Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوسف شاوردی گفت: در سطح شهرستان شادگان ۳۱۴ تعاونی وجود دارد که از این تعداد ۴۱ تعاونی فعال است.

او می گوید: شرکت‌های تعاونی تولیدی، توزیعی، خدماتی را از مهم‌ترین شرکت‌های شادگان عنوان کرد و یادآور شد: این شرکت‌ها در بخش‌های مختلفی ازجمله صنفی تولیدی صنعتی، پوشاک، بسته بندی محصولات، کشاورزی، دامداری، توزیع نهاده‌های دامی، خدماتی، تعاونی‌های خدماتی مستقر در بندر تجاری، تعاونی‌های مصرف، مسکن، مرزنشینان، خدمات آب بران و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. فعالیت دارند.

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شادگان ادامه داد: تعاونی‌های غیر فعال در سالجاری برنامه ریزی لازم برای فعال کردن این تعاونی‌ها را در دستور کار داریم و علت غیر فعال بودن این تعاونی‌ها هم بررسی می‌شود و سپس برنامه ریزی مدونی برای احیاء آن تعاونی‌ها صورت می‌گیرد.

به گفته او تعاونی‌ها واحد‌های کوچک، متوسط و بزرگی هستند که به صورت مستقیم و غیر مستقیم در اشتغالزایی نقش مهمی را دارند.  

شاوردی گفت: توجه و تقویت تعاونی‌ها باعث ارتقای اقتصاد جامعه و کاهش فقر و آسیب‌های اجتماعی می‌شود چرا که تعاون بهترین ابزار برای خروج از فاصله طبقاتی است.

به گفته او هدف تعاونی‌ها بر خلاف سایر بنگاه‌های تجاری و اقتصادی دستیابی به ثروت و سود نیست بلکه تعاونی‌ها به دنبال بهبود شرایط زندگی هستند.

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شادگان در پایان گفت: تعاونی به معنای زندگی جمعی، تفکرات جمعی، در کنار هم بودن و استفاده از ظرفیت‌ها و قابلیت‌ها است و تعاونی‌ها مهم‌ترین عامل بهره‌وری هستند.  

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعاون روستایی اشتغال زایی تعاونی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۱۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد مراکز مشاوره فعال برای حل مشکلات دانشجویان

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گفت: ایجاد مراکز مشاوره فعال و استفاده از ظرفیت خیرین یکی از مهم‌ترین راهکارهای کاهش مشکلات دانشجویان است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، جهانگیر جوانمرد در نشست با مسئولان فرهنگی دانشگاه ها اظهار داشت: در صورتی که از ظرفیت علمی دانشگاه‌ها، نخبگان و صاحبنظران به خوبی استفاده شود در پیشگیری از وقوع بسیاری از معضلات اجتماعی به نتایج خوبی دست می یابیم.

وی با انتقاد از فاصله فکری ایجاد شده در بین اساتید و دانشجویان خاطرنشان کرد: تقویت مهارت های ارتباطی از طریق برگزاری دوره های آموزشی و گفتمان بین اساتید و دانشجویان به منظور فراهم کردن فرصت های آشنایی با مشکلات دانشجویان و تلاش برای حل آن ضروری است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل با بیان اینکه مقوله پیشگیری یک امر فرازمانی و فراقوه ای است، گفت: یکی از مهمترین راهکارهای کاهش آسیب‌ها، استرس‌ها و نیز سایر مشکلات دانشجویان، ایجاد واحد‌های مشاوره فعال و مراکز نیکوکاری در دانشگاه‌هاست که می‌توان با استفاده از ظرفیت‌های دستگاه‌ها و نهاد‌ها و به ویژه خیرین نسبت به حل و فصل بسیاری از این مشکلات دست پیدا کرد.

در این نشست مسئولان فرهنگی دانشگاه‌ها نیز با قدردانی از حمایت‌های دستگاه قضایی استان از برنامه‌های پیشگیرانه در دانشگاه‌ها به تبیین و تشریح برنامه‌های خود پرداختند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • ثبت ۲۵۸۹ نفر ایجاد اشتغال نوشهر در سامانه رصد
  • سال گذشته شاهد روند کاهشی نرخ بیکاری در کرمانشاه بودیم
  • برگزاری همایش ایمنی وبهداشت شغلی شرکت‌های شهرستان میبد
  • آموزش‌های مهارتی مهمترین نیاز توانمندسازی نیروی کار است
  • جذب نیرو‌های بومی در شرکت‌های منطقه از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان دهلرانی است
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • ایجاد مراکز مشاوره فعال برای حل مشکلات دانشجویان
  • ۱۸۵ هزار نفر در کردستان عضو تعاونی‌ها هستند
  • تولید شمش در شرکت فولاد شادگان
  • شادابی و طراوت در حوزه ورزش کارگری استان مرکزی ایجاد شود