از سمت اپراتورها، هدف از برگزاری این نشست را انجام هماهنگی و تسهیل امور بیان کرد.

سملیان گفت: تا کنون در شهر بوشهر ۴۲ کیلومتر، شهر برازجان ۲۷ کیلومتر، شهر گناوه ۱۸ کیلومتر، عالی شهر ۱۵ کیلومتر، شهر کنگان ۱۰ کیلومتر و شهر عسلویه ۳ کیلومتر فیبر نوری کار شده است.

وی در پایان به تکلیف شهرداری‌ها، طبق بند (پ) تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی به منظور رعایت تعرفه و صدور مجوز حداکثر ۱۵ روز به پیمانکاران معرفی شده توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اشاره کرد.

کد خبر 6090087

دیگر خبرها

  • مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • مظلوم‌تر از تئاتر، موسیقی اصیل ایرانی است/ تخصیص یارانه دولتی برای سفره فرهنگی مردم
  • مظلوم‌تر از تئاتر، موسیقی اصیل ایرانی است/تخصیص یارانه دولتی برای سفره فرهنگی مردم
  • ۷۸ مصوبه سفر دولت به مازندران کامل اجرا شده است
  • ۲ شهرک مولد کشاورزی در بوشهر ساخته می‌شود
  • ۱۱۵ کیلومتر فیبر نوری در شهرهای استان بوشهر اجرا شد
  • مصرف بهینه آب در استان بوشهر ضروری است
  • تخصیص ۱۰۳ میلیارد تومانی به محور گردشگری وفاق دیر
  • طرح‌های مقابله با تنش آبی در نقاط مختلف استان بوشهر اجرا می‌شود