Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@23:07:09 GMT

حسینی: اخراج بازیکن نساجی به ضرر ما شد

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۹۱۱۲۸

حسینی: اخراج بازیکن نساجی به ضرر ما شد

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی حسینی سرمربی پیکان بعد از دیدار جنجالی با نساجی مازندران گفت: همانطور که ملاحظه کردید بازی دشواری بود. بچه ها توانستند خیلی خوب تیم نساجی را کنترل کنند، تقریباً هیچ موقعیتی به آنها نداریم. نساجی تیمی بود که در سه بازی گذشته گلهای اول را زده بود ولی ما موقعیت ندادیم و به اندازه ای  که بتوانیم بازی را ببریم موقعیت خلق کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم به تیرک زدیم و هم دفاع آنها از گل توپ را درآورد. موقعیت‌های خوبی داشتیم. در چنین بازی های نزدیکی بیشتر از این  نمی‌توان موقعیت گل درست کرد و بچه ها باید گل می زدند و بازی را تمام می‌ کردند. با این حال با توجه به تیم جوانی که داریم ما همیشه امیدوار هستیم، می جنگیم، تلاش می‌کنیم و انشاءالله در ادامه راه موفق باشیم‌.
او در مورد اعتراض حمید مطهری به داوری بابت صحنه پنالتی و اخراج کلانتری ادامه داد: آن صحنه خیلی دور بود و کسی نمی‌تواند اظهارنظر کند که به آن صحنه نزدیک باشد. گلر ما که با مهاجم  برخورد داشته می‌توانند اظهارنظر کنند ولی اتفاقی که افتاد این بود که بعد از آن صحنه بازی از دست داور در رفت. یعنی بازی شکل درستی پیدا نکرد و در گیرانه  شد. این همه اتفاق افتاد و داور فقط هفت دقیقه وقت اضافه گرفت. این نشان می‌دهد بازی از دست  داور در رفته بود. اگر بازیکن حریف اخراج نمی شد بازی همان روند خودش را داشت و خیلی برای ما بهتر بود.
وی اضافه کرد:  نکته دیگر اینکه در این زمین بازی کردن سخت است. در این زمین سایپا و هوادار بازی و استقلال تمرین میکند. تا دو سه هفته دیگر این زمین تبدیل به خاک می شود. من سال گذشته هم میگفتم ولی ما استادیوم اختصاصی نداریم. شرایط بازی در استادیوم های دیگر هم برای ما مهیا نیست. 
حسینی در خصوص تمیروف گفت: او بازیکن خوبی است. من مطمئن هستم می‌تواند به ما کمک کند. دیروز قراردادش را بست در دقایقی هم که آمد یک پاس گل داد که توپش باید تبدیل به گل می شد. به نظرم می‌تواند به تیم جوان ما کمک کند و من مطمئن هستم که کیفیت خوبی دارد. متاسفانه به خاطر فشاری که در پرسپولیس روی او بود این جوان اذیت شد.
سرمربی پیکان در مورد اینکه آیا ناصری به زبان ترکی حرفی به کمک داور زده بود یا خیر گفت:  من به صحنه نزدیک نبودم. کمک داور آن  سمت زمین بود، وقتی من این سمت هستم متوجه بشوم؟  به نظر شما در فوتبال چنین چیزی هست که یک نفر برود ترکی صحبت کند و به او پوئن بدهند؟ من نمیدانم پنالتی بود یا نبود ولی اخراج و اتفاقات بعد از آن بازی را خراب کرد و به ضرر ما شد.
حسینی در پاسخ به این سوال که چه صحبتی با کمیته داوران و مسئولین دارد گفت: این داوران سالم هستند. در مورد آن صحنه  باید از گلر ما بپرسید ولی اگر داور پنالتی می گرفت و  پنالتی نبود در حق ما اجحاف می شد و اگر پنالتی باشد و نگرفته باشد در حق آنها اجحاف می‌شود. در بالاترین سطح فوتبال دنیا var کمک می کند. در بازی پاریسن ژرمن و موناکو نیمار را زدند و داور گفت اصلا پنالتی نیست ولی بعدگفتند پنالتی بوده. ما نباید به داوران هجوم ببریم باید var را بیاوریم و گرنه باید این شرایط را تحمل کنیم.
حسینی در پایان در مورد انتخاب تاج به عنوان  رئیس فدراسیون فوتبال افزود: من نمی توانم به آقای تاج برنامه بدهم. آقای تاج سال ها در فدراسیون کار کرده و ایشان خودش باید یک تیم خوب تشکیل بدهد و بتواند به این فوتبال بیمار که  از همه لحاظ اذیت می شود رسیدگی کند. ما نیاز به یک کار جهادی داریم و باید با مدیریت قوی و برنامه به این فوتبال کمک کنند‌.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آن صحنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۱۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود گل گهر، هوادار و چادرملو و ملوان /تراکتور یک - ذوب‌آهن یک/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان یک

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امروز 6 بازی در حال برگزاری است که نتایج آن به شرح زیر است:

مس کرمان یک- چادرملو یک

داور: احمد محمدی

اخرج: حامد طباطبایی مربی چادرملو

گل: علی وزیری پناه(81) پنالتی برای مس کرمان/ محمدابراهیم رضازاده(90+3) برای چادرملو

تیم چادرملو در ضربات پنالتی با نتیجه 5 بر 3 توانست به برتری برسد و به مرحله بعدی صعود کند.

-----

فجر سپاسی شیراز صفر  - گل گهر سیرجان 3

داور: حسین زمانی 

اخراج:

گل: سعید سحرخیزان(14)تورس(78)زائرکاظمینی(87)

-----

هوادار تهران 3  - مس سونگون ورزقان یک

داور: شاهین یزدانی 

اخراج:

گل: داریوش شجاعیان(13)بابک مرادی(20) عبداللهی(78)  برای هوادار/ محبی(30) (گل به خودی)

-----

تراکتور تبریز یک  - ذوب آهن اصفهان یک

داور: امیرسامان سلطانی 

اخراج:

گل: مهدی هاشمی نژاد(46) برای تراکتور/ اسلامی(61) برای ذوب آهن

------

ملوان بندرانزلی 2 - سایپا تهران یک

داور: مهرداد خسروی

اخراج:

گل: محمد عمری(65) پنالتی حسین صادقی(119) برای ملوان/ خسروی (69)
-----

استقلال ملاثانی صفر  - سپاهان یک

داور: هادی علی نیافز

اخراج:

گل: کاوه رضایی(40)

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لیورپول داور را هدف گرفت: این خطا اخراج داشت!‏
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس برابر آلومینیم
  • حمله شدید بازیکن ژاپنی به داور بازی سوسیداد - رئال مادرید
  • صعود گل گهر، هوادار و چادرملو، ملوان و تراکتور/ استقلال ملاثانی یک- سپاهان 2
  • صعود گل گهر، هوادار و چادرملو، ملوان و تراکتور/ استقلال ملاثانی یک- سپاهان یک
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس
  • صعود گل گهر، هوادار و چادرملو و ملوان /تراکتور یک - ذوب‌آهن یک/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان یک
  • صحنه مشکوک سن سیروس بدون سوت پنالتی
  • مس کرمان یک - چادرملو یک/ فجر صفر- گل گهر 3/ هوادار 2 - مس یک/ ملوان یک - سایپا صفر/تراکتور یک - ذوب‌آهن صفر/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان صفر