Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: بعد از اینکه ما به گل رسیدیم جو بازی و الفاظی که تماشاگران به‌کار می‌بردند باعث شد داور برای مدیریت‌کردن بازی بیشتر سمت ملوان باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی تارتار در کنفرانس‌خبری پس از دیدار ذوب‌آهن برابر ملوان و تساوی یک بر یک اظهار کرد: همانطور که پیش‌بینی می‌کردیم بازی سختی بود و کیفیت بد زمین نیز کارمان راسخت‌تر کرد؛ امروز ملوان بازی را بهتر از ما شروع کرد اما برخلاف جریان بازی به گل رسیدیم؛ بعد از گل‌مان بازی را بهتر دنبال کردیم ولی متأسفانه زمین به ما اجازه اجرای تاکتیک‌هایمان را نمی‌داد و دو تیم نمی‌توانستند بازی‌سازی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مجبور بودیم بازی مستقیم انجام دهیم، ملوان نیز همین تاکتیک را انجام داد چرا که زمین یکسان نبود و نمی‌شد بازی خوبی ارائه کرد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: در نیمه‌دوم بازی را خوب شروع کردیم، بازی متعادل بود و در همین حین روی یک ارسال غفلت کردیم و گل خوردیم؛ سپس با انجام چند تعویض در سبک بازی‌مان تغییر ایجاد کردیم و نبض بازی را در دست‌مان گرفتیم. در بازی امروز هر دو تیم علاوه‌بر گل‌ها موقعیت‌هایی داشتند که از آن استفاده نکردند و در نهایت عدالت اجرا شد.

تارتار درباره صحنه پنالتی تیمش گفت: از صحنه دور بودم ولی مشخص بود دروازه‌بان ملوان بازیکن ما را گرفت اما ملوانی‌ها می‌گفتند قبلش خطای مهاجم ما رخ داده بوده است. آقای بای امروز قضاوت خوبی به نمایش گذاشت و از گروه داوری بابت قضاوت امروز ممنونم.

وی ادامه داد: بعد از پنالتی، با اتفاقات و الفاظی که تماشاگران ملوان به‌کار می‌بردند، داور بازی را مدیریت کرد و در خیلی از صحنه‌ها به‌سود ملوان سوت می‌زد و به‌نظرم بازی را در ادامه مدیریت کرد.

سرمریی تیم فوتبال ذوب‌آهن در پاسخ به سوال خبرنگار ایمنا که آیا با انجام تعویض‌های دفاعی به‌دنبال کسب یک امتیاز بازی بود اظهار کرد: بعد از گل ملوان با توجه به جو ورزشگاه و روحیه بالای ملوانی‌ها بازی را مدیریت کردیم، همچنین در حین مدیریت بازی موقعیت‌هایی را در ضدحملات داشتیم که می‌توانستیم حتی به برتری برسیم.

کد خبر 601120

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال ذوب آهن تیم فوتبال ملوان هفته چهارم لیگ برتر فوتبال کنفرانس خبری مهدی تارتار شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۱۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود گل گهر، هوادار و چادرملو و ملوان /تراکتور یک - ذوب‌آهن یک/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان یک

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امروز 6 بازی در حال برگزاری است که نتایج آن به شرح زیر است:

مس کرمان یک- چادرملو یک

داور: احمد محمدی

اخرج: حامد طباطبایی مربی چادرملو

گل: علی وزیری پناه(81) پنالتی برای مس کرمان/ محمدابراهیم رضازاده(90+3) برای چادرملو

تیم چادرملو در ضربات پنالتی با نتیجه 5 بر 3 توانست به برتری برسد و به مرحله بعدی صعود کند.

-----

فجر سپاسی شیراز صفر  - گل گهر سیرجان 3

داور: حسین زمانی 

اخراج:

گل: سعید سحرخیزان(14)تورس(78)زائرکاظمینی(87)

-----

هوادار تهران 3  - مس سونگون ورزقان یک

داور: شاهین یزدانی 

اخراج:

گل: داریوش شجاعیان(13)بابک مرادی(20) عبداللهی(78)  برای هوادار/ محبی(30) (گل به خودی)

-----

تراکتور تبریز یک  - ذوب آهن اصفهان یک

داور: امیرسامان سلطانی 

اخراج:

گل: مهدی هاشمی نژاد(46) برای تراکتور/ اسلامی(61) برای ذوب آهن

------

ملوان بندرانزلی 2 - سایپا تهران یک

داور: مهرداد خسروی

اخراج:

گل: محمد عمری(65) پنالتی حسین صادقی(119) برای ملوان/ خسروی (69)
-----

استقلال ملاثانی صفر  - سپاهان یک

داور: هادی علی نیافز

اخراج:

گل: کاوه رضایی(40)

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدیرعامل ملوان: صحبت‌های تارتار زنگ خطر بود
  • نوری: داور دو پنالتی ملوان را ندید
  • صعود گل گهر، هوادار و چادرملو، ملوان و تراکتور/ استقلال ملاثانی یک- سپاهان 2
  • صعود گل گهر، هوادار و چادرملو، ملوان و تراکتور/ استقلال ملاثانی یک- سپاهان یک
  • رستگاری ملوان در دقیقه پایانی/ شاگردان تارتار راهی ۱/۴ نهایی شدند
  • صعود گل گهر، هوادار و چادرملو و ملوان /تراکتور یک - ذوب‌آهن یک/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان یک
  • شادی گل جنجالی جلوی چشم انزلی‌چی‌ها(عکس)
  • صحنه مشکوک سن سیروس بدون سوت پنالتی
  • مس کرمان یک - چادرملو یک/ فجر صفر- گل گهر 3/ هوادار 2 - مس یک/ ملوان یک - سایپا صفر/تراکتور یک - ذوب‌آهن صفر/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان صفر
  • ترکیب ملوان برای شکست دادن سایپا در حذفی